Autor |
Wiadomość |
|
|
Tytuł: |
Re: Pomoc w odczytaniu protokołów |
|
|
27k zł netto
27k zł netto
|
|
|
|
Zamieszczono: 09 mar 2020, 14:08 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Pomoc w odczytaniu protokołów |
|
|
Witam. Jeżeli posiadają Państwo chińskie, tureckie i polskie stoły automatyczne, lub manualne i denerwuje was brak możliwości kodowania wtryskiwaczy, dzisiaj już przestaje to być problemem.
Mam do zaoferowania Państwu prawdziwa rewolucje na polskim rynku, a mianowicie możliwość przerobienia praktycznie każdego stołu probierczego bez możliwości kodowania, na w pełni automatyczny stół z możliwością KODOWANIA wtryskiwaczy. BOSCH elektro i piezo elektrycznych DELPHI , SIEMENS VDO i DENSO. (KODOWANIE JEST BEZPŁATNE ).
Urządzenie która chce Państwu zaoferować jest wysokiej jakość, przepływomierze jakie są zastosowane to system pomiarowy liniowy, co oferuje nam bardzo szybki i dokładny wynik . Zastosowano także czujnik reakcji wtryskiwacza, oraz pompkę vacum do kodowania wtryskiwaczy DELPHI , pompka ta ma to samo zastosowanie co rurka venturiego w układzie paliwowym DELPHI. System ten daje nam możliwość przyuczenia stołu jeżeli ten nie posiada karty probierczej. Odbywa się to jak na stołach probierczych Hartridge. Montujemy nowy wtryskiwacz na stół wybieramy funkcje adaptacji stołu, po całej operacji otrzymamy kartę probiercza z danej grupy. (Tylko dla wtryskiwacz Delphi).
Urządzenie oferuje możliwość tworzenia swoich kart probierczych Kodowanie wtryskiwaczy Bosch (IMA, ISA), Denso (QR), Delphi (C2I, C3I), Siemens VDO (IIC); Automatyczne testy wtryskiwaczy elektromagnetycznych i piezoelektrycznych Możliwość testów w trybie ręcznym wszystkich wtryskiwaczy Pomiar przelewu na niskim ciśnieniu dla wtryskiwaczy Siemens VDO
Oferta dotyczy urządzenia do sprawdzania jednego wtryskiwacza, jest możliwość rozszerzenia do czterech wtryskiwaczy.
Więcej informacji udzielę telefonicznie.
Witam. Jeżeli posiadają Państwo chińskie, tureckie i polskie stoły automatyczne, lub manualne i denerwuje was brak możliwości kodowania wtryskiwaczy, dzisiaj już przestaje to być problemem.
Mam do zaoferowania Państwu prawdziwa rewolucje na polskim rynku, a mianowicie możliwość przerobienia praktycznie każdego stołu probierczego bez możliwości kodowania, na w pełni automatyczny stół z możliwością KODOWANIA wtryskiwaczy. BOSCH elektro i piezo elektrycznych DELPHI , SIEMENS VDO i DENSO. (KODOWANIE JEST BEZPŁATNE ).
Urządzenie która chce Państwu zaoferować jest wysokiej jakość, przepływomierze jakie są zastosowane to system pomiarowy liniowy, co oferuje nam bardzo szybki i dokładny wynik . Zastosowano także czujnik reakcji wtryskiwacza, oraz pompkę vacum do kodowania wtryskiwaczy DELPHI , pompka ta ma to samo zastosowanie co rurka venturiego w układzie paliwowym DELPHI. System ten daje nam możliwość przyuczenia stołu jeżeli ten nie posiada karty probierczej. Odbywa się to jak na stołach probierczych Hartridge. Montujemy nowy wtryskiwacz na stół wybieramy funkcje adaptacji stołu, po całej operacji otrzymamy kartę probiercza z danej grupy. (Tylko dla wtryskiwacz Delphi).
Urządzenie oferuje możliwość tworzenia swoich kart probierczych Kodowanie wtryskiwaczy Bosch (IMA, ISA), Denso (QR), Delphi (C2I, C3I), Siemens VDO (IIC); Automatyczne testy wtryskiwaczy elektromagnetycznych i piezoelektrycznych Możliwość testów w trybie ręcznym wszystkich wtryskiwaczy Pomiar przelewu na niskim ciśnieniu dla wtryskiwaczy Siemens VDO
Oferta dotyczy urządzenia do sprawdzania jednego wtryskiwacza, jest możliwość rozszerzenia do czterech wtryskiwaczy.
Więcej informacji udzielę telefonicznie.
|
|
|
|
Zamieszczono: 09 mar 2020, 14:05 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Pomoc w odczytaniu protokołów |
|
|
Henry58 . Dziękuję bardzo taki wpis zawsze jest miły i podnosi na duchu.
