Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 12:13



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 22 mar 2019, 17:21 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
blisko, ale w momencie jak był wyjmowany z pudełka to był ok, (od razu dodam że nikomu nie upadła na ziemie/beton, i nikt go nie zdzielił młotkiem).


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 22 mar 2019, 17:44 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Tego dlaczego tak się dzieje już na ogólnym Ci nie powiem ale na priv tak a naj lepiej tel. 501507744


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 22 mar 2019, 18:35 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
ja wiem co się stało i napisze dlaczego tak się stało jutro, chyba że ktoś odgadnie, a to dlatego żeby ludzie z forum wiedzieli jak uniknąć katastrofy na pare tysięcy jak ma się pecha (pech + niewiedza/nieświadomość czynów własnych boli po kieszeni).


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 23 mar 2019, 17:39 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
dobra, no to dużaaaa podpowiedz, z jaką siła dokręca się łapki trzymające wtryskiwacz????


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 23 mar 2019, 21:10 
Offline

Rejestracja: 19 lut 2019, 10:14
Posty: 12
Miejscowość: Warszawa
Raczej za słabe przykręcenie by nie miało wpływu.
Naprawdę za mocne dokręcenie może uszkodzić wtrysk? Nigdy się nie spotkałem z czymś takim.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 23 mar 2019, 22:32 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
Gratuluje LUKAS – zgadłeś, za mocno dokręcone łapy wtryskiwacza.

Dobra od początku, nie wiem czy mi uwierzycie czy nie bo ja nie wierzyłem a jednak.

Pierwszy przypadek miał znajomy mechanik, auto przyjechało na zwykłe przedmuchy z pod wtryskiwaczy, słowem banał. Z autem wszystko było ok, tylko po prostu coś syczy. Podkładki przepuszczały, no to co wyjmujemy wtryski, czyścimy gniazda, zakładamy nowe podkładki, wkładamy wtryski i odpalamy. Odpalił pszczółka ale coś jest nie tak, dodajesz gazu a samochód nie wkręca się na obroty a konkretnie wkręca się ale jak w zwykłym aucie 0-3000obr zajmuje 0,5sekundy tak tutaj 3s, samochód muł – fiat 126p. Zanim mechanik doszedł do tego co się stało minął tydzień, ale potrzebny był drugi taki sam samochód. Usterka wtryski-przyczyna za mocno dokręcone łapy (ale o tym dowiedział się jak dopiero z autodaty). Straty około 800zł znalazł używki miał farta.

Inny przypadek, samochód przyjechał na uszkodzony wtryski objawów już nie pamiętam (ale walnięte były wszystkie 4szt). Właściciel auta miał pieniądze więc poszły 4szt nowych. Założone do samochodu i to samo auto nie jedzie, ale no cóż właściciel poinformowany że się „ułożą”. Niestety się nie ułożyły. Auto poszło do ASO tam doszli co się stało, i teraz albo oddajesz kasę albo do sądu. Mechanik odpuścił straty 5500zł. To był najdroższy znany mi przypadek, ale było tego łącznie 4 przypadki (razem z tym o który was pytałem).
Zawsze były za mocno dokręcone łapy i to mocno za mocno. Teoretycznie jest to niemożliwe gdyż co się może stać? Metal dociska metal i tyle. Prawdopodobnie piezo kryształ jakoś się odkształca i jest tego taki skutek. Raz testowałem taki wtryskiwacz po takiej akcji i miał on max.50% wydajności na dawkach.
Każdy przypadek był u innego mechanika.

Tak czy siak wniosek jest taki, cokolwiek się robi w nowoczesnych autach to najpierw trzeba przeczytać krok po kroku jak to się robi .


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 24 mar 2019, 01:21 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Powiem ze bym nie wpadł na to , przynajmniej nie na odległość, i miałem cos innego na myśli,może dlatego że nie wieszam się na lancy jak dokręcam wtryski :lol: i dokręcam je 20-25 nm. Dlatego podzielę się przynajmniej z poczatkującymi paroma zagadnieniami technicznymi.


Załączniki:
IMG_20190323_225656.jpg
IMG_20190323_225656.jpg [ 3.64 MiB | Przeglądany 747 razy ]
IMG_20190323_224845.jpg
IMG_20190323_224845.jpg [ 3.69 MiB | Przeglądany 747 razy ]


Ostatnio zmieniony 24 mar 2019, 01:39 przez DROMAR, łącznie zmieniany 1 raz
Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 24 mar 2019, 01:28 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Cześć 2 :D


Załączniki:
Komentarz: Nie poprawne ustawienie wtrysku co za tym idzie zdupczona charakterystyka
IMG_20190323_225347.jpg
IMG_20190323_225347.jpg [ 2.66 MiB | Przeglądany 747 razy ]
IMG_20190323_225152.jpg
IMG_20190323_225152.jpg [ 1.7 MiB | Przeglądany 747 razy ]
Komentarz: Charakterystyka wtryskiwacza i rządza ima kodu lol
IMG_20190323_225033.jpg
IMG_20190323_225033.jpg [ 2.93 MiB | Przeglądany 747 razy ]
Komentarz: Podstawy regulacji elektro magnetyków
IMG_20190323_225451.jpg
IMG_20190323_225451.jpg [ 3.35 MiB | Przeglądany 747 razy ]
Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 24 mar 2019, 01:35 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
LUKAS pisze:
Pewnie trzeba jechać do serwisu na adaptację :D
Nie mylmy produkcji z regeneracją. Produkcja to całkiem inny dział i nie obywa się to przez regulację na 3 stopniu boscha i sprawdzaniu później na stołach typu EPS 708 czy 815. Tam wszystko składają maszyny i owszem wtryski są sprawdzane ale na urządzeniu za grube miliony gdzie wtryskiwacz jest sprawdzany max 20 sekund i pewnie większa ilość sztuk niż sześć. W delphi tak to wygląda to pewnie w boschu też.

Lukas. A dlaczego nie, właśnie o to chodzi żeby zrobić wtrysk jak najszybciej i jak najlepiej po co chwile biegać i sprawdzać go na stole i śmierdzieć kalibrolem. Nie lepiej by było w pachnącym różami pomieszczeniu złożyć wtrysk ;) :lol:


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 24 mar 2019, 23:44 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Panowie a co myślicie o 3 stopniu który wykorzystuje cewkę simensa jako czujnik ( ciśnienia , zbliżeniowy bez znaczenia) ?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Zapp przystawka DCDR  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Darom  1
 sprzet  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  Anonymous  0
 sprzęt do testowania i naprawy pompowtryskiwaczy  POMPOWTRYSKIWACZE INFORMACJE OGÓLNE SAMOCHODY OSOBOWE  Anonymous  0
 Zapp diesel tech czy warto  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  lokiju1233  10
 Jaki sprzęt do naprawy na początek  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  gumis  4
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group