Autor |
Wiadomość |
|
|
Tytuł: |
Re: Czy z tej pompy coś jeszcze będzie |
|
|
Witam Was
Próbował ktoś rzeczywiście wrzucić CP1H3 zamiast S3 ?
czujnik na listwie pod H3 działa, tylko kwestia zmiany oprogramowania.
Jak z regulatorem rzeczywiście? Pytam, bo chce właśnie wrzucić H3, żeby podczas strojenia ogarnąć wyższe ciśnienia..
sterownik to EDC15C3
Witam Was
Próbował ktoś rzeczywiście wrzucić CP1H3 zamiast S3 ?
czujnik na listwie pod H3 działa, tylko kwestia zmiany oprogramowania.
Jak z regulatorem rzeczywiście? Pytam, bo chce właśnie wrzucić H3, żeby podczas strojenia ogarnąć wyższe ciśnienia..
sterownik to EDC15C3
|
|
|
|
Zamieszczono: 21 sty 2014, 00:38 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Czy z tej pompy coś jeszcze będzie |
|
|
Widzisz no wlasnie caly problem polega ze masz male pojecie o calej istocie tuningu i podnoszeniu mocy i wypisujesz farmazony o gazie itd. A twoje porady ktore kiedys wyczytalem zeby gosc sobie nos zalozyl bo do ciezarowek montuja to juz wogole zakrawaja na kompletna ignorancje.
Bo wynika, tego ludzie w kraju czy zagranica to kompletne tluki bo kombinuja z pompami, wtryskami a wystarczy gaz zalozyc.
Bynajmniej kolego, jesli nie masz nic konkretnego do dodania w temacie to po co wogole piszesz? dla samego faktu?
Widzisz no wlasnie caly problem polega ze masz male pojecie o calej istocie tuningu i podnoszeniu mocy i wypisujesz farmazony o gazie itd. A twoje porady ktore kiedys wyczytalem zeby gosc sobie nos zalozyl bo do ciezarowek montuja to juz wogole zakrawaja na kompletna ignorancje.
Bo wynika, tego ludzie w kraju czy zagranica to kompletne tluki bo kombinuja z pompami, wtryskami a wystarczy gaz zalozyc.
Bynajmniej kolego, jesli nie masz nic konkretnego do dodania w temacie to po co wogole piszesz? dla samego faktu?
|
|
|
|
Zamieszczono: 04 lis 2013, 08:37 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Czy z tej pompy coś jeszcze będzie |
|
|
1. Takie hybrydy można budować, ale nikt nie buduje bo po co? 2. Skoro tak się upierasz przy tym kącie wtrysku to nie dziwie się że Ci nie wychodzi. 3. A po co chcesz zwiększać "moc wtryskiwaczy"? już lepiej załóż gaz do tego auta to przynajmniej silnik mniej ucierpi.
Z tym zwiększaniem ciśnienia to gadasz jak komorowski, niby dużo słów a nikt gościa i tak nie rozumie bo zamiast mówić o konkretach do gada o żyrandolach.
1. Takie hybrydy można budować, ale nikt nie buduje bo po co? 2. Skoro tak się upierasz przy tym kącie wtrysku to nie dziwie się że Ci nie wychodzi. 3. A po co chcesz zwiększać "moc wtryskiwaczy"? już lepiej załóż gaz do tego auta to przynajmniej silnik mniej ucierpi.
Z tym zwiększaniem ciśnienia to gadasz jak komorowski, niby dużo słów a nikt gościa i tak nie rozumie bo zamiast mówić o konkretach do gada o żyrandolach.
|
|
|
|
Zamieszczono: 04 lis 2013, 00:05 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Czy z tej pompy coś jeszcze będzie |
|
|
zaksiu1985 pisze: Nie ma czegoś takiego jak kąt wtrysku w common rail!!! Kąt wtrysku, kąt wyprzedzenia zaplonu w benzynie, masz w kazdym silniku spalinowym. Czyli punkt przed GPZ tloka w ktorym nastepuje zaplon mieszanki. Cytuj: Pisałem o systemach VP, VE bo tam faktycznie podnoszenie ciśnień daje widoczne efekty, tyle tylko że tam ciśnienia są kilkukrotnie mniejsze niż w CR. Co daje podniesienie cisnienia na railu to napisalem Ci juz wczesniej. Cytuj: A co do zakłądania H3 to jak pisałem to jeżeli ktoś chce, lubi się bawić itp. to założenie takiej pompy w cale nie jest trudne. Oczywiście samo włozenie tylko fizyczne takiej pompy nic nie da ale jak ktoś ma troche już takich doświadczeń to spokojnie to zrobi. Jakby sie dalo zalozyc to juz dawno by wiele aut jezdzilo z pozamienianymi pompami. Fizycznie to ja mozna zakrecic, tyle ze na poziomie sterowania jest zgryz nie do obejscia bo regulatora cisnienia z S do H nie zalozysz i tutaj sie temat zamyka. Ja to wiem z praktyki bo troszke kombinowalem i troszke pieniedzy na to poswiecilem. Jesli twierdzisz ze mozna budowac takie hybrydy to chetnie sie zapoznac z mozliwosciami, szczegolnie mnie interesuja wtryski ktore beda miec wieksza wydajnosc i beda pracować pod nadzorem edc16c8
[quote="zaksiu1985"] Nie ma czegoś takiego jak kąt wtrysku w common rail!!![/quote] Kąt wtrysku, kąt wyprzedzenia zaplonu w benzynie, masz w kazdym silniku spalinowym. Czyli punkt przed GPZ tloka w ktorym nastepuje zaplon mieszanki.
