Hipo mnie także interesuje temat większych końcówek wtrysków CR i wiem że w temacie się coś dzieje,przykładem może być przekładanie wtrysków w serii D silników bmw czy zwiększanie wydajności układu CR np.
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 880&type=3W moim przypadku dotyczy to silnika D5 euro4 185KM ale już w starszych wersjach tego silnika 165KM euro3 stosuje się końcówki wtrysków z nowszego czyli zamiana końcówki 5 otworów na 7 otworów i daje to dosyć duży przyrost bo do 250KM/550Nm przy większym turbo.
Tymczasem jak większość nowinek dotyczących przerabiania układów CR na wydajniejsze jest to owiane tajemnicą jak niegdyś większe końcówki do tdi i ich regulacja co dziś jest już nagminnie stosowane.
Niestety dostępność szczegółowych katalogów końcówek bosch(ilość otworów,średnica) jest raczej mizerna i stąd problem z znalezieniem alternatywy.
[b]Hipo[/b] mnie także interesuje temat większych końcówek wtrysków CR i wiem że w temacie się coś dzieje,przykładem może być przekładanie wtrysków w serii D silników bmw czy zwiększanie wydajności układu CR np. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.534262143325018.1073741837.366330206784880&type=3
W moim przypadku dotyczy to silnika D5 euro4 185KM ale już w starszych wersjach tego silnika 165KM euro3 stosuje się końcówki wtrysków z nowszego czyli zamiana końcówki 5 otworów na 7 otworów i daje to dosyć duży przyrost bo do 250KM/550Nm przy większym turbo.
Tymczasem jak większość nowinek dotyczących przerabiania układów CR na wydajniejsze jest to owiane tajemnicą jak niegdyś większe końcówki do tdi i ich regulacja co dziś jest już nagminnie stosowane.
Niestety dostępność szczegółowych katalogów końcówek bosch(ilość otworów,średnica) jest raczej mizerna i stąd problem z znalezieniem alternatywy.