Dzisiaj jest 29 mar 2024, 08:32



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Ikona:
Brak
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Na czym najlepiej regenerować pompy Common Rail - EPS 708
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Na czym najlepiej regenerować pompy Common Rail - EPS 70  Odpowiedz z cytatem
Najlepiej oddać do mycia w myjce ultradźwiękowej, badania komputerowego na stole probierczym i ewentualnie wymienić elementy zużyte na nowe.
Post Zamieszczono: 06 paź 2017, 10:00
  Tytuł:  Re: Na czym najlepiej regenerować pompy Common Rail - EPS 70  Odpowiedz z cytatem
Eps 708 jest to b. dobry stół ale jak zaczniesz na nim testować delphi albo bosch CP4 to serwis będzie kosztowny te pompy opiłkują bardzo i z przykrością stwierdzam że serwis do tanich nie należy .
Post Zamieszczono: 04 wrz 2017, 20:23
  Tytuł:  Na czym najlepiej regenerować pompy Common Rail - EPS 708  Odpowiedz z cytatem
EPS 708 – nowa generacja stanowiska probierczego firmy Bosch.
W ostatnich latach znacząco podwyższyły się ciśnienia wtrysku w nowoczesnych systemach Common Rail stosowanych w silnikach Diesla.

Dlatego najnowsze stanowisko probiercze EPS 708 firmy Bosch wykonuje pomiary pomp wtryskowych i wtryskiwaczy Common Rail z wykorzystaniem ciśnienia dochodzącego do 2200 barów. Jest przygotowane na dalszy rozwój techniki diesla i już dziś w wersji podstawowej ma szynę 2500 barów.
Coraz powszechniejsze wykorzystanie wtryskiwaczy piezoelektrycznych wymaga od warsztatów stosowania odpowiednich urządzeń diagnostycznych. Na stanowisku probierczym EPS 708 można przeprowadzić pełną kontrolę wtryskiwaczy. Urządzenie diagnostyczne plasujące się pod względem relacji ceny do wydajności pomiędzy systemem EPS 200 a EPS 815 pozwala osiągać dodatkowe zyski z naprawy pomp i wtryskiwaczy Common Rail. Dzięki nowej przystawce diagnostycznej CRI Piezo warsztat może dodatkowo wykonywać naprawy gwarancyjne.
Elektroniczny pomiar dawek umożliwia precyzyjną i ekonomiczną kontrolę komponentów systemu Common Rail. Również ciśnienie zasilania pompy i oleju smarującego jest sterowane elektronicznie. Zintegrowany system chłodzenia obniża zużycie wody w warsztacie. Natomiast zintegrowany filtr w nowej szynie wysokociśnieniowej chroni elementy hydrauliczne przed zanieczyszczeniami. Przewidziano również system chłodzenia, który utrzymuję temperaturę oleju probierczego na właściwym poziomie.
Wiele elementów wyposażenia EPS 708 zapewnia sprawne i bezobsługowe działanie stanowiska probierczego. Bezpieczeństwo jego obsługi zapewnia wytrzymała pokrywa, a w razie jej otwarcia silnik natychmiast się wyłącza. Elektronika nadzoruje i informuje użytkownika o terminach przeglądów, np. wymiany oleju probierczego lub wymiany filtrów. Ponadto, stanowisko jest wyposażone w system autodiagnozy i sygnalizuje konieczność wymiany filtrów.

Obrazek
EPS 708 firmy Bosch
Post Zamieszczono: 05 sie 2013, 00:22


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group