Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 03:38



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Czujnik położenia pedału 1,5 DCI działanie pomiary
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Czujnik położenia pedału 1,5 DCI działanie pomiary  Odpowiedz z cytatem
Obrazek
Działanie

Czujnik położenia pedału przyśpieszenia wyczuwa położenie pedału przyśpieszenia. Sprawdzając napięcie wyjściowe

zespół sterowania określa doprowadzenie paliwa na podstawie położenia pedału przyśpieszenia.

Diagnostyka

Sprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre podłączenie. Sprawdzić opór, potencjometr: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika położenia pedału. Zmierzyć opór pomiędzy wtykami 3 i 5 czujnika. Zmierzyć również opór pomiędzy wtykiem 2 i 6 czujnika. Porównać z podanym oporem. Sprawdzić napięcia zasilania, potencjometr: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika położenia pedału. Włączyć zapłon lub pokręcić silnikiem przy pomocy korby. Zmierzyć napięcie pomiędzy końcówkami 2 i 3 złącza napięcia zasilania i ujemną końcówką akumulatora. Powinno być ono równe podanemu napięciu. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie, następnie ECU. Sprawdzić podłączenie do ECU: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika położenia pedału i ECU. Zmierzyć opór pomiędzy końcówką 1 złącza i odpowiednią końcówką w złączu ECU. Powinien on być < 1 om. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie. W ten sam sposób sprawdzić końcówkę 2, 3, 4 , 5 i 6 złącza. Sprawdzić sygnał czujnika położenia: Podłączyć oscyloskop do wtyków sygnału urządzenia ECU i uziemienia. Włączyć zapłon, wcisnąć i zwolnić pedał. Porównać z pokazanym obrazem.
Post Zamieszczono: 12 lut 2012, 21:22


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group