Dzisiaj jest 29 kwie 2024, 04:44



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Ikona:
Brak
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - CP1 terkocze po wymianie uszczelnień
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: CP1 terkocze po wymianie uszczelnień  Odpowiedz z cytatem
w kroccu od zasilania masz taki tłoczek cisnieniowy tzn tuleja sprezynka i tłoczek i jak wkładałes gorny dekiel z uszczelniaczem nie przytrzymales go i sie na nim odbił
Post Zamieszczono: 12 lut 2016, 20:44
  Tytuł:  Re: CP1 terkocze po wymianie uszczelnień  Odpowiedz z cytatem
Nie wiem o jakie pierścienie chodzi ale rozbierałem dwie pompy i na 100% nic mi nigdzie nie uciekło ;) Pompa CP1S3/R70/10-16S
Post Zamieszczono: 12 lut 2016, 02:51
  Tytuł:  Re: CP1 terkocze po wymianie uszczelnień  Odpowiedz z cytatem
W pompie Cp1 są umieszczone pierścienie dystansowe wałka. Może ci wypadło podczas mycia i masz luzy za duze wałka góra dół
Post Zamieszczono: 11 lut 2016, 19:57
  Tytuł:  CP1 terkocze po wymianie uszczelnień  Odpowiedz z cytatem
Witam wszystkich. Mam mały problem z pompą CP1. Niedawno pompa zaczeła ciec z rana jak zimna. Niewiele sie zastanawiajac postanowiłem wymienic uszczelnienia 8-) Mam jeszcze jedną taką samą pompe wiec po rozebraniu obu i wzrokowej weryfikacji wybrałem ta lepszą i do roboty. Zamowilem zestaw uszczelnień, powymieniałem, wszystko w jak najwyższej czystości (jak na możliwości mojego garażu), płukane i dmuchane po 5 razy. Poskładałem do kupy i do samochodu. Przy tej okazji wymieniłem kompletny rozrząd.I tu zaczeły sie przysłowiowe schody 8-) Mądrzy francuzi ( 2.0 HDI) wymyslili sobie te smieszne jednostki SEM naprężenia paska. Oczywiście nie posiadam magicznego testera SEEM więc wymiana rozrządu przebiegała na wyczucie. Przy tej okazji pasek został troche 'przeciągnięty' za pierwszym razem. No ale do tematu. Wszystko poskładane, elegancko, odpalamy, wszystko ok lecz po chwili coś zaczyna terkotać :roll: po bliższym osłuchaniu wychodzi na to że to pompa wtryskowa. Auto pali na dotyk, i zimne i ciepłe, jeździ chyba nawet lepiej niż przed naprawą, jakby mniej kopci, ale jak chwile pochodzi słychac wyraźne takie terkotanie/grzechotanie z pompy. Pytanie czy ja coś zle poskładałem w tej pompie, czy może przeciągnięcie paska uszkodziło pompe?? Jutro postaram sie wrzucić filmik z tym dzwiękiem i zobacze w obd jakie ciśnienie pokazuje.
Za wszelkie podpowiedzi i sugestie z gory dziękuje.

Pozdrawiam.
Post Zamieszczono: 11 lut 2016, 00:09


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group