Dzisiaj jest 28 kwie 2024, 01:51



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - [E46] 330D M57N Napęcie we wtyczce zaworu DRV
Autor Wiadomość
  Tytuł:  [E46] 330D M57N Napęcie we wtyczce zaworu DRV  Odpowiedz z cytatem
Cześć poszukuję informacji, jaka powinna być wartość napięcia we wtyczce zaworu DRV na szynie. Mam problem z dużymi odchyłkami ciśnienia, spadkami obrotów, żabką po dodaniu gazu. Od razu doda iż, zawór dozujący w pompie nowy, razem z zaworem przelewowym, czujnik ciśnienia na szynie, regulator DRV na szynie, pompa wstępna i pompa paliwa. Wszystko nowe. Więc zabrałem się za sprawdzanie instalacji. Napięcie na zapłonie wynosi 9,2V i skacze +-0,2v. Nie powinno być ok 12V ?
Post Zamieszczono: 25 paź 2015, 23:39


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group