Dzisiaj jest 08 maja 2024, 02:00



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Sprawdzanie szczelności wtryskiwaczy (przelewu)
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Sprawdzanie szczelności wtryskiwaczy (przelewu)  Odpowiedz z cytatem
GQQQQQQ pisze:
krzysiekj1990 pisze:
Czy przed pisaniem tego posta piłeś coś kolego ?
Po pierwsze jakie auto :)


Kolega jak by przeczytał tego posta to nie zadałby tego pytania chodzi o zasadę działania wtryskiwacza po odłączeniu sterowania czy powinno pojawić się paliwo na przelewie czy nie.
NISSAN PATHFINDER 2,5


Jesli masz wtryski nieszczelne to bedą puszały przelew nawet bez impulsu elektrycznego. Wtryski denso mają to do siebie że im bardziej sie nagrzeją tym więcej przelewają.
Zastanawia mnie tylko po co robic takie zabawy. Wyciagasz wtryski i wysyłasz do sprawdzenia. A patrząc przelew wszystkich wtrysków to tak jak przepowiadanie z fusów.
Post Zamieszczono: 23 sie 2014, 23:45
  Tytuł:  Re: Sprawdzanie szczelności wtryskiwaczy (przelewu)  Odpowiedz z cytatem
krzysiekj1990 pisze:
Czy przed pisaniem tego posta piłeś coś kolego ?
Po pierwsze jakie auto :)


Kolega jak by przeczytał tego posta to nie zadałby tego pytania chodzi o zasadę działania wtryskiwacza po odłączeniu sterowania czy powinno pojawić się paliwo na przelewie czy nie.
NISSAN PATHFINDER 2,5
Post Zamieszczono: 08 sie 2014, 00:40
  Tytuł:  Re: Sprawdzanie szczelności wtryskiwaczy (przelewu)  Odpowiedz z cytatem
Czy przed pisaniem tego posta piłeś coś kolego ?
Po pierwsze jakie auto :)
Post Zamieszczono: 07 sie 2014, 23:59
  Tytuł:  Sprawdzanie szczelności wtryskiwaczy (przelewu)  Odpowiedz z cytatem
Witam wszystkich użytkowników forum i mam pytanie odnośnie wtryskiwaczy elektromagnetycznych

Mianowicie te wtryski znajdują się pod deklem rozrządu, czyli jest dość problematyczne wyprowadzenie rurek i odpalenie auta by sprawdzić, który wtryskiwacz daje najwięcej na przelew.

Moje auto boryka się z utrudnionym rozruchem na ciepło mam kabelek do niego i zaobserwowałem, że ciśnienie paliwa strasznie wolno narasta na listwie paliwowej, ale jak osiągnie dany poziom auto zawsze odpala. Na początek ominąłem filtr paliwa by wyeliminować jego zapchanie podałem paliwo z bańki usterka nie ustąpiła następnie moczyłem w nafcie zawór, co dozuje paliwo do pompy i delikatnie podawałem prąd z akumulatora by go rozruszać nie pomogło, czyli gdzieś musi uciekać te paliwo?

Zawór upustowy na listwie odpiąłem rurkę odprowadzająca paliwo z niego i założyłem przezroczystą i podczas kręcenia obserwowałem czy będzie narastało paliwo nie narastało dopiero po odpaleniu coś tam podskoczyło, ale to pewnie zaczął regulować ciśnienie takie jest moje zdanie.

Wtryski jak pisałem wyżej dostęp zerowy, ale rurka od przelewu z tamtą wychodzi tylko będę miał już łączną ilość paliwa z czterech wtrysków po odpaleniu auta dość szybko narastała ilość paliwa i teraz moje pytanie gdyż wpadłem na taki pomysł żeby wydłużyć czas braku rozruchu auta, czyli kręcenie i pompowanie paliwa przez odłączenie wszystkich wtryskiwaczy od zasilania(Prądu sterującego wtryskiem) i podczas takiego kręcenia rozrusznikiem nadal dość szybko narastała ilość paliwa w rurce, co mnie zaskoczyło, co steruje tym przelewem? Jeśli nawet po odłączaniu wszystkich, czyli jednej kości elektrycznej wtryskiwacza przelew nadal się jakoś otwiera??
Post Zamieszczono: 07 sie 2014, 23:54


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group