Dzisiaj jest 15 maja 2024, 09:14



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Objawy uszkodzeń - świec żarowych NGK NTK z prętem metalowym
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Objawy uszkodzeń - świec żarowych NGK NTK z prętem metalowym  Odpowiedz z cytatem
Objawy uszkodzeń - świec żarowych z prętem metalowym

Wygląd świecy żarowej pozwala wnioskować o możliwych przyczynach uszkodzeń. Tutaj pokazane są najważniejsze objawy uszkodzeń i podano jakie przyczyny one sugerują.
Szkody spowodowane przegrzaniem powstają wtedy, gdy punkt czasowy wtrysku lub obraz wtrysku są nieprawidłowe, gdy wtryśnięto niewłaściwą ilość paliwa lub gdy olej przedostaje się do komory spalania.
Taki objaw uszkodzenia wskazuje na szkody spowodowane przegrzaniem świec metalowych
Obrazek
Szkody spowodowane przegrzaniem

Takie objawy uszkodzenia powstają z reguły, gdy punkt czasowy wtrysku lub obraz wtrysku są nieprawidłowe, gdy wtryśnięto niewłaściwą ilość paliwa lub gdy olej przedostaje się do komory spalania.
Szkody przepięciowe świec żarowych metalowych występują wtedy, gdy użyto niewłaściwej świecy żarowej (12 zamiast 24V), sterownik jest uszkodzony lub alternator wytwarza za wysokie napięcie.
Typowym objawem szkód przepięciowych jest "nadmuchana" rurka żarowa
Obrazek
Szkody przepięciowe

"Nadmuchana" rurka żarowa jest wtedy, gdy użyto niewłaściwej świecy żarowej (12 zamiast 24V), sterownik jest uszkodzony lub alternator wytwarza za wysokie napięcie.
Pęknięty pręt żarzenia wskazuje na błędny czas wtrysku, wadliwy obraz wtrysku lub źle ustawioną szybkość przepływu.
Pęknięty pręt żarzenia wskazuje na błędny czas wtrysku, wadliwy obraz wtrysku lub źle ustawioną szybkość przepływu
Obrazek
Pęknięty pręt żarzenia

Gdy pręt żarzenia jest pęknięty, przyczyną może być niewłaściwy punkt czasowy wtrysku, obraz wtrysku lub źle ustawiona szybkość przepływu.
Niewłaściwa obsługa klucza może spowodować pęknięcia świecy żarowej na obudowie lub przyłączu.
Niewłaściwa obsługa klucza może spowodować pęknięcia świecy żarowej na obudowie lub przyłączu
Obrazek
Pęknięcia obudowy lub przyłącza

Tutaj widocznie zastosowano niewłaściwy moment dokręcenia lub klucz niewłaściwie był obsługiwany.
Także błędne momenty obrotowe mogą również spowodować pęknięcie świecy żarowej.
Obrazek
Błędne momenty obrotowe mogą również spowodować pęknięcie świecy żarowej.
Post Zamieszczono: 19 lut 2012, 15:01


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group