Dzisiaj jest 13 maja 2024, 15:29



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - System Common Rail
Autor Wiadomość
  Tytuł:  System Common Rail  Odpowiedz z cytatem
W systemie wtryskowym Common Rail pompa wysokiego ciśnienia zasila zasobniki ( szyny ) do których podłączone są elektrycznie sterowane wtryskiwacze. Elektroniczny układ regulujący przy pomocy elektrycznie sterowanych zaworów steruje ciśnieniem w zasobnikach paliwa ( szynach )300 - 1300 Bar. Elektrycznie sterowane wtryskiwacze umożliwiają swobodne kształtowanie wtrysku oleju napędowego do komory spalania silnika spalinowego.Common Rail : Wspólna Szyna.Silniki z systemem Common-Rail wymagają dobrej jakości oleju napędowego, wtryskiwacze pracują pod dużym ciśnieniem, każde niewłaściwe paliwo może przyczynić się do powstania uszkodzeń.W silnikach wykorzystujących system Common Rail pompa wysokociśnieniowa tłoczy paliwo do akumulatora zasilającego (zwanego również listwą lub szyną) wspólnego dla wszystkich wtryskiwaczy. Ciśnienie na listwie zależne jest od fazy pracy silnika. Elektroniczne sterowanie wtryskiwaczy umożliwia dowolne kształtowanie ilości wtrysków np: wtrysk pilotowy, wtrysk właściwy, Wtrysk dopalający. W tradycyjnym układzie wtrysku oleju napędowego, pompa sekcyjna wytwarza ciśnienie, które otwiera wtryskiwacz i olej napędowy zostaje rozpylony w cylindrze lub wstępnej komorze spalania. W systemie common rail pompa wytwarza cały czas ciśnienie, zaś wtryskiwacze otwierane są elektronicznie. Sterowanie elektroniczne wtryskiwacza pozwala na podział dawki paliwa na 3 etapy: dawka pilotująca, dawka właściwa oraz dawka dopalająca. Budowa i elementy składowe systemu common rail. Pompa wysokiego ciśnienia zasilana jest przez pompę wstępną, która może sterować wydatkiem pompy wysokiego ciśnienia. Pompa wysokiego ciśnienia zasila zasobnik paliwa do którego podłączone są elektrycznie sterowane wtryskiwacze. Układ paliwowy common rail ( pompa wstępna i pompa wysokiego ciśnienia ) zasilany jest przez elektryczną pompę paliwa umieszczoną przeważnie w zbiorniku paliwa. Elektroniczny układ regulujący rozpoznaje stan pracy wtryskiwaczy na podstawie pomiaru prądu w ich obwodzie. Masa paliwa wtryskiwana do cylindra przez wtryskiwacz zależy od czasu trwania impulsu sterującego elektrozawór w wtryskiwaczu.
Post Zamieszczono: 03 sty 2012, 08:01


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group