Autor |
Wiadomość |
|
|
Tytuł: |
Re: szlifowanie gniazd we wtryskiwaczach elektromagnetycznyc |
|
|
Hey powiem ci tak ja nie używam szlifierki do docierania zaworów z przyczyn że wygodniej jest mi na wkrętarkę zamontować igliczkę od końcówki wtrysku wyszlifowaną pod odpowiednim kontem i za pomocą b.drobnego papieru dociskam igliczkę do gniazda i pięknie szlifuję to gniazdo , co do sugestii kolegów że jest to krótko trwałe owszem samochód pojeździ rok może 2 lata przy normalnym trybie jazdy, plusem tego jest koszt naprawy klient nie płaci za cały zestaw naprawczy włącznie z zaworem a jedynie za wyszlifowane gniazdo . Wyjątkiem są warsztaty które szlifują a biorą jak za nowy wtrysk ale to już indywidualna sprawa takich warsztatów tak więc postawmy się w roli klienta czy płacimy 100 no może 200 zł za naprawę z wyszlifowanym gniazdem czy 700 zł za nowy zawór zakładając że przeważnie wtryski robi się w samochodach nie najmłodszych a cena samochodu jest po niżej 10.000 zł i inwestycja około 1.4 ceny samochodu na naprawę wtrysku mija się z rzeczywistością ,no chyba że użytkownik samochodu pragnie jeździć do końca swojego życia tym autem hiii
Hey powiem ci tak ja nie używam szlifierki do docierania zaworów z przyczyn że wygodniej jest mi na wkrętarkę zamontować igliczkę od końcówki wtrysku wyszlifowaną pod odpowiednim kontem i za pomocą b.drobnego papieru dociskam igliczkę do gniazda i pięknie szlifuję to gniazdo , co do sugestii kolegów że jest to krótko trwałe owszem samochód pojeździ rok może 2 lata przy normalnym trybie jazdy, plusem tego jest koszt naprawy klient nie płaci za cały zestaw naprawczy włącznie z zaworem a jedynie za wyszlifowane gniazdo . Wyjątkiem są warsztaty które szlifują a biorą jak za nowy wtrysk ale to już indywidualna sprawa takich warsztatów tak więc postawmy się w roli klienta czy płacimy 100 no może 200 zł za naprawę z wyszlifowanym gniazdem czy 700 zł za nowy zawór zakładając że przeważnie wtryski robi się w samochodach nie najmłodszych a cena samochodu jest po niżej 10.000 zł i inwestycja około 1.4 ceny samochodu na naprawę wtrysku mija się z rzeczywistością ,no chyba że użytkownik samochodu pragnie jeździć do końca swojego życia tym autem hiii :-)
|
|
|
|
Zamieszczono: 31 gru 2017, 17:45 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: szlifowanie gniazd we wtryskiwaczach elektromagnetycznyc |
|
|
Dla poszukujących szlifierki do zaworów bosch jakby co mam na sprzedaż, kontakt: diux_b@interia.pl
Dla poszukujących szlifierki do zaworów bosch jakby co mam na sprzedaż, kontakt: diux_b@interia.pl
|
|
|
|
Zamieszczono: 08 lis 2017, 00:01 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: szlifowanie gniazd we wtryskiwaczach elektromagnetycznyc |
|
|
Zakładam że skok dobrze ustawiłeś. Jaką grubość podkładki w cewce zastosowałeś (ta mała) jeżeli będzie cieńsza niż 1,58-1,60 to przelew będzie zawsze duży w tym przypadku. astra73 pisze: Witam zaksiu sorry ale mała przerwa w pracy była . Nr 0445 110 057
Zakładam że skok dobrze ustawiłeś. Jaką grubość podkładki w cewce zastosowałeś (ta mała) jeżeli będzie cieńsza niż 1,58-1,60 to przelew będzie zawsze duży w tym przypadku.
[quote="astra73"]Witam zaksiu sorry ale mała przerwa w pracy była . Nr 0445 110 057[/quote]
|
|
|
|
Zamieszczono: 17 maja 2017, 21:33 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: szlifowanie gniazd we wtryskiwaczach elektromagnetycznyc |
|
|
Witam zaksiu sorry ale mała przerwa w pracy była . Nr 0445 110 057
Witam zaksiu sorry ale mała przerwa w pracy była . Nr 0445 110 057
|
|
|
|
Zamieszczono: 17 maja 2017, 00:13 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: szlifowanie gniazd we wtryskiwaczach elektromagnetycznyc |
|
|
jaki wtryskiwacz?
jaki wtryskiwacz?
|
|
|
|
Zamieszczono: 24 kwie 2017, 23:42 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: szlifowanie gniazd we wtryskiwaczach elektromagnetycznyc |
|
|
Witam czy ktoś podpowie ? Nam problem Nowy zaworek bosch Nowa końcówka bosch dawki ok ale przelew Ponad normę.
