Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 19:39



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 04 lut 2012, 23:44 
pytanie przede wszystkim do posiadaczy aut z silnikiem HDi 1,6 i 2,0.
jak się sprawują po przebiegu rzędu 150-200k km.?

niby wiem, że najważniejszy jest stan techniczny auta niż cyferki na liczniku i rocznik, ale jednak jakaś bariera psychologiczna istnieje jeżeli jest możliwość zakupu ładnego samochodu z takim przebiegiem.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 24 cze 2012, 23:32 
300-400 kkm to początek końca silnika.
Starsze 2,0 8V to i do 500 kkm są w stanie dojeździć.
Oczywiście HDI to już nie stare klekoty z Mercedesa, ale ogólnie są bardzo przyzwoitymi i trwałymi konstrukcjami.
1.6HDi to konstrukcje znacznie bardziej "kapryśne". Powyżej 300 kkm obawiałbym się tego silnika.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 16 sty 2014, 02:07 
Jestem jak na razie szczęśliwym użytkownikiem 2.0 HDi w 807ce, dobiega właśnie 200 ts.km i nie sprawił mi jak dotąd żadnych niespodzianek. Liczę na drugie tyle bo samochód udany ;)


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 16 sty 2014, 20:50 
Partner 2.0 HDI 425 kkm wszystko gra :lol:


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 30 sty 2014, 20:45 
406 2002r 2.0 hdi 110km 830 tyś i jeżdzi nadal


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 02 lut 2014, 03:29 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
Gość pisze:
406 2002r 2.0 hdi 110km 830 tyś i jeżdzi nadal

eeee no nie przesadzaj na aledrogo mają ok 200 a ty tu wyskakujesz z 830 :twisted:


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 28 wrz 2014, 15:21 
207 1.6 HDI 9HX prod. 04.2007r. Kupiony 12.2011 z przebiegiem 200Tkm, teraz ma 300Tkm.
Ceny z robocizną.
Olej + filt powietrza co 10tyś km (motul 8100) - 2000zł
Filtr kabinowy 4razy - 240zł
Filtr Paliwa Filtron 2 razy - 200zł
Rozrząd + pompa Dolz - 700zł
Opony zima - kleber 750zł
Amorki Monroe - 510zł
Poduszki+ łożyska amortyzatorów- 350
Tarcze przód trw- 300zł
Klocki TRW przód2 razy, tył raz-330zł
Uszczelka pod wtryskiwaczem nr 1- 65zł
Sprzęgło alternatora INA+pasek- 280zł
Przekładnia (używka)-500zł
Świece Beru przy 240Tkm - 360zł
EGR - 400zł
Naprawa opaski wydechu - 50zł
Sworznie+łączniki przód+zbieżność - 400zł
Osłona przekładni,tuleje tył-500zł
Osłona przegubów - 150zł
Regeneracja turbiny +uszczelki+smok+przewód - 1500zł
Akumulator VARTA SILVER 63AH(od nowości do 12.2013r)-280zł
Regeneracja wtrysków+2690zł
Uchwyty intercoolera (wytłukły się) - 180zł
Czujnik Sprzegła - 50zł

Diagnostyka 4 razy - 100zł
Nie liczę wymiany żarówek x na 3 miesięce, ciągle przepalapalących się postojówek, zapadnięty fotel pasażera, mechanizm podnoszenia szyby od kierowcy, kupiłem używkę nie pamiętam ceny z wymianą.

Przy okazji regeneracji wtryskiwaczy chciałem wymienić świece po 60 tysiącach, ale trzy nie chciały wyjść i mój mechanik bał się ich na siłę odkręcać żeby nie zostały. Koszt wymiany jednej urwanej świecy to 250zł.

Na początku, kiedy koszty sięgały kilku tysięcy myślałem że to używka więc się nie dziwię. Teraz twierdzę że te samochody to padliny.

Jak pewnie koledzy zauważyliście, nie ma wzmianki o naprawie elektroniki obsługującej silnik, zasilania, doloty i elementy z komory silnika. Pewnie w następnej kolejności to właśnie mnie czeka.

Peugeot jest dobry przez 5 lat, potem ucieczka z nim. Miałem jeszcze Passata z 2004r i wiem co mówię. Tam pieniądze wkładałem raczej w dopieszczanie wizualne samochodu.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Renault Premium silnik common rail  RENAULT common rail - Regeneracja wtryskiwacza | Naprawa wtrysku  Anonymous  1
 Silnik Fiat 2,4 JTD Common Rail wady, zalety, usterki  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Serwis ukladow common  HONDA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  4
 Dwa silniki diesla common rail 2.5 i 3.0 ISUZU  ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group