Dzisiaj jest 28 mar 2024, 23:51



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - POMOCY !!!!!!!!!!
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: POMOCY !!!!!!!!!!  Odpowiedz z cytatem
:D Wtryskiwacz naprawisz nawet na aucie, nie potrzebujesz do tego stołu ............., ale jest jeden warunek musisz znać zasadę działania i się na tym znać. Nie kupuje się stołu i liczy na to że stół naprawi wtryskiwacz, to ludzie je naprawiają!!! ,nawiasem mówiąc Kędzia prowadzi szkolenia praktyczne z regeneracji wtryskiwaczy mizerne bo mizerne ale zawsze cos podstawy poznasz , i jak mnie pamięć nie myli to przy zakupie stołu teoria jest za free. Jeżeli jest tak jak mówisz i wymieniasz graty na nowe, to Ci pomogę ,ale jest jeden warunek, na początek naucz się z jakim wtryskiwaczem masz do czynienia tzn do jakiej grupy należy cr1 cr2,2 cr3 itd. Nie mam końskiej głowy i jak podasz mi nr wtrysku to nie będę pamiętał, wiec się zapytam ( to podstawa, jak dodawanie ).
Post Zamieszczono: 11 sty 2018, 00:35
  Tytuł:  Re: POMOCY !!!!!!!!!!  Odpowiedz z cytatem
Witam nie napiszę ci co i jak z czym się robi bo jak moj przedmówca napisał że czas kosztuje itd.. ale jak miał byś sprzęt do trzeciego etapu według Boscha to zapewniam cię że każdy wtrysk byś naprawił i stoły były by rzeczą drugorzędną a tak na marginesie to są materiały wideo krok po kroku po polsku jak się naprawia bez eps.ow w technologi boscha bez maszyn maszyna jest praktycznie tylko do potwierdzenia poprawnosci pracy naprawionego wtrysku czy nadania ima kodów
Post Zamieszczono: 31 gru 2017, 18:04
  Tytuł:  Re: POMOCY !!!!!!!!!!  Odpowiedz z cytatem
stół boscha eps200 110netto,szkolenie+podstawowe narzędzia do naprawy 150netto.wiec nie dziw się ze nikt was tam nie nauczył dokładnie co i jak robić bo takiej wiedzy nie dostaniesz na tacy, a już na pewno nie za free co nie zmienia faktu ze mogę przeprowadzić takie szkolenie z naprawy ale tez nie za darmo.
Post Zamieszczono: 06 cze 2013, 01:01
  Tytuł:  Re: POMOCY !!!!!!!!!!  Odpowiedz z cytatem
co potrzebujecie?
Post Zamieszczono: 06 cze 2013, 00:14
  Tytuł:  Re: POMOCY !!!!!!!!!!  Odpowiedz z cytatem
chrysler
Post Zamieszczono: 06 cze 2013, 00:14
  Tytuł:  Re: POMOCY !!!!!!!!!!  Odpowiedz z cytatem
0445 110 059
Post Zamieszczono: 06 cze 2013, 00:13
  Tytuł:  Re: POMOCY !!!!!!!!!!  Odpowiedz z cytatem
czyli taka jak hoffmana,
da sie na niej ustwić czas otwarcia wtryskiwacza? i sam czas pomiaru?

jaki teraz macie nr wtryskiwacza do robienia?
Post Zamieszczono: 06 cze 2013, 00:12
  Tytuł:  Re: POMOCY !!!!!!!!!!  Odpowiedz z cytatem
maszyna - Kędzia
Post Zamieszczono: 05 cze 2013, 23:57
  Tytuł:  Re: POMOCY !!!!!!!!!!  Odpowiedz z cytatem
Jaka to maszyna?
Zakładam że jak nie EPS to i nie hardridge.
Stardex, CRU,DSU, Hoffman, Kędzią?
Puka napewno dawka pilotażowa zwana również przedwtryskiem,

Nie róbcie wtrysków o nr 0445110131 (0445110080) BMW z podwójną cewką.
Nawet bosch nie wie czemu to cholerstwo szwankuje.
Inne numery mozna robic.

Nie kupujcie innych wtrysków bo tak się nie da niestety.
Post Zamieszczono: 05 cze 2013, 23:42
  Tytuł:  POMOCY !!!!!!!!!!  Odpowiedz z cytatem
Witam wszystkich Forumowiczów :

od niedawna zaczałem ze znajomym przygode z wtryskiwaczami common-rail , kupilismy maszyne - stoł probierczy ( nie od Boscha ) no i bylo szkolenie , ktore bylo tylko z teorii i zero praktyki i tak naprawde zostalismy sami :cry: , kupilismy sporo uzywanych wtryskiwaczy i zaczelismy sie uczyc , tyle ze ciezko tak samemu , po czasie zaczelismy naprawiac wtryski dla zaprzyjaznionych warsztatów , do poki robimy cos przy jednym zazwyczaj jest ok , ale jak juz przyjdzie naprawic caly komplet to sa problemy :cry: , od razu mowie ze nie docieramy gniazd , wszystkie czesci wymieniamy na nowe Boscha - bo tylko te wtryski naprawiamy czyli wymiana trzpienia i ewentualnie koncowki , ale ciezko z regulacja , jak pozmieniamy podkladki regulacujne to cos stuka puka nie wiemy co jest , ktora dopowiada za co , nie wiemy skad wziasc informacje jak to fachowo regulowac , jakas baza danych itd , moze ktos wie gdzie mozna isc na jakies szkolenie praktyczne :?: :?: :?: ale bez zakupu nastepnej maszyny :!: :!: :!: a moze Ktos z was 8-) przygarnie na jakies doszkolenie praktyczne - zaplacimy , prosze o Pomoc , boje sie ze w koncu komus rozwali silnik i beda straszne problemy
Post Zamieszczono: 05 cze 2013, 23:38


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group