[quote] Pisałem o systemach VP, VE bo tam faktycznie podnoszenie ciśnień daje widoczne efekty, tyle tylko że tam ciśnienia są kilkukrotnie mniejsze niż w CR.[/quote]
Co daje podniesienie cisnienia na railu to napisalem Ci juz wczesniej.
[quote] A co do zakłądania H3 to jak pisałem to jeżeli ktoś chce, lubi się bawić itp. to założenie takiej pompy w cale nie jest trudne. Oczywiście samo włozenie tylko fizyczne takiej pompy nic nie da ale jak ktoś ma troche już takich doświadczeń to spokojnie to zrobi.[/quote]
Jakby sie dalo zalozyc to juz dawno by wiele aut jezdzilo z pozamienianymi pompami. Fizycznie to ja mozna zakrecic, tyle ze na poziomie sterowania jest zgryz nie do obejscia bo regulatora cisnienia z S do H nie zalozysz i tutaj sie temat zamyka.
Ja to wiem z praktyki bo troszke kombinowalem i troszke pieniedzy na to poswiecilem.
Jesli twierdzisz ze mozna budowac takie hybrydy to chetnie sie zapoznac z mozliwosciami, szczegolnie mnie interesuja wtryski ktore beda miec wieksza wydajnosc i beda pracować pod nadzorem edc16c8
|
|
|
|
Zamieszczono: 03 lis 2013, 23:35 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Czy z tej pompy coś jeszcze będzie |
|
|
eh szkoda, ale dla pompowtrysków jest dział
eh szkoda, ale dla pompowtrysków jest dział :evil:
|
|
|
|
Zamieszczono: 03 lis 2013, 23:22 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Czy z tej pompy coś jeszcze będzie |
|
|
Witam. To jest Common Rail, a pompa wtryskowa ma już niewiele z tym wspólnego. Poz.
Witam. To jest Common Rail, a pompa wtryskowa ma już niewiele z tym wspólnego. Poz.
|
|
|
|
Zamieszczono: 03 lis 2013, 23:13 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Czy z tej pompy coś jeszcze będzie |
|
|
Swoją drogą można by zrobić działy dla pomp wtryskowych, sam je robie i chętnie bym się podzielił doświadczeniami.
Co guru na to??
Swoją drogą można by zrobić działy dla pomp wtryskowych, sam je robie i chętnie bym się podzielił doświadczeniami.
Co guru na to??
|
|
|
|
Zamieszczono: 03 lis 2013, 22:13 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Czy z tej pompy coś jeszcze będzie |
|
|
HIPO ty mylisz wszystkie systemy razem wzięte, bo jak wytłumaczysz istnienienie KĄTa WTRYSKU w common rail - Twoje słowa.
Nie ma czegoś takiego jak kąt wtrysku w common rail!!! Pisałem o systemach VP, VE bo tam faktycznie podnoszenie ciśnień daje widoczne efekty, tyle tylko że tam ciśnienia są kilkukrotnie mniejsze niż w CR. A co do zakłądania H3 to jak pisałem to jeżeli ktoś chce, lubi się bawić itp. to założenie takiej pompy w cale nie jest trudne. Oczywiście samo włozenie tylko fizyczne takiej pompy nic nie da ale jak ktoś ma troche już takich doświadczeń to spokojnie to zrobi.
HIPO ty mylisz wszystkie systemy razem wzięte, bo jak wytłumaczysz istnienienie KĄTa WTRYSKU w common rail - Twoje słowa.
