Proszę o ocenę poniższych korekcji oraz opinie.
Croma nr 1 - 1.9 16V- zimny silnik, obroty jałowe
- ciepły silnik, obroty jałowe
Objawy: żadnych, silnik pracuje równo, nie mam problemów z odpalaniem, żadnego dymienia.
Z czego mogą wynikać korekcje 3 cylindra na poziomie ponad + 2,0?
Croma nr 2 - 1.9 16V- zimny silnik, obroty jałowe
- ciepły silnik, obroty jałowe
Objawy: na rozgrzanym silniku żadnych, silnik pracuje równo, nie mam problemów z odpalaniem, żadnego dymienia, ale juz na zimnym silniku po odpaleniu puszcza białego bąka i dopóki się nie rozgrzeje to lekko kopci.
Jakieś wnioski?
Proszę o ocenę poniższych korekcji oraz opinie.
[b]Croma nr 1 - 1.9 16V[/b]
- zimny silnik, obroty jałowe
[img]http://img838.imageshack.us/img838/7618/sgow.jpg[/img]- ciepły silnik, obroty jałowe
[img]http://img818.imageshack.us/img818/6154/cdjo.jpg[/img]
Objawy: żadnych, silnik pracuje równo, nie mam problemów z odpalaniem, żadnego dymienia.
Z czego mogą wynikać korekcje 3 cylindra na poziomie ponad + 2,0?
[b]Croma nr 2 - 1.9 16V[/b]
- zimny silnik, obroty jałowe
[img]http://img822.imageshack.us/img822/1232/yhvn.jpg[/img]- ciepły silnik, obroty jałowe
[img]http://img69.imageshack.us/img69/7368/w2w3.jpg[/img]
Objawy: na rozgrzanym silniku żadnych, silnik pracuje równo, nie mam problemów z odpalaniem, żadnego dymienia, ale juz na zimnym silniku po odpaleniu puszcza białego bąka i dopóki się nie rozgrzeje to lekko kopci.
Jakieś wnioski?