Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 09:43



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 14 kwie 2014, 23:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Witam serdecznie wszystkich .

Piszę ponieważ trafiłem na ciekawy przypadek , S-maxa 2.0 tdci 2008 r. na Siemensie , dzieło Forda oraz koncernu PSA . Klient przywiózł autko na lawecie , zarzuciło palenie jak twierdził wieczorem zgasił , rano już nie odpalił . Zajrzeliśmy do filtra paliwa ...... a tu opiłki świecą i ścielą się grubo . Pompa i wtryski do sprawdzenia . Sprawdzone i wszystko złom . Właściciel decyduje się na naprawę po 2 tygodniach ( nie małe pieniążki, ford stoi 2 tyg.nie ruszany ) , próbuje walczyć ze stacją paliw , straszyć sądem itd. . Wyczyszczony cały układ , zamontowane nowe wtryski , pompa używana - sprawdzona na stole , z nowymi zaworami . Autko chodzi jak malina , jazda próbna i tu zdziwienie :o :o !!!!
Tryb awaryjny , ale nie od paliwa , tylko od powietrza . IDS pokazuje błąd P010F - zależność między czujnikami A i B przepływem masy powietrza .
Klient zarzeka się że autko , przed całą usterką chodziło dobrze . Choć ciężko mi w to uwierzyć .
Sprawdzone : EGR, MAP,MAF, instalacja elektryczna , szczelność dolotu itd.
Turbina ładuje 2,2 -2,4 bara chwilowe , powyżej 3,5 tyś obrotów od razu jest awaria.
Nie wygląda mi to na niesprawności układu paliwowego ( Wtryski ? ) co cały czas sugeruje właściciel auta , powietrze a paliwo to dwie różne rzeczy .


Panowie macie jakieś pomysły ???????
Może ktoś miał taki przypadek ???????

Pozdrawiam


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 23 lis 2015, 21:25 
Witam , pisałeś kiedyś że masz problem z fordem 2.0 tdci zapala się awaria silnika. jeżeli dałeś sobie z tym radę to podpowiedz co było, mam ten sam problem. DZIĘKI. Podaje nr tel.600316457.e-mail Arekandrz1@wp.pl


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 26 lis 2015, 19:34 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Witam. Sprawdź czy chodzi geometria, płynnie oczywiście, rozumiem ze przepływ masy powietrza na przepływce jest ok?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 29 lis 2015, 12:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Witam

Jeżeli autko wywala błąd P010F - zależność między czujnikami A i B . Czyli między czujnikiem temperatury zasysanego powietrza który znajduje się w MAF a dodatkowym czujnikiem na przepustnicy który również mierzy temperaturę ale gdy powietrze zostało sprężone przez turbo i schłodzone przez cooler. Auto traci moc na wyższych obrotach i wywala błąd P010F. Do wymiany czujnik na przepustnicy tej która jest przed ssącym kolektorem , czujnik w wartościach rzeczywistych pomiaru na IDS czy KTS będzie widział dużą temperaturę powietrza zasysanego ok 180-200 stopni , co się nie zgadza z pomiarem z MAF . I ten błąd właśnie bierze się stąd, różnica temperatur. , sterownik nie wie co się dzieje i tnie moc :o :o :o :o :o . Numery forda
1 251 249 FORD
1 331 461 FORD
1 333 818 FORD
1 348 613 FORD
1 359 930 FORD
1 423 736 FORD
1 530 145 FORD
1 719 362 FORD


Koszt oryginału od 120-150 zł

Pozdrawiam :!: :!: :!: :!: :!: :!:


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Jaguar, Ford silnik 2,0 TDCI  JAGUAR common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy  Anonymous  3
 Problem z ciśnieniem paliwa 2.0 HDi 140km Delphi  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Franek12  2
 Stilo jtd - dziwny problem  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Elrobertos  2
 Problem z uruchamianiem 1.7 Isuzu  ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Problem z wyciekiem paliwa z szyny CR  INFINITI common rail Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  7
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group