Dzisiaj jest 14 maja 2024, 03:26



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Co oznaczają znaki kodów błędów np. P0305 OBD
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Co oznaczają znaki kodów błędów np. P0305 OBD  Odpowiedz z cytatem
Rozszerzone kody błędów mają jedynie określony normą sposób oznaczania, natomiast ich definicje są ustalane przez producenta pojazdu. Dlatego też, kod błędu o tym samym oznaczeniu może co innego oznaczać u różnych producentów, a nawet w różnych modelach samochodów tego samego producenta. Ponadto pozostawiono producentom dowolność, jeśli chodzi o wykorzystywanie rozszerzonych kodów błędów. Przykład rozszerzonego kodu błędu, odczytanego skanerem układów OBD II/E-OBD ze sterownika pojazdu, prezentuje rys
Obrazek
Urządzenie diagnostyczne dekoduje kod uszkodzenia i przedstawia go w postaci 5 znaków według zasady zgodnej z normą SAE J1979. Pierwszy znak jest zawsze literą i identyfikuje układ, w którym wystąpił błąd. Kolejne znaki są cyframi. Znaczenie każdej z nich jest określone w normie. Cyfra pierwsza informuje o tym, czy opis kodu usterki jest zdefiniowany w normach SAE, czy też należy do grupy błędów rozszerzonych, opisanych indywidualnie przez producentów samochodów. Kolejna cyfra dokładniej określa układ, w którym wystąpiła usterka. Znaki czwarty i piąty tworzą parę, nawiązującą do oznaczeń błędów w systemach zgodnych z OBD II. Definiują one jeszcze dokładniej rodzaj i/lub miejsce wystąpienia usterki. Nie trudno zauważyć, że w porównaniu z pierwszymi producenckimi systemami diagnostyki pokładowej, w których do kodowania uszkodzeń wykorzystywano tylko dwie cyfry, zasada kodowania SAE oferuje praktycznie nieograniczone możliwości lokalizacji uszkodzonych elementów i specyfikacji ich uszkodzeń. Na przykładowym oznaczeniu kodu błędu, przyjętym w układach diagnostyki pokładowej OBDII/E-OBD, są zaprezentowane znaczenia jego poszczególnych elementów składowych.
Post Zamieszczono: 12 lut 2012, 01:48


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group