Dzisiaj jest 11 maja 2024, 23:50



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Korekty wtryskiwaczy
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Korekty wtryskiwaczy  Odpowiedz z cytatem
zaksiu1985 pisze:
aż mi się wierzyć nie chce, ale zgadzam się z Krzyśkiem,
najpierw zbadać kompresje a potem ewentualnie wtryski.

w co nie możesz uwierzyć??
Post Zamieszczono: 16 lip 2013, 08:41
  Tytuł:  Re: Korekty wtryskiwaczy  Odpowiedz z cytatem
aż mi się wierzyć nie chce, ale zgadzam się z Krzyśkiem,
najpierw zbadać kompresje a potem ewentualnie wtryski.
Post Zamieszczono: 15 lip 2013, 23:57
  Tytuł:  Re: Korekty wtryskiwaczy  Odpowiedz z cytatem
scrabit pisze:
Objawy: żadnych, silnik pracuje równo, nie mam problemów z odpalaniem, żadnego dymienia.
Z czego mogą wynikać korekcje 3 cylindra na poziomie ponad + 2,0?
Objawy: na rozgrzanym silniku żadnych, silnik pracuje równo, nie mam problemów z odpalaniem, żadnego dymienia, ale juz na zimnym silniku po odpaleniu puszcza białego bąka i dopóki się nie rozgrzeje to lekko kopci.
Jakieś wnioski?

korekta wynika z pracy wtryskiwacza i ciś. w cyl. pomierzyć ciś. na zimnym a później wtryski na stół
Post Zamieszczono: 15 lip 2013, 13:43
  Tytuł:  Korekty wtryskiwaczy  Odpowiedz z cytatem
Proszę o ocenę poniższych korekcji oraz opinie.
Croma nr 1 - 1.9 16V
- zimny silnik, obroty jałowe
Obrazek- ciepły silnik, obroty jałowe
Obrazek
Objawy: żadnych, silnik pracuje równo, nie mam problemów z odpalaniem, żadnego dymienia.
Z czego mogą wynikać korekcje 3 cylindra na poziomie ponad + 2,0?

Croma nr 2 - 1.9 16V
- zimny silnik, obroty jałowe
Obrazek- ciepły silnik, obroty jałowe
Obrazek
Objawy: na rozgrzanym silniku żadnych, silnik pracuje równo, nie mam problemów z odpalaniem, żadnego dymienia, ale juz na zimnym silniku po odpaleniu puszcza białego bąka i dopóki się nie rozgrzeje to lekko kopci.
Jakieś wnioski?
Post Zamieszczono: 15 lip 2013, 10:00


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group