Witam czy ktoś podpowie ? Nam problem Nowy zaworek bosch Nowa końcówka bosch dawki ok ale przelew Ponad normę.
|
|
|
|
Zamieszczono: 24 kwie 2017, 21:36 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: szlifowanie gniazd we wtryskiwaczach elektromagnetycznyc |
|
|
jaki odsetek zaworów w ogóle da się odzyskać?
jaki odsetek zaworów w ogóle da się odzyskać?
|
|
|
|
Zamieszczono: 24 mar 2017, 21:10 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: szlifowanie gniazd we wtryskiwaczach elektromagnetycznyc |
|
|
inox pisze: Miły panie , ja wtryskiwaczy sam nie naprawiam !!!!!!!! Zlecam to teraz innym np. BDS . I wymagam by naprawa była zrobiona prawidłowo , zgodnie z wytycznymi i kwotą którą ustalamy .Bo z reklamacja to klient wróci do mnie . I nieważne czy to ciężarówka czy osobówka . A co do naprawy ciężarówek to chyba miły Gość wie , bo chyba wie wszystko ..... na CR nie wiele ciężarówek śmiga , choć tendencja się zmienia zgodnie z wytycznymi EURO . A wymagania właścicieli firm transportowych ...... niech się nauczą ludzi szanować , a później możemy pogadać . Sam nie naprawiasz więc nie masz pewnośći co w tych wtryskach jest robione np. naprawa reklamacyjna. A co do twardośći to bosch i tak nowe zawory robi z papieru.
[quote="inox"]Miły panie , ja wtryskiwaczy sam nie naprawiam !!!!!!!! Zlecam to teraz innym np. BDS . I wymagam by naprawa była zrobiona prawidłowo , zgodnie z wytycznymi i kwotą którą ustalamy .Bo z reklamacja to klient wróci do mnie . I nieważne czy to ciężarówka czy osobówka . A co do naprawy ciężarówek to chyba miły Gość wie , bo chyba wie wszystko ..... na CR nie wiele ciężarówek śmiga , choć tendencja się zmienia zgodnie z wytycznymi EURO . A wymagania właścicieli firm transportowych ...... niech się nauczą ludzi szanować , a później możemy pogadać .[/quote] Sam nie naprawiasz więc nie masz pewnośći co w tych wtryskach jest robione np. naprawa reklamacyjna. A co do twardośći to bosch i tak nowe zawory robi z papieru.
|
|
|
|
Zamieszczono: 31 sty 2016, 12:13 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: szlifowanie gniazd we wtryskiwaczach elektromagnetycznyc |
|
|
może ktoś dysponuje takim sprzęcikiem na sprzedaż? chętnie kupie nową czy używaną bez różnicy. proszę o jakieś namiary
może ktoś dysponuje takim sprzęcikiem na sprzedaż? chętnie kupie nową czy używaną bez różnicy. proszę o jakieś namiary
|
|
|
|
Zamieszczono: 30 lip 2015, 13:26 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: szlifowanie gniazd we wtryskiwaczach elektromagnetycznyc |
|
|
Panowie każda naprawa w autoryzowanym serwisie nie ważne jakim poniżej 400-600 mowie o wtrysku cri1 odbywa się po przez szlifowanie gniazda jest to procedura szeroko stosowana. Rachunek jest prosty końcówka ok 150 zł+ gniazdo tez ok 150 zł = 300 zł do tego robocizna min. 100żł Do wszystkich. Żywotność gniazda szlifowanego jest taka sama jak nowego, to że gniazdo jest przelewowe po szlifowaniu to już inna historia nie każde gniazdo da się wyszlifować lub inaczej nie w każdym zaworze sterującym przyczyna przelewu jest odbicie od kulki. Spotykałem się już z nowymi gniazdami po regeneracji w większości przypadków do wtryskiwaczy CRIN wiec skoro taka praktykę stosuje producent wiec ........ można sobie dopowiedzieć
Panowie każda naprawa w autoryzowanym serwisie nie ważne jakim poniżej 400-600 mowie o wtrysku cri1 odbywa się po przez szlifowanie gniazda jest to procedura szeroko stosowana. Rachunek jest prosty końcówka ok 150 zł+ gniazdo tez ok 150 zł = 300 zł do tego robocizna min. 100żł Do wszystkich. Żywotność gniazda szlifowanego jest taka sama jak nowego, to że gniazdo jest przelewowe po szlifowaniu to już inna historia nie każde gniazdo da się wyszlifować lub inaczej nie w każdym zaworze sterującym przyczyna przelewu jest odbicie od kulki. Spotykałem się już z nowymi gniazdami po regeneracji w większości przypadków do wtryskiwaczy CRIN wiec skoro taka praktykę stosuje producent wiec ........ można sobie dopowiedzieć
|
|
|
|
Zamieszczono: 24 lut 2015, 01:03 |
|
|
|