Autor |
Wiadomość |
|
|
Tytuł: |
Re: Pompa CR 0445010038 2.0 CRDI |
|
|
W jaki sposób można sprawdzić pompkę wstępną?Wymieniałem ją 2 lata temu na jakiś zamiennik,zauważyłem ,że po uruchomieniu pompy (bez odpalania silnika) radio w samochodzie zaczynało trzeszczeć.Jak tylko pompka się wyłączyła było wszystko w porządku.Samochód odpalał bez problemu.W czasie jazdy radia nie dało się słuchać zakładałem jakieś kondensatory przeciw zakłóceniowe ,bez zmian.Jeżeli chodzi o sitko w baku jest idealnie czyste,bak tak jak pisałem wymieniłem na używany gdyż stary zaczął przeciekać.Problem z zatykającym się sitkiem znam ,gdyż już to przechodziłem.Co jakiś czas czyściłem sitko i wyciągałem jakieś farfocle.Niestety nie posiadam endoskopu,żeby móc sprawdzić listwę.Filtr paliwa tak jak pisałem mam nowy purflux.Wtryskiwacze sprawdzane w serwisie Boscha w Stalowej Woli
W jaki sposób można sprawdzić pompkę wstępną?Wymieniałem ją 2 lata temu na jakiś zamiennik,zauważyłem ,że po uruchomieniu pompy (bez odpalania silnika) radio w samochodzie zaczynało trzeszczeć.Jak tylko pompka się wyłączyła było wszystko w porządku.Samochód odpalał bez problemu.W czasie jazdy radia nie dało się słuchać zakładałem jakieś kondensatory przeciw zakłóceniowe ,bez zmian.Jeżeli chodzi o sitko w baku jest idealnie czyste,bak tak jak pisałem wymieniłem na używany gdyż stary zaczął przeciekać.Problem z zatykającym się sitkiem znam ,gdyż już to przechodziłem.Co jakiś czas czyściłem sitko i wyciągałem jakieś farfocle.Niestety nie posiadam endoskopu,żeby móc sprawdzić listwę.Filtr paliwa tak jak pisałem mam nowy purflux.Wtryskiwacze sprawdzane w serwisie Boscha w Stalowej Woli
|
|
|
|
Zamieszczono: 04 lis 2018, 09:12 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Pompa CR 0445010038 2.0 CRDI |
|
|
pompy CR tego typu nie opiłkują. Natomiast pompka wstępna faktycznie może produkować opiłki. Sprawdz smok czy nie jest zablokowany. Z tego co wiem to zbiorniki w Hyundaj-ach i KIA były malowane wewnątrz jakąś dziwną farbą która lubi się rozpuszczać. Potem wymieniali już zbiorniki na plastikowe i problem się skoczył. Żeby zobaczyć opiłki w szynie trzeba mieć dobry endoskop. Co do wtryskiwaczy to dziwne że nie dadzą się naprawić (te akurat prawie zawsze dadzą się naprawić) ale może masz pecha. Tak czy siak sprawdzić smok, magnez neodynowy do zbiornika, co do filtru paliwa to zasada jest jedna: im droższy tym lepszy.
pompy CR tego typu nie opiłkują. Natomiast pompka wstępna faktycznie może produkować opiłki. Sprawdz smok czy nie jest zablokowany. Z tego co wiem to zbiorniki w Hyundaj-ach i KIA były malowane wewnątrz jakąś dziwną farbą która lubi się rozpuszczać. Potem wymieniali już zbiorniki na plastikowe i problem się skoczył. Żeby zobaczyć opiłki w szynie trzeba mieć dobry endoskop. Co do wtryskiwaczy to dziwne że nie dadzą się naprawić (te akurat prawie zawsze dadzą się naprawić) ale może masz pecha. Tak czy siak sprawdzić smok, magnez neodynowy do zbiornika, co do filtru paliwa to zasada jest jedna: im droższy tym lepszy.
|
|
|
|
Zamieszczono: 04 lis 2018, 01:02 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Pompa CR 0445010038 2.0 CRDI |
|
|
Może masz jakiś pomysł jak do tego podejść,byłbym wdzięczny
Może masz jakiś pomysł jak do tego podejść,byłbym wdzięczny
|
|
|
|
Zamieszczono: 03 lis 2018, 22:52 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Pompa CR 0445010038 2.0 CRDI |
|
|
Opiłków z pompy ze względu na rozmiary raczej nie zobaczysz w listwie.
