Dzisiaj jest 29 mar 2024, 10:04



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Falujące obroty na biegu jałowym.
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Falujące obroty na biegu jałowym.  Odpowiedz z cytatem
Witam.
Mam bardzo poważny problem w swoim Audi A4 B8 CAHA 2009 2.0 TDI CR w oryginale 170 z chipem 210km.

Pewnego razu po odpaleniu i przejechaniu może 1km auto umarło. Po przyjeździe serwisu okazało się że wyskoczył błąd niskiego ciśnienia.
Auto trafiło do serwisu został wymieniony 1 wtryskiwacz który przelewał reszta została sprawdzona i są idealne.
Wymienione ponadto zostało:
-czujnik ciśnienia
-zawór ciśnienia
-filtr paliwa
-pompa wtryskowa została sprawdzona(ku przestrodze wymienione uszczelniacze + parametry idealne)
-została sprawdzona pompa w baku ( ok)
Zero błędów, problemów z mocą, jazdą, wszystko w jak najlepszym porządku a ciśnienie na biegu jałowym nadal skacze.
Powinno być 250bar a u mnie od 210 do 260.
Dodam że po zwiększeniu obrotów ciśnienie się normuje.
Bardzo proszę o pomoc.
Nikt nie wie co może być tego powodem.
Post Zamieszczono: 02 wrz 2017, 03:58


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group