Dzisiaj jest 28 mar 2024, 14:19



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 02 sty 2013, 20:14 
Witam jestem tu nowy nawaliła mi w reno mascot pompa wysokiego ciśnienia .
Serwis za naprawę zażyczył sobie 3000 netto za samą część może mi ktoś podpowiedzieć czy to drogo ?
Dzięki


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 02 sty 2013, 22:06 
Podaj numer boscha swojej pompy i napisz DOKŁADNIE jakie części w pompie są do wymiany to powiem ci czy dobra cena czy nie. I oczywiście rozumiem ,że robi to serwis na oryginalnych częściach boscha.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 20 lip 2014, 12:38 
u mnie w mascocie 3dxi 120 km 2007 gdy go zapalam to przez 5-6 obrotów nic nie załapuje jakby nie dostawał paliwa i przy 6 obrocia zapala nawet bez dymka, , podczas kręcenia pali się kontrolka czerwona wtrysku po zapaleniu on agaśnie,
gdy jest ciepły czasami i po 6 obrocie nie zapali, wtedy zamykam kluczykiem i otwieram i zapala około 6 obrotu.
Jaka tu może być przyczyna ?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 18 sie 2015, 16:35 
Można poprosić numer do magików z mazur?? potrzebuje pomocy w sprawie mascota


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 02 wrz 2016, 08:37 
Witam wszystkich ja również mam problem z autem mascott 3.0 kręci kręci i nie odpala czy na zimnym czy na ciepłym czasami go męczę po 10 minut jak nie odpala idę do domu pije kawę i próbuje i albo odpali na strzał albo znów go męczę i za którymś razem odpali jechałem do jednego znajomego podłączył pod kompa i powiedział że czujnik położenia wału wymienił czujnik tydzień po jeździłem i znów ten sam problem!! Czego mam szukać jakieś rady bo jak zajade do tego mechanika to mu ten czujnik nie powiem gdzie wsadze... proszę o kontakt na maila mały_132@o2.pl
Pozdrawiam


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 06 sty 2020, 15:01 
witam, renault master 2005 3,0 136km jak jeżdżę po mieście wszystko ok, robię trasę 500km i zaczyna sie jak zgaszę nie odpali ( zapali zgasnie zapali zgaśnie zapali zgasnie po 50 próbach odpali, wszystko ok, zgaszę zapali, ale jak przyjade do domu 500km to nie zapali, powtórka z rozrywki (zapali wejdzie na 1500 obrotow zgasnie)
błędów brak, nowa masa na silniku, moze podpowiecie co to moze byc?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 11 sty 2020, 15:36 
Offline

Rejestracja: 23 lis 2012, 13:00
Posty: 64
Miejscowość: Wolsztyn
uszykować tester diagnostyczny i wtedy po 500 km sprawdzić jakie ciśnienie jest na szynie przy próbie rozruchu
jeśli poniżej 250 podczas kręcenia to wogóle zaczynamy myśleć o paliwie jeśli wyższe to sprawdzić czy wtryskiwacz dostaje impuls do pracy jak nie coś z czujnikiem położenia wału, wałka rozrządu przejrzeć imo
jeśli ciśnienie słabe to najprawdopodobniej przy dużej temperaturze po długiej trasie puszcza wtryskiwacz na powrót często te modele maja nadmierny przelew dopiero po mocnym nagrzaniu
sprawdzić bezpiecznik na listwie i zasilić pompę wysokociśnieniową na krótko " z bańki"
tam jest wbudowana pompka wstępna więc używając redukcji idzie sprawdzić jakie jest ci ciśnienie wewnętrzne w pompie przy rozruchu ok 1 bar po odpaleniu koło 5


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 lip 2021, 11:20 
Witam.
Mam problem z masterem 3.0 2005r.
Na zimnym dość długo zapala (po około 5 obrotach silnika).
Na wolnych obrotach ciśnienie paliwa oscyluje 450bar.
Przy dynamiczniejszej jeździe (okolice 3000obr/min) potrafi go zgasić.
Kolejny problem to nie odpala po rozgrzaniu.
Nabija ciśnienie paliwa 120bar.

Wymieniłem regulator ciśnienia, zawór bezpieczeństwa na listwie podmieniony. Czujnik ciśnienia na zgaszonym pokazuje 2bar czyli chyba ok.
Próba przelewowa wtrysków wyszła dobrze.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Problemy z zatokami po jeździe samochodem  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  ugibugi  1
 Wtrysk Renault Scenic II 1.9DCI  GIEŁDA CZĘŚCI Common Rail KUPIĘ / SPRZEDAM  Netsky  0
 Mascott 3,0 dXi - problem z odpalaniem  RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Matisr50  3
 1.9 dCi renault Kangoo  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  1
 Problemy z 1.7 CRDi jakby stukowe spalanie i40  HYUNDAI common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group