Nie ma czegoś takiego jak kąt wtrysku w common rail!!! Pisałem o systemach VP, VE bo tam faktycznie podnoszenie ciśnień daje widoczne efekty, tyle tylko że tam ciśnienia są kilkukrotnie mniejsze niż w CR. A co do zakłądania H3 to jak pisałem to jeżeli ktoś chce, lubi się bawić itp. to założenie takiej pompy w cale nie jest trudne. Oczywiście samo włozenie tylko fizyczne takiej pompy nic nie da ale jak ktoś ma troche już takich doświadczeń to spokojnie to zrobi.
|
|
|
|
Zamieszczono: 03 lis 2013, 18:07 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Czy z tej pompy coś jeszcze będzie |
|
|
zaksiu1985 pisze: Faktycznie mało wiem o tym, hmm co tam że naprawiam własnie takie coś o "czym mało wiec". Zamiast żyłować pompe chipami to lepiej kupić na szrocie pompe CP1H3 i będzie grubo ponad 1610 bar (teoretycznie) No widze właśnie że naprawiasz ale nic poza tym a o systemie sterowania to wogóle nie masz pojęcia. Ot bierzesz pompe na stół, wymieniasz to co zwykle, składasz jak zwykle, testujesz jak zwykle .... i nic poza tym. I zamiast wypisywać farmazony to byś się wogóle zastanowił czy jest możliwość zastosowania H3 zamiast S3. A nie da się bo jest inny regulator ciśnienia, wynika to z kolei z rodzaju sterownika silnika, inna jest chociażby częstotliwość próbkowania sygnału na obu regulatorach. No ale żeby robić na kowadle to nie trzeba tego widzieć. zaksiu1985 pisze: W jaki sposób ma sens? co dzięki temu osiągniemy?
W VP, VE podnoszenie ciśnienia ma sens faktycznie. Żebyś kolego się odrobine doedukował to po krótce Ci opisze o co chodzi. Wyższe ciśnienie pozwala na wydanie wtryskiwaczowi większej dawki paliwa w takiej samej jednostce czasu. Do tego dodaj wyższe ciśnienie doładowania ( więcej powietrza w cylindrze) a otrzymasz jako wynik równiania większą moc. To tak w telegraficznym skrócie bo oprócz tego jeszcze wiele innych czynników wchodzi w gre, min. czas otwarcia rozpylacza, kat wtrysku I nie traktuj tego jak jakieś przepychaniki osobiste, po prostu twoje twierdzenia są błędne i wskazuje ci tu co i dlaczego.
[quote="zaksiu1985"]Faktycznie mało wiem o tym, hmm co tam że naprawiam własnie takie coś o "czym mało wiec". Zamiast żyłować pompe chipami to lepiej kupić na szrocie pompe CP1H3 i będzie grubo ponad 1610 bar (teoretycznie)[/quote]
No widze właśnie że naprawiasz ale nic poza tym a o systemie sterowania to wogóle nie masz pojęcia. Ot bierzesz pompe na stół, wymieniasz to co zwykle, składasz jak zwykle, testujesz jak zwykle .... i nic poza tym.
I zamiast wypisywać farmazony to byś się wogóle zastanowił czy jest możliwość zastosowania H3 zamiast S3. A nie da się bo jest inny regulator ciśnienia, wynika to z kolei z rodzaju sterownika silnika, inna jest chociażby częstotliwość próbkowania sygnału na obu regulatorach. No ale żeby robić na kowadle to nie trzeba tego widzieć.
[quote="zaksiu1985"]W jaki sposób ma sens? co dzięki temu osiągniemy?
W VP, VE podnoszenie ciśnienia ma sens faktycznie.[/quote]
Żebyś kolego się odrobine doedukował to po krótce Ci opisze o co chodzi.
Wyższe ciśnienie pozwala na wydanie wtryskiwaczowi większej dawki paliwa w takiej samej jednostce czasu. Do tego dodaj wyższe ciśnienie doładowania ( więcej powietrza w cylindrze) a otrzymasz jako wynik równiania większą moc. To tak w telegraficznym skrócie bo oprócz tego jeszcze wiele innych czynników wchodzi w gre, min. czas otwarcia rozpylacza, kat wtrysku
I nie traktuj tego jak jakieś przepychaniki osobiste, po prostu twoje twierdzenia są błędne i wskazuje ci tu co i dlaczego.
|
|
|
|
Zamieszczono: 03 lis 2013, 16:29 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Czy z tej pompy coś jeszcze będzie |
|
|
W jaki sposób ma sens? co dzięki temu osiągniemy?
W VP, VE podnoszenie ciśnienia ma sens faktycznie.
W jaki sposób ma sens? co dzięki temu osiągniemy?
W VP, VE podnoszenie ciśnienia ma sens faktycznie.
|
|
|
|
Zamieszczono: 02 lis 2013, 22:47 |
|
|
|
|