Jjj i Master. Zakladam że nie macie do czynienia z regeneracja wtryskiwaczy, wnioskuje to po wpisach. Więc powtórzę poraz kolejny podstawa sprawnego Siemensa jest sprawna cewka i niema odstępstw od tego w tym przypadku dwie cewki były do du.. a dwie następne na granicy więc auto będzie chodziło ale na jego warunkach a nie na warunkach kierowcy. To tak jak byście wybudowali dom bez fundamentów tez się da. Urządzenie którym został wykonany pomiar jest nowoscia na rynku i nie chodzi tu tylko o rezystancję i pojemność co można pomierzyć innymi miernikami , ale również został wykonany pomiar szczeliny powietrznej co widać pod koniec filmiku i wynosiła ona ponad 3 mikrony na ciepłym silniku co oznacza że na zimnym silniku było by powyżej 5 mikronow, co za tym idzie przy tym nr wtryskiwacza będzie wypadał zapłon na zimnym silniku co za tym idzie będzie on również kopcił i będa odczuwalne spaliny ( gryzące szczypiące w oczy). Czasami czuję się jak Donkichot na tym forum. I tylko dzięki takim wpisa jak Henry mam siłę na tłumaczenie takich podstaw. Prościej by było zaprosić co nie których na szkolenie.
Henry58 . Dziękuję bardzo taki wpis zawsze jest miły i podnosi na duchu.
Jjj i Master. Zakladam że nie macie do czynienia z regeneracja wtryskiwaczy, wnioskuje to po wpisach. Więc powtórzę poraz kolejny podstawa sprawnego Siemensa jest sprawna cewka i niema odstępstw od tego w tym przypadku dwie cewki były do du.. a dwie następne na granicy więc auto będzie chodziło ale na jego warunkach a nie na warunkach kierowcy. To tak jak byście wybudowali dom bez fundamentów tez się da. Urządzenie którym został wykonany pomiar jest nowoscia na rynku i nie chodzi tu tylko o rezystancję i pojemność co można pomierzyć innymi miernikami , ale również został wykonany pomiar szczeliny powietrznej co widać pod koniec filmiku i wynosiła ona ponad 3 mikrony na ciepłym silniku co oznacza że na zimnym silniku było by powyżej 5 mikronow, co za tym idzie przy tym nr wtryskiwacza będzie wypadał zapłon na zimnym silniku co za tym idzie będzie on również kopcił i będa odczuwalne spaliny ( gryzące szczypiące w oczy). Czasami czuję się jak Donkichot na tym forum. I tylko dzięki takim wpisa jak Henry mam siłę na tłumaczenie takich podstaw. Prościej by było zaprosić co nie których na szkolenie.
|
|
|
|
Zamieszczono: 14 gru 2019, 23:14 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Pomoc w odczytaniu protokołów |
|
|
Witam. Wtryskiwacze Siemens zostały wysłane do @Dromar który, jako jedyna znana mi osoba wykonał regenerację prawidłowo. Samochód pracuje prawidłowo bez kopceń, szarpnięć . Jestem bardzo zadowolony ponieważ kilku poleglo w tym temacie , a ten człowiek podjął się zadania i ze skutkiem znakomitym . Sam skontaktowalem się z Dromarem, człowiek poświęcił swój czas prywatny ,jadąc na szkolenie zjechał z autostrady na parking ( bez żadnych kosztów z mojej strony) . Nie ma tutaj żadnej reklamy , wiem tylko jedno : Wtryski do regeneracji siemens ? Tylko kolega Dromar , tyle mam w temacie.Osobiscie z czystym sumieniem polecam . Z poszanowaniem Henry 58
Witam. Wtryskiwacze Siemens zostały wysłane do @Dromar który, jako jedyna znana mi osoba wykonał regenerację prawidłowo. Samochód pracuje prawidłowo bez kopceń, szarpnięć . Jestem bardzo zadowolony ponieważ kilku poleglo w tym temacie , a ten człowiek podjął się zadania i ze skutkiem znakomitym . Sam skontaktowalem się z Dromarem, człowiek poświęcił swój czas prywatny ,jadąc na szkolenie zjechał z autostrady na parking ( bez żadnych kosztów z mojej strony) . Nie ma tutaj żadnej reklamy , wiem tylko jedno : Wtryski do regeneracji siemens ? Tylko kolega Dromar , tyle mam w temacie.Osobiscie z czystym sumieniem polecam . Z poszanowaniem Henry 58
|
|
|
|
Zamieszczono: 14 gru 2019, 21:45 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Pomoc w odczytaniu protokołów |
|
|
Bez wrzucenia na stół probierczy nie da się sprawdzić wtryskiwaczy. Też tego nie rozumiem. Tak sprawdzona była tylko część elektryczna nic poza tym. To nie jest prawidłowe sprawdzenie wtryskiwaczy.
