Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 04:27



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Diagnozowanie Common-Rail Siemens
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Diagnozowanie Common-Rail Siemens  Odpowiedz z cytatem
Jak każdy elektroniczny system pojazdowy, także system Common-Rail z wtryskiwaczami piezoelektrycznymi firmy Siemens wymaga specyficznej wiedzy, umożliwiającej postawienie poprawnej diagnozy i usunięcie usterek. W praktyce warsztatowej najważniejsza jest znajomość procedur i możliwości diagnostycznych, ponieważ umożliwiają one bezblędne rozpoznanie przyczyn usterek.

Diagnozowanie w systemie Common-Rail Siemensa powinno zawsze zaczynać się od trybu samodiagnozy. Samodiagnoza zawiera typowe funkcje, takie jak: odczyt i kasowanie kodów usterek, test elementów wykonawczych i pomiar wartości rzeczywistych.Ta ostatnia funkcja umożliwia osobie diagnozującej wykrycie usterek, które nie zostały zarejestrowane w pamięci usterek układu samodiagnozy. Do takich usterek należą np. nieprawidłowe wskazania czujnika temperatury lub czujników ciśnień, mieszczących się jeszcze w dopuszczalnym zakresie tolerancji (leżą w przedziale wartości spodziewanych). Niestety, aby taka diagnoza mogła być w warsztacie wykonana, warsztat musi mieć odpowiednie urządzenia diaguostyczne. zrodlo mgr inż. Jaroslaw Olbrycht

Przy niespokojnej pracy silnika na biegu jałowym zawsze należy spojrzeć na wielkość dawki biegu jałowego na poszczególnych cylindrach. Za pomocą tej funkcji sterownik próbuje utrzymać równomierną prędkość obrotową. Czyni to w ten sposób, że analizuje wskazania czujnika prędkości obrotowej w czasie suwu pracy na każdym z cylindrów. Gdy cylinder jest zbyt "szybki", dawka paliwa dla tego cylindra przy następnym wtrysku jest zmniejszana, a gdy zbyt "wolny", ilość wtryskiwanego paliwa ulega zwiększeniu. Uszkodzony cylinder jest z reguly wolniejszy. Dawka paliwa dla takiego cylindra jest wtedy wyraźnie zwiększona. Dopuszczalne odchylenie wynosi maksymalnie 40%. Jeśli wykonano pomiar ciśnienia sprężania i stwierdzono, że silnik jest mechanicznie w porządku, z dużym prawdopodobieństwem przyczyna takiej usterki leży po stronie wtryskiwacza, który powinien być badany zarówno pod względem elektrycznym, jak i hydraulicznym. Dzięki temu udaje się uniknąć zbędnych wymian wtryskiwaczy, co przy bardzo wysokich cenach części zamiennych jest wskazane.
Post Zamieszczono: 07 mar 2012, 23:32


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group