Dzień Dobry.
Chciałbym poprosić Was o pomoc w diagnozie usterki Opla Antary 2.0CDTI. Auto kupiłem uszkodzone z informacją o niesprawnej pompie wtryskowej. Po zdjęciu przewodu zasilania listwy CR teoria z pompą jakby się potwierdziła. Wymieniłem zatem pompę. Auto nadal nie odpala. Krótka diagnostyka: - napięcia na zaworze regulacyjnym w pompie wysokiego 12V i 3,5V. - ciśnienie paliwa po pompie w zbiorniku około 8bar. - czujniki obrotu wału i wałka rozrządu ok. - Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve 35% - Common Rail Fuel Pressure 1MPa - Rail Pressure Control Solenoid Valve PWM 0% - dodatkowo urwany jest przewód od czujnika, który jest w dolnej części filtra paliwa. Czy macie pomysł, gdzie może być przyczyna? w jakim kierunku iść z dalszą diagnostyką?
Dziękuję za każdą pomoc. Pozdrawiam Wszystkich. Piotr
Załączniki: |
Komentarz: urwany czujnik
czujnik filtra.jpg [ 127.81 KiB | Przeglądany 3025 razy ]
|
Dzień Dobry.
Chciałbym poprosić Was o pomoc w diagnozie usterki Opla Antary 2.0CDTI. Auto kupiłem uszkodzone z informacją o niesprawnej pompie wtryskowej. Po zdjęciu przewodu zasilania listwy CR teoria z pompą jakby się potwierdziła. Wymieniłem zatem pompę. Auto nadal nie odpala. Krótka diagnostyka: - napięcia na zaworze regulacyjnym w pompie wysokiego 12V i 3,5V. - ciśnienie paliwa po pompie w zbiorniku około 8bar. - czujniki obrotu wału i wałka rozrządu ok. - Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve 35% - Common Rail Fuel Pressure 1MPa - Rail Pressure Control Solenoid Valve PWM 0% - dodatkowo urwany jest przewód od czujnika, który jest w dolnej części filtra paliwa. Czy macie pomysł, gdzie może być przyczyna? w jakim kierunku iść z dalszą diagnostyką?
Dziękuję za każdą pomoc. Pozdrawiam Wszystkich. Piotr
|