Autor |
Wiadomość |
|
|
Tytuł: |
Re: POMOCY !!!!!!!!!! |
|
|
Wtryskiwacz naprawisz nawet na aucie, nie potrzebujesz do tego stołu ............., ale jest jeden warunek musisz znać zasadę działania i się na tym znać. Nie kupuje się stołu i liczy na to że stół naprawi wtryskiwacz, to ludzie je naprawiają!!! ,nawiasem mówiąc Kędzia prowadzi szkolenia praktyczne z regeneracji wtryskiwaczy mizerne bo mizerne ale zawsze cos podstawy poznasz , i jak mnie pamięć nie myli to przy zakupie stołu teoria jest za free. Jeżeli jest tak jak mówisz i wymieniasz graty na nowe, to Ci pomogę ,ale jest jeden warunek, na początek naucz się z jakim wtryskiwaczem masz do czynienia tzn do jakiej grupy należy cr1 cr2,2 cr3 itd. Nie mam końskiej głowy i jak podasz mi nr wtrysku to nie będę pamiętał, wiec się zapytam ( to podstawa, jak dodawanie ).
:D Wtryskiwacz naprawisz nawet na aucie, nie potrzebujesz do tego stołu ............., ale jest jeden warunek musisz znać zasadę działania i się na tym znać. Nie kupuje się stołu i liczy na to że stół naprawi wtryskiwacz, to ludzie je naprawiają!!! ,nawiasem mówiąc Kędzia prowadzi szkolenia praktyczne z regeneracji wtryskiwaczy mizerne bo mizerne ale zawsze cos podstawy poznasz , i jak mnie pamięć nie myli to przy zakupie stołu teoria jest za free. Jeżeli jest tak jak mówisz i wymieniasz graty na nowe, to Ci pomogę ,ale jest jeden warunek, na początek naucz się z jakim wtryskiwaczem masz do czynienia tzn do jakiej grupy należy cr1 cr2,2 cr3 itd. Nie mam końskiej głowy i jak podasz mi nr wtrysku to nie będę pamiętał, wiec się zapytam ( to podstawa, jak dodawanie ).
|
|
|
|
Zamieszczono: 11 sty 2018, 00:35 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: POMOCY !!!!!!!!!! |
|
|
Witam nie napiszę ci co i jak z czym się robi bo jak moj przedmówca napisał że czas kosztuje itd.. ale jak miał byś sprzęt do trzeciego etapu według Boscha to zapewniam cię że każdy wtrysk byś naprawił i stoły były by rzeczą drugorzędną a tak na marginesie to są materiały wideo krok po kroku po polsku jak się naprawia bez eps.ow w technologi boscha bez maszyn maszyna jest praktycznie tylko do potwierdzenia poprawnosci pracy naprawionego wtrysku czy nadania ima kodów
Witam nie napiszę ci co i jak z czym się robi bo jak moj przedmówca napisał że czas kosztuje itd.. ale jak miał byś sprzęt do trzeciego etapu według Boscha to zapewniam cię że każdy wtrysk byś naprawił i stoły były by rzeczą drugorzędną a tak na marginesie to są materiały wideo krok po kroku po polsku jak się naprawia bez eps.ow w technologi boscha bez maszyn maszyna jest praktycznie tylko do potwierdzenia poprawnosci pracy naprawionego wtrysku czy nadania ima kodów
|
|
|
|
Zamieszczono: 31 gru 2017, 18:04 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: POMOCY !!!!!!!!!! |
|
|
stół boscha eps200 110netto,szkolenie+podstawowe narzędzia do naprawy 150netto.wiec nie dziw się ze nikt was tam nie nauczył dokładnie co i jak robić bo takiej wiedzy nie dostaniesz na tacy, a już na pewno nie za free co nie zmienia faktu ze mogę przeprowadzić takie szkolenie z naprawy ale tez nie za darmo.
stół boscha eps200 110netto,szkolenie+podstawowe narzędzia do naprawy 150netto.wiec nie dziw się ze nikt was tam nie nauczył dokładnie co i jak robić bo takiej wiedzy nie dostaniesz na tacy, a już na pewno nie za free co nie zmienia faktu ze mogę przeprowadzić takie szkolenie z naprawy ale tez nie za darmo.
|
|
|
|
Zamieszczono: 06 cze 2013, 01:01 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: POMOCY !!!!!!!!!! |
|
|
co potrzebujecie?
co potrzebujecie?
|
|
|
|
Zamieszczono: 06 cze 2013, 00:14 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: POMOCY !!!!!!!!!! |
|
|
|
|
|
Zamieszczono: 06 cze 2013, 00:14 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: POMOCY !!!!!!!!!! |
|
|
0445 110 059
0445 110 059
|
|
|
|
Zamieszczono: 06 cze 2013, 00:13 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: POMOCY !!!!!!!!!! |
|
|
czyli taka jak hoffmana, da sie na niej ustwić czas otwarcia wtryskiwacza? i sam czas pomiaru?
