Dzisiaj jest 28 mar 2024, 22:55



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Ikona:
Brak
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Budowa pompy wysokiego ciśnienia BOSCH Common Rail
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Budowa pompy wysokiego ciśnienia BOSCH Common Rail  Odpowiedz z cytatem
do wymiany regulator cisnienia badz wtryskiwacze...
Post Zamieszczono: 03 maja 2014, 12:17
  Tytuł:  Re: Budowa pompy wysokiego ciśnienia BOSCH Common Rail  Odpowiedz z cytatem
W pierwszej kolejności do sprawdzenia wtryskiwacze kolego
Post Zamieszczono: 02 maja 2014, 23:59
  Tytuł:  Kia sportage 2005 CRDI 2.0 cięzko odpala i gaśnie.  Odpowiedz z cytatem
Mam podobny problem z kia sportage 2005r. CRDI.
Pompa w moim autku to - BOSCH Common Rai
Auto musi pokręcić kilka sekund (8-9) by odpaliło a po dodaniu szybko większej ilości gazu gaśnie- np podczas gwałtownego przyśpieszania. Dodam jeszcze że autko nie odpalało wcale około miesiąca i nie wiadomo było co tak do końca jest, ponieważ silnik zgasł nagle.(auto stało przez zimę w garażu więc je odpaliłem żeby się przesmarowało i po kilku minutach sam zgasł.
Było podłączone pod komputer i był błąd- zbyt niskie ciśnienie paliwa na listwie common Rail (1,8 bara)
mechanik podejrzewał pompę wysokiego ciśnienia. jednak nic z tym nie robiłem bo nie miałem czasu.
wczoraj chciałem się za to zabrać jednak wcześniej spróbowałem odpalić i ku zaskoczeniu auto odpaliło (więc ciśnienie na listwie musiało być znacznie większe niż 1,8 bara) z jednak nie chodzi tak jak powinno. Ciężko odpala i gaśnie...
Proszę o pomoc w tej sprawie, pytałem się już wielu mechaników i nikt nie wie co jest przyczyną tego nie domagania.
Post Zamieszczono: 30 mar 2014, 17:50
  Tytuł:  Re: Budowa pompy wysokiego ciśnienia BOSCH Common Rail  Odpowiedz z cytatem
witam. Mam takie pytanie. Samochód Ciężko mi pali na ciepłym trzeba kręcić do 10 sek przy 90 stopniach na zimnym bajka 2 sek. Czasem zdarza się nawet i taka sytuacja że przy większym dodaniu gazu samochód nagle gaśnie ODCINA ZAPŁON mowa tu o audi a8 d2 2001r 3,3 tdi. na komputerze wyskakuje mi błąd 17472 - System ciśnienia paliwa.. czy może być to wina pompy czy SZYNY bądź zaworu na szynie
Post Zamieszczono: 24 sty 2013, 23:05
  Tytuł:  Re: Budowa pompy wysokiego ciśnienia BOSCH Common Rail  Odpowiedz z cytatem
Post Zamieszczono: 15 kwie 2012, 21:57
  Tytuł:  Re: Budowa pompy wtryskowej BOSCH Common Rail  Odpowiedz z cytatem
Pompa common rail bosch w przekroju i element składowe.

Obrazek
Post Zamieszczono: 05 mar 2012, 14:43
  Tytuł:  Budowa pompy wysokiego ciśnienia BOSCH Common Rail  Odpowiedz z cytatem
Witam

Poniżej link do filmu, gdzie jest przedstawiona budowa pompy common rail firmy BOSCH.

http://youtu.be/1VoIC8SQOHQ

Pozdrawiam
Post Zamieszczono: 18 gru 2011, 12:27


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group