Witam, Mam BMW E39 525d. Oddałem 6 wtrysków do regeneracji. Stwierdzono że trzy trzeba zregenerować całkowicie, a 3 tylko wyczyścić. Mam pytanie, po czym poznam, że rzeczywiście te trzy wymagały takiej regeneracji a nie tylko dwa. Skąd będę wiedział, że nie zapłaciłem np za jeden tak jak za kompleksową naprawę, podczas gdy on wymagał np tylko czyszczenia? Będą jakieś protokoły z regeneracji. Ale czy one powiedzą jednoznacznie co było robione? Nie da się ich sfałszować i dać np od innego wtryskiwacza. Druga rzecz to taka, że pośredniczy w tym mechanik, więc nawet nie będę widział na oczy tych wtryskiwaczy bo już wszystko będzie zmontowane. Pozdrawiam.
Witam, Mam BMW E39 525d. Oddałem 6 wtrysków do regeneracji. Stwierdzono że trzy trzeba zregenerować całkowicie, a 3 tylko wyczyścić. Mam pytanie, po czym poznam, że rzeczywiście te trzy wymagały takiej regeneracji a nie tylko dwa. Skąd będę wiedział, że nie zapłaciłem np za jeden tak jak za kompleksową naprawę, podczas gdy on wymagał np tylko czyszczenia? Będą jakieś protokoły z regeneracji. Ale czy one powiedzą jednoznacznie co było robione? Nie da się ich sfałszować i dać np od innego wtryskiwacza. Druga rzecz to taka, że pośredniczy w tym mechanik, więc nawet nie będę widział na oczy tych wtryskiwaczy bo już wszystko będzie zmontowane. Pozdrawiam.
|