Dzisiaj jest 29 mar 2024, 13:16



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Jaki i dlaczego wybrać samochód silnikiem diesla Common Rail
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Jaki i dlaczego wybrać samochód silnikiem diesla Common Rail  Odpowiedz z cytatem
Wybitne jednostki Diesla Common Rail , które są godne uwagi?
Technikę Boscha w silnikach wysokoprężnych wykorzystuje wiele koncernów motoryzacyjnych.

Wysokoprężne jednostki napędowe zastosowane w samochodach różnych marek zawierają rozwiązania techniczne firmy Bosch, zapewniające pojazdom wysokie osiągi, ekonomiczną eksploatację oraz niską emisję zanieczyszczeń.

Audi A8: silnik V8 TDI.
Flagowy model Audi – A8 jest pełen nowatorskich rozwiązań, takich jak układ Adaptive Cruise Control (ACC) czy termowizyjna kamera do jazdy nocą, które podkreślają techniczną pozycję Audi w gronie producentów samochodów luksusowych. Imponująca jest też oferta silników. Silnik V8 TDI (Biturbo) o pojemności 4,2 l i mocy 258 kW zapewnia na wale korbowym moment obrotowy rzędu 800 Nm. Jest to możliwe dzięki nowoczesnemu układowi wtryskowemu Common Rail firmy Bosch. Pompa wysokociśnieniowa (CP 4.2), sterownik EDC 17 CP24 oraz czujniki zostały zoptymalizowane pod kątem tego silnika. Piezowtryskiwacze (CRI 3.3) wtryskują paliwo pod ciśnieniem rzędu 2000 barów bezpośrednio do komór spalania. Na przejechanie 100 km w cyklu mieszanym silnik zużywa 7,6 l oleju napędowego.

Obrazek
Audi A8

Hyundai Santa Fe: 2.2 CRDi.
W drugiej generacji modelu Hyundaia Santa Fe zwraca uwagę sportowy wygląd auta i zaprojektowane od nowa wnętrze. Najważniejsze zmiany w tym SUV-ie znajdują się jednak pod maską. Umieszczono tam nowy czterocylindrowy turbodiesel o pojemności 2.2 l i mocy 145 kW. W silniku tym zamontowany jest układ wtryskowy Common Rail CRS 3.2 firmy Bosch oraz pompa wysokociśnieniowa CP 4.1. Wtryskiwacze (CRI 3.2) generują ciśnienie wtrysku rzędu 1800 barów. Nowe rozwiązania technologiczne zastosowane w Santa Fe zmniejszają zużycie paliwa oraz emisję zanieczyszczeń.

Obrazek
Hyundai Santa Fe

VW Multivan: 2.0 TDI.
Nowa wersja Multivana dzięki olbrzymiemu wnętrzu zadowoli zarówno poszukujących samochodu transportowego jak mobilnego biura, a nawet „salonu” na kółkach. Auto napędza nowy silnik Diesla 2.0 TDI z układem Common Rail, występujący w czterech wersjach, poczynając od mocy 63 kW. W przypadku najwyższego modelu (132 kW/400 Nm) wyższą moc zapewniają silnikowi bliźniacze turbiny turbodoładowania. Przyczyniła się do tego firma Bosch, dostarczając: wtryskiwacze (CRI 3.2), pompę wysokociśnieniową (CP 4.1), sterownik EDC 17 CP20 oraz cały szereg czujników.

Obrazek
Volkswagen Multivan

Škoda Superb Combi: 2.0 TDI CR.
Škoda Superb jest dostępna również w wersji kombi. Bagażnik o pojemności 603 l w połączeniu z zamykającą go szeroką klapą umożliwiają przewożenie większych ładunków. Jest to więc dość ekskluzywny model o praktycznych możliwościach. Samochód ma również imponujący silnik, w którym zastosowano układ wtryskowy Common Rail firmy Bosch (CRI 2.5 lub CRI 3.2). Zapewnia on obu wersjom dwulitrowego silnika Diesla niezrównaną moc (103 kW i 125 kW).

Obrazek
Škoda Superb Combi
Post Zamieszczono: 05 sie 2013, 00:48


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group