Bez wrzucenia na stół probierczy nie da się sprawdzić wtryskiwaczy. Też tego nie rozumiem. Tak sprawdzona była tylko część elektryczna nic poza tym. To nie jest prawidłowe sprawdzenie wtryskiwaczy.
|
|
|
|
Zamieszczono: 14 gru 2019, 21:12 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Pomoc w odczytaniu protokołów |
|
|
Dromar zdiagnozowałeś wtryski na aucie jak to się ma do rzeczy przecież one nie były na stole probierczym to skąd wniosek że są złe, możesz to wyjaśnić.
Dromar zdiagnozowałeś wtryski na aucie jak to się ma do rzeczy przecież one nie były na stole probierczym to skąd wniosek że są złe, możesz to wyjaśnić.
|
|
|
|
Zamieszczono: 13 gru 2019, 20:58 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Pomoc w odczytaniu protokołów |
|
|
Problem Hendrego został rozwiązany. Jadąc na szkolenie do Radomia zjechałem w Łodzi z bany do Hendrego żeby szybko zdiagnozować jego wtryskiwacze diagnoza została przeprowadzona na parkingu a tu link do filmiku, resztę do oceny zostawiam wam. https://youtu.be/Ws_VaWbyz0EPs filmik będzie góra 2 miesiące na yt
Problem Hendrego został rozwiązany. Jadąc na szkolenie do Radomia zjechałem w Łodzi z bany do Hendrego żeby szybko zdiagnozować jego wtryskiwacze diagnoza została przeprowadzona na parkingu a tu link do filmiku, resztę do oceny zostawiam wam. https://youtu.be/Ws_VaWbyz0E Ps filmik będzie góra 2 miesiące na yt
|
|
|
|
Zamieszczono: 02 gru 2019, 23:02 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Pomoc w odczytaniu protokołów |
|
|
Feder pisze: Lukass nie żartuj sobie Feder do czego pijesz ?
[quote="Feder"]Lukass nie żartuj sobie[/quote] Feder do czego pijesz ?
|
|
|
|
Zamieszczono: 30 lis 2019, 00:27 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Pomoc w odczytaniu protokołów |
|
|
Witam. Kolego Dromar wydaje mi się że, poziom oleju nie zmienia się. Jest na bagnecie 3/4 poziomu. Jeżeli chodzi o FAP czy DPF zbironik czyba nie został wymontowany tylko został wyłączony programowo w warsztacie który się zajmuje tuningiem samochodów. Polecił go znajomy który też ma volvo tylko silnik 1,6 też w dieslu. Cóż, zrobię tak jak napisał kolega Lukasio, igły nie będzie a koszty będą rosły. Najgorzej jest zimą bo mocno widać rano ale, cóż ten typ tak ma. Ale marginesem mówiąc, można sprawdzić czy dobrze został wyłączony w programie filtr cząstek stałych. Jeszcze raz dziękuję za pomoc z Waszej strony.
Pozdrawiam serdecznie.
Witam. Kolego Dromar wydaje mi się że, poziom oleju nie zmienia się. Jest na bagnecie 3/4 poziomu. Jeżeli chodzi o FAP czy DPF zbironik czyba nie został wymontowany tylko został wyłączony programowo w warsztacie który się zajmuje tuningiem samochodów. Polecił go znajomy który też ma volvo tylko silnik 1,6 też w dieslu. Cóż, zrobię tak jak napisał kolega Lukasio, igły nie będzie a koszty będą rosły. Najgorzej jest zimą bo mocno widać rano ale, cóż ten typ tak ma. Ale marginesem mówiąc, można sprawdzić czy dobrze został wyłączony w programie filtr cząstek stałych. Jeszcze raz dziękuję za pomoc z Waszej strony.
Pozdrawiam serdecznie.
|
|
|
|
Zamieszczono: 07 cze 2019, 10:51 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Pomoc w odczytaniu protokołów |
|
|
Henry na 90% pali ci olej, sprawdź stan oleju zaznacz sobie i sprawdź po 1000 km. Nie jestem zwolennikiem wycinania dpf bo to zawsze prędzej czy później są kłopoty jak na załączonym obrazku, nie wiem co Ci namieszali w mapie, ale powiedz mi czy usunęli Ci pojemnik z płynem do wypalania fapa, bo prawdopodobnie masz fap nie dpf. Ten płyn też może powodować objawy kopcenia.
Henry na 90% pali ci olej, sprawdź stan oleju zaznacz sobie i sprawdź po 1000 km. Nie jestem zwolennikiem wycinania dpf bo to zawsze prędzej czy później są kłopoty jak na załączonym obrazku, nie wiem co Ci namieszali w mapie, ale powiedz mi czy usunęli Ci pojemnik z płynem do wypalania fapa, bo prawdopodobnie masz fap nie dpf. Ten płyn też może powodować objawy kopcenia.
|
|
|
|
Zamieszczono: 06 cze 2019, 23:11 |
|
|
|
|