Dzisiaj jest 28 mar 2024, 19:37



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 03 mar 2021, 15:56 
Offline

Rejestracja: 03 mar 2021, 15:16
Posty: 5
Miejscowość: Warszawa
Witam, mam Saaba 9-3 Ttid z silnikiem Z19DTR. Wymieniłem wtryski na nowe i samochód na rozgrzanym silniku podczas przyspieszania w zakresie obrotów około 2000 wydaje z siebie taki stukający dźwięk, jakby spalanie stukowe. Na starych ten problem nie występuje. Chciałem je zareklamować, więc oddałem nowe wtryski do sprawdzenia i podobno jest z nimi wszystko cacy. Co to może być? Załączam wyniki weryfikacji, ewentualnie proszę o ich zinterpretowanie.


Załączniki:
Scan0005.jpg
Scan0005.jpg [ 79.65 KiB | Przeglądany 3912 razy ]
Scan0004.jpg
Scan0004.jpg [ 113.2 KiB | Przeglądany 3912 razy ]
Scan0003.jpg
Scan0003.jpg [ 112.81 KiB | Przeglądany 3912 razy ]
Scan0002.jpg
Scan0002.jpg [ 115.09 KiB | Przeglądany 3912 razy ]
Scan0001.jpg
Scan0001.jpg [ 91.96 KiB | Przeglądany 3912 razy ]
Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 mar 2021, 22:10 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
no tak na 100% nowe to one nie wyglądają, ja bym raczej powiedział że po regeneracji. A więc tak problem pukania jest taki że żadna maszyna tego nie wykryje :D taka prawda. Jedyne co można zrobić to wykasować kody, zakodować ponownie wejść w tryb adaptacji-przyuczenia (to coś trochę innego niż kodowanie) i mieć nadzieje. Jeżeli nie będzie poprawy to trzeba znaleść inny wtryskiwacz albo o tym samym numerze i podkładać do skutku aż stary "nowy": pukający zostanie wychwycony albo, albo jaki kolwiek wtrysk z identyczna wtyczką i odpiąć wtyczkę z wtrysku nr 1 i podpiąć na zewnątrz wtrysk dodatkowy i wywołać moment pukania, i tak aż się znajdzie winowajca. Ogólnie przerąbana sprawa trudna do zdiagnozowania.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 04 mar 2021, 17:31 
Offline

Rejestracja: 03 mar 2021, 15:16
Posty: 5
Miejscowość: Warszawa
No kupione jako nowe w Intercarsie. Przejechałem na nich z 600km bo "że adaptacja, że może się ułożą korekty". A to kasowanie, kodowanie i tryb adaptacji to na maszynie się robi, czy chodzi o podpięcie samochodu pod komputer?

Żeby zareklamować potrzebuję jakiś kwit, a wyniki weryfikacji mówią że jest bajlando. Można to jakoś udowodnić żeby uznali reklamację? Czy jeśli adaptacja-przyuczenie nie pomoże to tak czy siak zostanę z wtryskiem za 950zł który będę sobie mógł postawić na półce nad telewizorem? :P


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 04 mar 2021, 21:58 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
adaptacje robi się na aucie komputerem, czyli wklepuje się kody a następnie jest cała procedura która trwa czasami nawet ponad godzinę. Czy się ułożą jeżeli 600km się nie ułożyły to już raczej się nie ułożą. Co do Intercarsu tak sobie podjerzałem moje ceny u nich i powiem tak, albo to nie były nowe wtryski tylko DTX1119 (a tu moga dziać się cuda) albo masz zajebiste ceny u nich.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 05 mar 2021, 02:26 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Mango jeżeli to są nowe wtryski to coś jest nie tak pierwsza strona parametr ve bez minimum i Maximum odnośnik do kodu IMA jest nie najlepszy dlaczego te wtryski ostrzały kody nie wiem.
Druga sprawa o wiele bardziej ważna są to cri 2.2
I wielu tutaj powie phi III prosta sprawa, ale nie do końca tak jest nie wiem najważniejszego jaki prąd wyzwolenia i podtyrzmania te wtryski potrzebują bo maszyny tego nie pokazują a często i gęsto jest tak że dawki są ok ale zbyt duży prąd potrzebny do tego dlatego grają.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 05 mar 2021, 13:53 
Offline

Rejestracja: 03 mar 2021, 15:16
Posty: 5
Miejscowość: Warszawa
Nowe Boscha, nie te DTX1119. Może zlokalizować który/które to, i pomimo że "dobre" dać gdzieś do regeneracji? Co radzicie? Co z tym fantem zrobić?


