Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 01:38



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 12 wrz 2015, 20:33 
witam kolegów
pacjent to e38 740d 2000r, silnik m67
usterka wygląda następująco.
auto gaśnie podczas jazdy, błędów w dme brak, po odpaleniu z plaka auto pracuje prawidłowo ma moc nie kopci, ciśnienie na wolnych obrotach 345bar, można gasić zapalać i jest ok, nie zależnie od temp. silnika gaśnie w najmniej oczekiwanym momencie.
drv działa przy rozruchu na 30% i ~1200mA, załączam film z zaworu pompy cp3
proszę o info czy to naturalna sprawa bo podejrzewam ze problem leży w tym zaworze.

[youtube]https://youtu.be/qL2BLkJGs30[/youtube]


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 12 wrz 2015, 21:03 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Co to znaczy: " w najmniej oczekiwanym momencie" , gaśnie przy obciążeniu, na wysokich obrotach , na wolnych ?. Ciśnienie jest dobre. Sprawdź przelewy.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 13 wrz 2015, 00:48 
Offline

Rejestracja: 12 wrz 2015, 20:35
Posty: 4
Miejscowość: Legionow
gaśnie po przejechaniu przez np. próg zwalniający, po wyjściu z zakrętu, może to zbieg okoliczności ale w takiej sytuacji zawsze był "stop"
dodam jeszcze ze jak silnik zgaśnie samoczynnie nie da się go ponownie uruchomić, ciśnienie na listwie wtedy waha się miedzy 0-25 bar

przelewy na wolnych obrotach:
1 i 4 maja około 30ml/min
pozostałe po 8-10ml/min

odłączony zawór w pompie CR (bez napięcia, otwarty, cewki wtrysków odłączone) - 0bar na listwie (CP3 powinno mieć 800 bar??)

odczyt z czujnika ciśnienia w filtrze paliwa - 1.1 bara (po zapłonie) / 0,95 bara (podczas kręcenia rozrusznikiem)


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 14 wrz 2015, 23:53 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Wtryski 1i4 przelew podwyższony, ale może być. 25 bar to troszkę za mało ale powinna chociaż coś się próbować odezwać. Nie wiem jakie powinno być ciśnienie w filtrze ale na pewno nie 800 bar.
Sprawdź czy nie ma jakiegoś brudu w układzie od zbiornika do pompy , wygląda to tak jakby coś blokowało dopływ paliwa.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 15 wrz 2015, 04:00 
Offline

Rejestracja: 12 wrz 2015, 20:35
Posty: 4
Miejscowość: Legionow
ciśnienie na filtrze 1 bar
800bar to max pompy
25bar ciśnienia to nabija na plaku, bez plaka 0


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 15 wrz 2015, 20:40 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
800 to zaledwie połowa, tak jak mówiłem:, sprawdź czy dostaje odpowiednią ilość paliwa, następnie sprawdź zawór regulujący ciśnienie, jeżeli będzie wszystko ok, to pompa nie ma wydatku, co za tym idzie pompa do regeneracji lub wymiany


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 13 lis 2015, 20:52 
Offline

Rejestracja: 12 wrz 2015, 20:35
Posty: 4
Miejscowość: Legionow
witam ponownie :) po wymianie pompy elektrycznej (dawała za mało paliwa) auto zaczęło jeździć fajnie ale ponownie dzieją się cuda... auto gaśnie po przekroczeniu 3000obr. z odczytów kompa wynika ze problem pojawia powyżej 1050bar.. po przekroczeniu tego zakresu pod obciążeniem auto gaśnie i odpala tylko na plaka...
ciśnienie na rozruch po zgaśnieciu około 100bar. po odpaleniu z plaka i jeździe do 3000obr. auto odpala normalnie aż do następnego mocniejszego wciśnięcia gazu...

wyjaśni ktoś cóż to za zawór jest w korpusie pompy... zresztą widać go w linku u góry..


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 15 lis 2015, 00:43 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
To jest zawór regulacji ciśnienia paliwa i to on prawdopodobnie jest uszkodzony pompa Ci przeładowuje 100 bar to 3x za dużo.
Z tego co pamiętam to 2 wtryski miałeś na wykończeniu sprawdź je ponownie ;)


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 15 lis 2015, 01:13 
Offline

Rejestracja: 12 wrz 2015, 20:35
Posty: 4
Miejscowość: Legionow
DRV reguluje ok, ciśnienie jakie zadaje DME jest szybko uzyskiwane na listwie.. jeżdżąc do 3000obr wszystko jest ok. auto normalnie odpala. mam wrażenie ze to pompa się wysypała...


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 18 lis 2015, 01:18 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy czy nie padły( jest szybciej i taniej :lol: ) jeżeli będą ok to wtedy patrz pompę


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Ciśnienie common rail w citroenie  CITROEN common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 BMW E91 335d niskie ciśnienie na szynie przy rozruchu.  BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  czerwony335d  6
 Problem ciśnienie paliwa 2.0tdi cr  BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Aciekk  4
 Corsa D 1.3cdti małe ciśnienie na pompie  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  1
 Błąd P0087 (szyna paliwowa/ciśnienie w układzie - za niskie)  MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group