Dzisiaj jest 28 kwie 2024, 02:54



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - szlifowanie gniazd we wtryskiwaczach elektromagnetycznych
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: szlifowanie gniazd we wtryskiwaczach elektromagnetycznyc  Odpowiedz z cytatem
Hey powiem ci tak ja nie używam szlifierki do docierania zaworów z przyczyn że wygodniej jest mi na wkrętarkę zamontować igliczkę od końcówki wtrysku wyszlifowaną pod odpowiednim kontem i za pomocą b.drobnego papieru dociskam igliczkę do gniazda i pięknie szlifuję to gniazdo , co do sugestii kolegów że jest to krótko trwałe owszem samochód pojeździ rok może 2 lata przy normalnym trybie jazdy, plusem tego jest koszt naprawy klient nie płaci za cały zestaw naprawczy włącznie z zaworem a jedynie za wyszlifowane gniazdo . Wyjątkiem są warsztaty które szlifują a biorą jak za nowy wtrysk ale to już indywidualna sprawa takich warsztatów tak więc postawmy się w roli klienta czy płacimy 100 no może 200 zł za naprawę z wyszlifowanym gniazdem czy 700 zł za nowy zawór zakładając że przeważnie wtryski robi się w samochodach nie najmłodszych a cena samochodu jest po niżej 10.000 zł i inwestycja około 1.4 ceny samochodu na naprawę wtrysku mija się z rzeczywistością ,no chyba że użytkownik samochodu pragnie jeździć do końca swojego życia tym autem hiii :-)
Post Zamieszczono: 31 gru 2017, 17:45
  Tytuł:  Re: szlifowanie gniazd we wtryskiwaczach elektromagnetycznyc  Odpowiedz z cytatem
Dla poszukujących szlifierki do zaworów bosch jakby co mam na sprzedaż, kontakt: diux_b@interia.pl
Post Zamieszczono: 08 lis 2017, 00:01
  Tytuł:  Re: szlifowanie gniazd we wtryskiwaczach elektromagnetycznyc  Odpowiedz z cytatem
Zakładam że skok dobrze ustawiłeś. Jaką grubość podkładki w cewce zastosowałeś (ta mała) jeżeli będzie cieńsza niż 1,58-1,60 to przelew będzie zawsze duży w tym przypadku.

astra73 pisze:
Witam zaksiu sorry ale mała przerwa w pracy była .
Nr 0445 110 057
Post Zamieszczono: 17 maja 2017, 21:33
  Tytuł:  Re: szlifowanie gniazd we wtryskiwaczach elektromagnetycznyc  Odpowiedz z cytatem
Witam zaksiu sorry ale mała przerwa w pracy była .
Nr 0445 110 057
Post Zamieszczono: 17 maja 2017, 00:13
  Tytuł:  Re: szlifowanie gniazd we wtryskiwaczach elektromagnetycznyc  Odpowiedz z cytatem
jaki wtryskiwacz?
Post Zamieszczono: 24 kwie 2017, 23:42
  Tytuł:  Re: szlifowanie gniazd we wtryskiwaczach elektromagnetycznyc  Odpowiedz z cytatem
Witam czy ktoś podpowie ? Nam problem Nowy zaworek bosch Nowa końcówka bosch dawki ok ale przelew Ponad normę.
Post Zamieszczono: 24 kwie 2017, 21:36
  Tytuł:  Re: szlifowanie gniazd we wtryskiwaczach elektromagnetycznyc  Odpowiedz z cytatem
jaki odsetek zaworów w ogóle da się odzyskać?
Post Zamieszczono: 24 mar 2017, 21:10
  Tytuł:  Re: szlifowanie gniazd we wtryskiwaczach elektromagnetycznyc  Odpowiedz z cytatem
inox pisze:
Miły panie , ja wtryskiwaczy sam nie naprawiam !!!!!!!! Zlecam to teraz innym np. BDS .
I wymagam by naprawa była zrobiona prawidłowo , zgodnie z wytycznymi i kwotą którą ustalamy .Bo z reklamacja to klient wróci do mnie . I nieważne czy to ciężarówka czy osobówka . A co do naprawy ciężarówek to chyba miły Gość wie , bo chyba wie wszystko ..... na CR nie wiele ciężarówek śmiga , choć tendencja się zmienia zgodnie z wytycznymi EURO . A wymagania właścicieli firm transportowych ...... niech się nauczą ludzi szanować , a później możemy pogadać .

Sam nie naprawiasz więc nie masz pewnośći co w tych wtryskach jest robione np. naprawa reklamacyjna. A co do twardośći to bosch i tak nowe zawory robi z papieru.
Post Zamieszczono: 31 sty 2016, 12:13
  Tytuł:  Re: szlifowanie gniazd we wtryskiwaczach elektromagnetycznyc  Odpowiedz z cytatem
może ktoś dysponuje takim sprzęcikiem na sprzedaż? chętnie kupie nową czy używaną bez różnicy. proszę o jakieś namiary
Post Zamieszczono: 30 lip 2015, 13:26
  Tytuł:  Re: szlifowanie gniazd we wtryskiwaczach elektromagnetycznyc  Odpowiedz z cytatem
Panowie każda naprawa w autoryzowanym serwisie nie ważne jakim poniżej 400-600 mowie o wtrysku cri1 odbywa się po przez szlifowanie gniazda jest to procedura szeroko stosowana.
Rachunek jest prosty końcówka ok 150 zł+ gniazdo tez ok 150 zł = 300 zł do tego robocizna min. 100żł
Do wszystkich. Żywotność gniazda szlifowanego jest taka sama jak nowego, to że gniazdo jest przelewowe po szlifowaniu to już inna historia nie każde gniazdo da się wyszlifować lub inaczej nie w każdym zaworze sterującym przyczyna przelewu jest odbicie od kulki.
Spotykałem się już z nowymi gniazdami po regeneracji w większości przypadków do wtryskiwaczy CRIN wiec skoro taka praktykę stosuje producent wiec ........ można sobie dopowiedzieć
Post Zamieszczono: 24 lut 2015, 01:03


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group