Dzisiaj jest 15 maja 2024, 05:40



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Świeca żarowa z czujnikiem ciśnienia BERU budowa działanie
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Świeca żarowa z czujnikiem ciśnienia BERU budowa działanie  Odpowiedz z cytatem
Świeca żarowa z czujnikiem ciśnienia do silników wysokoprężnych — Pressure Sensor Glow Plug (PSG)

Przyszłe wartości graniczne spalin do samochodów z silnikiem wysokoprężnym wymagają drastycznej redukcji cząstek i tlenku azotu. Zmusza to między innymi do optymalizacji spalania. Firma BorgWarner BERU Systems GmbH opracowała w tym celu inteligentną świecę żarową z czujnikiem ciśnienia PSG, skrót ten oznacza Pressure Sensor Glow Plug. PSG mierzy za pomocą zainstalowanego czujnika ciśnienie w komorze spalania i przekazuje je do elektroniki sterowniczej silnika.

Ta innowacyjna koncepcja zajmie kluczowe miejsce w dalszym redukowaniu emisji spalin silników wysokoprężnych i została uhonorowana licznymi nagrodami za innowacyjność.
Innowacyjna świeca BERU Pressure Sensor Glow Plug jest inteligentną świecą żarową z zainstalowanym czujnikiem ciśnienia w komorze spalania, przekazującym dane do elektroniki sterowniczej silnika.
Obrazek
Innowacyjna świeca BERU Pressure Sensor Glow Plug jest inteligentną świecą żarową z zainstalowanym czujnikiem ciśnienia w komorze spalania, przekazującym dane do elektroniki sterowniczej silnika.
Cechy techniczne

Zasada działania czujnika: piezooporowy
Ruchomy trzpień grzejny do przenoszenia ciśnienia
wytrzymały element uszczelniający między korpusem i trzpieniem grzejnym
Zminiaturyzowany układ elektroniczny zainstalowany w górnej części świecy żarowej
Skalibrowana i zaprogramowana dla potrzeb klienta
Zintegrowany koncentryczny wtyk dla przemysłu samochodowego

Dane techniczne
Temperatura pracy -40 – 140°C (max. 150°C)
Zakres ciśnień 0 – 200 bar (max. 210 bar)
Czujnik
Napięcie zasilania (Vdd) 5,0 V lub 3,3 V
Sygnał wyjściowy zmierzony proporcjonalnie
Szerokość pasma 0 bis 5 kHz
Dokładność ± 2%
Funkcja żarzenia
Prąd 60sek. < 10 A
Temperatura po 60sek > 980°C
Temperatura max 1100°C
psg_neu_web.gif

Obrazek
Wtyki
Płytka drukowana z elektroniką
Korpus świecy żarowej
Trzpień grzejny do świec żarowych
Przyłącze prądowe o dużym natężeniu
Membrana pomiarowa
Uszczelka

Porównanie krzywych przebiegu ciśnienia

Poniższe krzywe ciśnienia pokazują przebieg sygnału PSG i sygnału czujnika referencyjnego w komorze spalania stanowiska do kontroli silnika.
Obrazek
Post Zamieszczono: 19 lut 2012, 15:26


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group