jaki teraz macie nr wtryskiwacza do robienia?
czyli taka jak hoffmana, da sie na niej ustwić czas otwarcia wtryskiwacza? i sam czas pomiaru?
jaki teraz macie nr wtryskiwacza do robienia?
|
|
|
|
Zamieszczono: 06 cze 2013, 00:12 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: POMOCY !!!!!!!!!! |
|
|
maszyna - Kędzia
maszyna - Kędzia
|
|
|
|
Zamieszczono: 05 cze 2013, 23:57 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: POMOCY !!!!!!!!!! |
|
|
Jaka to maszyna? Zakładam że jak nie EPS to i nie hardridge. Stardex, CRU,DSU, Hoffman, Kędzią? Puka napewno dawka pilotażowa zwana również przedwtryskiem,
Nie róbcie wtrysków o nr 0445110131 (0445110080) BMW z podwójną cewką. Nawet bosch nie wie czemu to cholerstwo szwankuje. Inne numery mozna robic.
Nie kupujcie innych wtrysków bo tak się nie da niestety.
Jaka to maszyna? Zakładam że jak nie EPS to i nie hardridge. Stardex, CRU,DSU, Hoffman, Kędzią? Puka napewno dawka pilotażowa zwana również przedwtryskiem,
Nie róbcie wtrysków o nr 0445110131 (0445110080) BMW z podwójną cewką. Nawet bosch nie wie czemu to cholerstwo szwankuje. Inne numery mozna robic.
Nie kupujcie innych wtrysków bo tak się nie da niestety.
|
|
|
|
Zamieszczono: 05 cze 2013, 23:42 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
POMOCY !!!!!!!!!! |
|
|
Witam wszystkich Forumowiczów : od niedawna zaczałem ze znajomym przygode z wtryskiwaczami common-rail , kupilismy maszyne - stoł probierczy ( nie od Boscha ) no i bylo szkolenie , ktore bylo tylko z teorii i zero praktyki i tak naprawde zostalismy sami , kupilismy sporo uzywanych wtryskiwaczy i zaczelismy sie uczyc , tyle ze ciezko tak samemu , po czasie zaczelismy naprawiac wtryski dla zaprzyjaznionych warsztatów , do poki robimy cos przy jednym zazwyczaj jest ok , ale jak juz przyjdzie naprawic caly komplet to sa problemy , od razu mowie ze nie docieramy gniazd , wszystkie czesci wymieniamy na nowe Boscha - bo tylko te wtryski naprawiamy czyli wymiana trzpienia i ewentualnie koncowki , ale ciezko z regulacja , jak pozmieniamy podkladki regulacujne to cos stuka puka nie wiemy co jest , ktora dopowiada za co , nie wiemy skad wziasc informacje jak to fachowo regulowac , jakas baza danych itd , moze ktos wie gdzie mozna isc na jakies szkolenie praktyczne ale bez zakupu nastepnej maszyny a moze Ktos z was przygarnie na jakies doszkolenie praktyczne - zaplacimy , prosze o Pomoc , boje sie ze w koncu komus rozwali silnik i beda straszne problemy
Witam wszystkich Forumowiczów :
od niedawna zaczałem ze znajomym przygode z wtryskiwaczami common-rail , kupilismy maszyne - stoł probierczy ( nie od Boscha ) no i bylo szkolenie , ktore bylo tylko z teorii i zero praktyki i tak naprawde zostalismy sami :cry: , kupilismy sporo uzywanych wtryskiwaczy i zaczelismy sie uczyc , tyle ze ciezko tak samemu , po czasie zaczelismy naprawiac wtryski dla zaprzyjaznionych warsztatów , do poki robimy cos przy jednym zazwyczaj jest ok , ale jak juz przyjdzie naprawic caly komplet to sa problemy :cry: , od razu mowie ze nie docieramy gniazd , wszystkie czesci wymieniamy na nowe Boscha - bo tylko te wtryski naprawiamy czyli wymiana trzpienia i ewentualnie koncowki , ale ciezko z regulacja , jak pozmieniamy podkladki regulacujne to cos stuka puka nie wiemy co jest , ktora dopowiada za co , nie wiemy skad wziasc informacje jak to fachowo regulowac , jakas baza danych itd , moze ktos wie gdzie mozna isc na jakies szkolenie praktyczne :?: :?: :?: ale bez zakupu nastepnej maszyny :!: :!: :!: a moze Ktos z was 8-) przygarnie na jakies doszkolenie praktyczne - zaplacimy , prosze o Pomoc , boje sie ze w koncu komus rozwali silnik i beda straszne problemy
|
|
|
|
Zamieszczono: 05 cze 2013, 23:38 |
|
|
|
|