Opiłków z pompy ze względu na rozmiary raczej nie zobaczysz w listwie.
|
|
|
|
Zamieszczono: 03 lis 2018, 21:04 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Pompa CR 0445010038 2.0 CRDI |
|
|
Mam zamiar zdjąć listwę i sprawdzić czy są opiłki metalu .Zaczęło się od wymiany zbiornika paliwa przed wymianą byl przemyty ropą,odpalił bez problemu a po jakimś czasie zaczął gasnąć.Wcześniej nie było żadnego problemu,odpalał bardzo ładnie
Mam zamiar zdjąć listwę i sprawdzić czy są opiłki metalu .Zaczęło się od wymiany zbiornika paliwa przed wymianą byl przemyty ropą,odpalił bez problemu a po jakimś czasie zaczął gasnąć.Wcześniej nie było żadnego problemu,odpalał bardzo ładnie
|
|
|
|
Zamieszczono: 03 lis 2018, 13:06 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Pompa CR 0445010038 2.0 CRDI |
|
|
Po 2 latach może już zacząć opiłkować, czyszczenie zbiornika i całego systemu paliwowego w tym układzie nie ma sensu.
Po 2 latach może już zacząć opiłkować, czyszczenie zbiornika i całego systemu paliwowego w tym układzie nie ma sensu.
|
|
|
|
Zamieszczono: 03 lis 2018, 12:17 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Pompa CR 0445010038 2.0 CRDI |
|
|
Dzięki za szybką odpowiedż Pompka znajduje się na zewnątrz zbiornika była wymieniana około 2 lata temu,filtr paliwa wymieniłem 2 tygodnie temu
Dzięki za szybką odpowiedż Pompka znajduje się na zewnątrz zbiornika była wymieniana około 2 lata temu,filtr paliwa wymieniłem 2 tygodnie temu
|
|
|
|
Zamieszczono: 03 lis 2018, 07:44 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Pompa CR 0445010038 2.0 CRDI |
|
|
Wymień pompkę wstępną, jest najprawdopodobniej w zbiorniku i wystarczy.
Wymień pompkę wstępną, jest najprawdopodobniej w zbiorniku i wystarczy.
|
|
|
|
Zamieszczono: 02 lis 2018, 23:20 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Pompa CR 0445010038 2.0 CRDI |
|
|
Witam Hyundai Santa Fe 2002r 2,0 CRDI Mam taki problem.Odesłałem do regeneracji 2 wtryskiwacze bosch,okazało się,że nie nadają się do naprawy,stwierdzono ,że w układzie paliwowym są opiłki metalu.Zalecono aby wyczyścić układ paliwowy między innymi pompę wtryskową. Pompa ma numer 0445010038.Mam pytanie jaki zestaw naprawczy należy kupić do tej pompy,żeby mogła dalej pracować. Pozdrawiam
Witam Hyundai Santa Fe 2002r 2,0 CRDI Mam taki problem.Odesłałem do regeneracji 2 wtryskiwacze bosch,okazało się,że nie nadają się do naprawy,stwierdzono ,że w układzie paliwowym są opiłki metalu.Zalecono aby wyczyścić układ paliwowy między innymi pompę wtryskową. Pompa ma numer 0445010038.Mam pytanie jaki zestaw naprawczy należy kupić do tej pompy,żeby mogła dalej pracować. Pozdrawiam
|
|
|
|
Zamieszczono: 02 lis 2018, 08:57 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Pompa CR 0445010038 2.0 CRDI |
|
|
Śliczne dzięki kolego. Sprężynkę zamówiłem, całe 3 zeta
Śliczne dzięki kolego. Sprężynkę zamówiłem, całe 3 zeta :D
|
|
|
|
Zamieszczono: 07 mar 2017, 22:34 |
|
|
|