Dzisiaj jest 18 kwie 2024, 20:30



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Ikona:
Brak
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - zawór dawkujący CP3
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: zawór dawkujący CP3  Odpowiedz z cytatem
VOLUME CONTROL VALVE czyli zawór regulujący wypełnienie po stronie ssącej sekcji
są dwa typy jeden bez prądu ma max ciśnienie a drugi odwrotnie ha !
Post Zamieszczono: 23 lip 2019, 17:47
  Tytuł:  Re: zawór dawkujący CP3  Odpowiedz z cytatem
na megane.com.pl/ chyba coś o tym było
Post Zamieszczono: 23 lip 2019, 01:27
  Tytuł:  zawór dawkujący CP3  Odpowiedz z cytatem
Bosch CP3

Zawór dawkujący po odłączeniu zasilania jest zamkniety czy otwarty?
Przy z byt dużym cisnieniu na listwie zawór regulujacy powinien dawac paliwo na powrot w duzych ilościach?
Post Zamieszczono: 18 paź 2018, 20:08


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group