Załączniki:
IMG_20210305_114105.jpg
IMG_20210305_114105.jpg [ 151.98 KiB | Przeglądany 3872 razy ]
Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 05 mar 2021, 18:30 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
jeżeli idzie wywołać to pukanie na postoju (w trakcie jazdy w zasadzie też się da) to zrób tak, znajdz jakikolwiek boschowski wtryskwicz z identyczną wtyczką tak aby można było podpiąć kostkę do wtryskiwacza i od nr 1 odłącz przewód i zapnij do tego dodatkowego wtryskiwacza i go gdzieś połóż żeby nie spadł i spróbuj wywoałc to pukanie, jak będzie dalej pukać to trzeba zrobić to z kolejnymi aż się znajdzie. Problem będzie jeżeli pukać będą 2szt a nie jeden, w tedy dupa nic nie zrobisz. Podkładki pod wtryski dobrej grubości założone? mają mieć 2,00 mm grubości. Wtryskiwacze ze zdjęcia faktycznie wyglądają na nowe.te kropki to Twoje znaki się rozumie? hak dla mnie to 4 najbardziej podejrzany.Potem 3,2 i one też mogą pukać tylko 1 w/g wykresów, w/g mnie ok.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 06 mar 2021, 06:30 
Offline

Rejestracja: 03 mar 2021, 15:16
Posty: 5
Miejscowość: Warszawa
Nie da rady wywołać na postoju, tylko na rozgrzanym silniku, tylko podczas jazdy na niższych biegach w zakresie obrotów +- 2000.
Mam stare wtryski na których teraz jeżdżę to mogę ich użyć. Te nowe były po kolei zamieniane na stare, po drugim było trochę lepiej ale dopiero po 4-tym te objawy ustąpiły, więc boje się czy nie będą 2 jednak :/ (Z tym że muszę dodać, że patrząc po kodach na tym wydruku i moich zdjęciach które robiłem jak były podmieniane, to mój 4-ty to drugi tutaj na wydruku, a mój drugi to 4-ty tutaj) Zacznę od 4-tego, potem drugi, zobaczymy.
Podkładki za każdym razem nowe boscha, zamawiane według nr. oryginału 93178683.
Tak, kropki to moje znaki.

No i jak już zlokalizuję który/które to to co dalej z nimi?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 13 mar 2021, 02:30 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Kupując na allegro wtryski za 600 zł szt. kupujesz odrzut producenta lub chinola, uwierz mi na słowo i nie słuchaj sprzedawców co mówią bo żaden z nich nie ma dokumentacji na potwierdzenie orginalnosci. O daj komuś do prze regulowania i po sprawie , albo reklamacja u sprzedawcy on napewno nie odesle do Bosch serwisu, wszystko w temacie.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 20 mar 2021, 18:51 
Offline

Rejestracja: 03 mar 2021, 15:16
Posty: 5
Miejscowość: Warszawa
To do mnie? Przecież napisałem jak byk że wtryski są kupione w Intercarsie a nie na allegro. 600zł też nie wiem skąd, bo też podałem że za 950zł szt. Reklamacja u sprzedawcy- to właśnie Intercars oczekuje wydruku ze sprawdzenia na potwierdzenie że wtryski są niesprawne i jak są oddaje kasę za weryfikację. A u mnie wyszło że mieszczą się w normach więc nie mam podstaw według nich.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Stilo jtd - dziwny problem  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Elrobertos  2
 Problem z uruchamianiem 1.7 Isuzu  ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Problem z wyciekiem paliwa z szyny CR  INFINITI common rail Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  7
 problem 3.0 dci CR  RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  0
 Problem z ciśnieniem paliwa 2.0 HDi 140km Delphi  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Franek12  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group