Witam wszystkich użytkowników forum i mam pytanie odnośnie wtryskiwaczy elektromagnetycznych
Mianowicie te wtryski znajdują się pod deklem rozrządu, czyli jest dość problematyczne wyprowadzenie rurek i odpalenie auta by sprawdzić, który wtryskiwacz daje najwięcej na przelew.
Moje auto boryka się z utrudnionym rozruchem na ciepło mam kabelek do niego i zaobserwowałem, że ciśnienie paliwa strasznie wolno narasta na listwie paliwowej, ale jak osiągnie dany poziom auto zawsze odpala. Na początek ominąłem filtr paliwa by wyeliminować jego zapchanie podałem paliwo z bańki usterka nie ustąpiła następnie moczyłem w nafcie zawór, co dozuje paliwo do pompy i delikatnie podawałem prąd z akumulatora by go rozruszać nie pomogło, czyli gdzieś musi uciekać te paliwo?
Zawór upustowy na listwie odpiąłem rurkę odprowadzająca paliwo z niego i założyłem przezroczystą i podczas kręcenia obserwowałem czy będzie narastało paliwo nie narastało dopiero po odpaleniu coś tam podskoczyło, ale to pewnie zaczął regulować ciśnienie takie jest moje zdanie.
Wtryski jak pisałem wyżej dostęp zerowy, ale rurka od przelewu z tamtą wychodzi tylko będę miał już łączną ilość paliwa z czterech wtrysków po odpaleniu auta dość szybko narastała ilość paliwa i teraz moje pytanie gdyż wpadłem na taki pomysł żeby wydłużyć czas braku rozruchu auta, czyli kręcenie i pompowanie paliwa przez odłączenie wszystkich wtryskiwaczy od zasilania(Prądu sterującego wtryskiem) i podczas takiego kręcenia rozrusznikiem nadal dość szybko narastała ilość paliwa w rurce, co mnie zaskoczyło, co steruje tym przelewem? Jeśli nawet po odłączaniu wszystkich, czyli jednej kości elektrycznej wtryskiwacza przelew nadal się jakoś otwiera??
Witam wszystkich użytkowników forum i mam pytanie odnośnie wtryskiwaczy elektromagnetycznych
Mianowicie te wtryski znajdują się pod deklem rozrządu, czyli jest dość problematyczne wyprowadzenie rurek i odpalenie auta by sprawdzić, który wtryskiwacz daje najwięcej na przelew.
Moje auto boryka się z utrudnionym rozruchem na ciepło mam kabelek do niego i zaobserwowałem, że ciśnienie paliwa strasznie wolno narasta na listwie paliwowej, ale jak osiągnie dany poziom auto zawsze odpala. Na początek ominąłem filtr paliwa by wyeliminować jego zapchanie podałem paliwo z bańki usterka nie ustąpiła następnie moczyłem w nafcie zawór, co dozuje paliwo do pompy i delikatnie podawałem prąd z akumulatora by go rozruszać nie pomogło, czyli gdzieś musi uciekać te paliwo?
Zawór upustowy na listwie odpiąłem rurkę odprowadzająca paliwo z niego i założyłem przezroczystą i podczas kręcenia obserwowałem czy będzie narastało paliwo nie narastało dopiero po odpaleniu coś tam podskoczyło, ale to pewnie zaczął regulować ciśnienie takie jest moje zdanie.
Wtryski jak pisałem wyżej dostęp zerowy, ale rurka od przelewu z tamtą wychodzi tylko będę miał już łączną ilość paliwa z czterech wtrysków po odpaleniu auta dość szybko narastała ilość paliwa i teraz moje pytanie gdyż wpadłem na taki pomysł żeby wydłużyć czas braku rozruchu auta, czyli kręcenie i pompowanie paliwa przez odłączenie wszystkich wtryskiwaczy od zasilania(Prądu sterującego wtryskiem) i podczas takiego kręcenia rozrusznikiem nadal dość szybko narastała ilość paliwa w rurce, co mnie zaskoczyło, co steruje tym przelewem? Jeśli nawet po odłączaniu wszystkich, czyli jednej kości elektrycznej wtryskiwacza przelew nadal się jakoś otwiera??
|