Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 16:56



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Problem z pompą CR Delphi
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Problem z pompą CR Delphi  Odpowiedz z cytatem
Na tym forum jak prawidłowo zrobić pompę delfaja może wie 10 osób i raczej nikt Ci tego nie powie, mówię prawidłowo, bo poskładać ją to potrafi każdy mechanior :lol: ;). I tak jak napisał krzyś sprawdź czy układ w stole jest czysty.
Post Zamieszczono: 03 kwie 2016, 00:55
  Tytuł:  Re: Problem z pompą CR Delphi  Odpowiedz z cytatem
Pompe przed wlozeniem na stol radze zawsze pokrecic recznie wlewajac paliwo. No i czystość paliwa w stole.
A co do zatarcia na aucie paliwo złej jakośći albo źle wyczyszczony układ cudów nie ma wkładasz nowe częśći czyscisz caly układ i śmiga
Post Zamieszczono: 29 mar 2016, 00:39
  Tytuł:  Re: Problem z pompą CR Delphi  Odpowiedz z cytatem
Też miałem przypadek . w Fordzie Transit , po przejechaniu 2 km . zatarła się pompa + zaworki we wtryskach padły ( nowe) .. Zbiornik czyszczony cały układ . Potem wszystko od nowa . Podejrzewam że to była wina nie doczyszczenia opiłków w układzie i tak się stało .
Post Zamieszczono: 23 mar 2016, 09:25
  Tytuł:  Problem z pompą CR Delphi  Odpowiedz z cytatem
Witam , mam małe pytanie czy ktoś z was spotkał się z problemem gdzie głowica z rolkami oraz wałkiem pompy CR Delphi uległa szybkiemu zatarciu łącznie z zajechaniem pompy na stole probierczym, kiedyś wyczytałem na szkoleniu u Gładyska że taki problem może się pojawić i że niektóre pompy nie zdążą nawet zejść ze stołu a wióry z niej lecą na potęgę , miałem kilka pomp które były rzekomo po regeneracji a klient zrobił około 40-100 km i auto zdychało...po weryfikacji pompa totalnie zatarta, rzecz jasna jedna z diagnoz to że ktoś zostawił przytarty wałek krzywkowy albo stare rolki ... Ostatnio też mnie dopadł taki przypadek ,pompa zrobiona , wytestowana na stole a auto zrobiło może ze 100km i zonk ,cały układ w wiórach , rozbieram pompę :shock: rolki kwadratowe i teraz pytanie , przyjmując poprawny montaż na mokro , montażu nowego wałka i rolek , co może być przyczyną takiej awarii? ja osobiście podejrzewam problem z ciśnieniem wewnętrznym , ale było mierzone na stole , ktoś się już z tym spotkał w pompie robionej przez siebie?
Post Zamieszczono: 22 mar 2016, 13:27


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group