Dzisiaj jest 28 mar 2024, 13:14



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 06 mar 2012, 07:06 
Offline

Rejestracja: 06 mar 2012, 07:04
Posty: 2
Witam
Mam takie pytanie mam silnik 1.4 HDI w peugeot i oddawałem do serwisu do regeneracji wtryski i po zamonotowaniu przez mojego mechanika okazało sie ze dalej 2 leja a jeden jest zapieczony. Serwis mi odpowiedział ze winą może być to ze wtryski złapały powietrze na początku przy rozruchu czy jest to mozliwe zeby sie zapiekły wtedy? i zaczeły od nowa lać ?

Z góry bardzo dziękuje za odpowiedź.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 06 mar 2012, 14:14 
Z tego co wiadomo w układach common rail trzeba zachować szczególną czystość przy montażu wtryskiwaczy , ponieważ pasowanie elementów we wtryskiwaczach są rzędu dwóch mikronów.Jedyne co trzeba zrobić przy montażu wtryskiwaczy to napełnić filtr paliwa i pompę wysokiego ciśnienia paliwem i to wystarczy żeby się układ sam odpowietrzył kręcąc rozrusznikiem. I to w zupełności wystarcza i na pewno nie dojdzie do uszkodzenia wtryskiwaczy w czasie odpalania samochodu. Moim zdanie nieuniknione jest dostanie się powietrza wraz z paliwem do wtryskiwacza, ponieważ układ był rozszczelniony bo inaczej nie da się zdemontować wtryskiwaczy to chyba logiczne. Jaka ilość powietrza może spowodować uszkodzenie wtryskiwacza to bardzo dyskusyjna sprawa. Zwykle to się nie zdarza gdyż wtryskiwacz po regeneracji i tak jest napełniony olejem probierczym ( a przynajmniej powinien być, aby uniknąć zatarć z braku paliwa przy rozruchu silnika, ale to powinno być w gestii warsztatu regenerującego wtryskiwacze, który ma doświadczenie o konsekwencjach suchego wtryskiwacza). Więc jak się wejdzie w szczegóły to sprawa nie jest tak oczywista z jednej czy z drugiej strony. Diabeł tkwi w szczegółach.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 07 mar 2012, 23:37 
Offline

Rejestracja: 06 mar 2012, 07:04
Posty: 2
wiec wystarczy je zamontować i krecić rozrusznikiem? Ale na wypiętych wtyczkach przez chwile? Bo niechce zeby mi sie znow niby zapowietrzyły. Jakieś dokładniejszy opis moze ? będe bardzo wdzięczny


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 08 mar 2012, 19:15 
Jak pompa i filtr paliwa jest pełny to nie ma znaczenia czy wtyczka jest zapięta czy nie do wtryskiwacza można odpalać i nic się nie stanie.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 26 gru 2015, 14:35 
Offline

Rejestracja: 26 gru 2015, 14:32
Posty: 1
Miejscowość: Malbork
Witam serdecznie, mam problem z wtryskiwaczami w moim Peugeocie 407 sw 2007r 2.2 HDI 170km. Wysypały mi się 3 wtryski wymieniłem je na używane ale problem wygląda tak, że auto chodzi równomiernie na biegu jałowym a po dodaniu gazu gaśnie. Po sprawdzeniu zapisów wtryskiwaczy okazuje się ze podają za duże ciśnienie. Pytanie brzmi czy potrzebna jest adaptacja każdego wtryskiwacza czy może samej listwy?? Proszę o pomoc


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 27 gru 2015, 19:40 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
Masz wtryskiwacze Piezo elektryczne, które powinny być kodowane w komputerze auta. Tyle teoria. Praktyka pokazuje że połowa mechaników wpisuje kody do komputera a druga połowa nie a mimo to nic się nie dzieje.
Moja rada jest taka: wpisać kody z wtryskiwaczy do sterownika auta ( nie czekać z samoadaptacją), problem w tym że myślę że to nie pomoże. To co pisałeś że podają za duże ciśnienie to obstawiam że mają za duże korekty (albo jeszcze coś innego).

Auto może gasnąć bo mogą być uszkodzone wtryskiwacze (w końcu używki), ale równie dobrze może być walnięta szyna albo pompa. Reasumując jechać do mechanika, komputer w tryb aktualny i sprawdzać na bierząco co się dzieje.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 28 gru 2019, 21:26 
Mój problem to toyotka z piezo wtryskiwaczmi, te z tą stałą cewką. Autko trafiło na rozszczelniony silnik połączenie głowica/blok - to ten "udany" aluminiowy. Przyjechał o własnych siłach, silnik zrobiony od podstaw i tu zonk nie pali. Na plaku zapalił , na wolnych cichutko i równiutko, ale na gaz nie reagował i po chwili dym z rury i głośna praca turbo i zapach nie spalonego paliwa i brak reakcji na pedał gazu. Dosłownie leje paliwem tak jakby zamienił czas otwarcia z zamknięciem. Dopiero po chwili nagrzania zaczyna reagować na pedał ale masakryczny dym z wydechu. Jakieś pomysły?
Nie mam nikogo kto by mi sprawdził te wtryski.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 01 sty 2020, 19:28 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Podłącz edia pro delta techa i sprawdzisz te wtryski na aucie jak nie masz tego to musisz wyciągać i szukać kogoś kto Ci to sprawdzi.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 28 sty 2020, 00:52 
Wtryski sprawdzone z wykresami, wszystkie OK . Jak trochę pochodzi to błąd przegrzania katalizatora i kat czerwony. Dysponuję cdif-2. Powpisywałem kody na nowo + wszystkie resety i bez zmian . Pali na tyk ale mocno przelewa. Wyszukałem w necie tematy podobne i większość miała problem ze sterownikiem wtrysków, ten mocowany na chłodnicy przed silnikiem. Ja mam cztero wtyczkowy .


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 28 sty 2020, 00:54 
Dziś podmieniłem sterownik wtrysków na inny z aledrogo i bez zmian.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Stilo jtd - dziwny problem  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Elrobertos  2
 Problem z uruchamianiem 1.7 Isuzu  ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Problem z wyciekiem paliwa z szyny CR  INFINITI common rail Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  7
 problem 3.0 dci CR  RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  0
 Problem z ciśnieniem paliwa 2.0 HDi 140km Delphi  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Franek12  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group