Dzisiaj jest 28 kwie 2024, 20:54



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Za wysokie ciśnienie na szynie bmw e90 320d
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Za wysokie ciśnienie na szynie bmw e90 320d  Odpowiedz z cytatem
Przyczyn może być wiele zawór na pompie. U mnie np tak sie działo po zakodowaniu Ktsem wtrysków zakodowałem Vas i wszystko smigało. A też właśnie przeładowywał.
Post Zamieszczono: 05 lut 2016, 23:24
  Tytuł:  Za wysokie ciśnienie na szynie bmw e90 320d  Odpowiedz z cytatem
Witam, mam bmw e90 320d 2006 r. 163 km. Mój problem wygląda następująco:

-Podczas mocniejszego wciśnięcia gazu wyskakuje mi błąd check egnine (Kolor żółty)
-Kiedy podłączam auto do komputera i obserwuje ciśnienie actual oraz specified jest duża różnica specified 350 Bar, a actual 550 Bar.
-Podczas jazdy różnice są jeszcze większe np. specified 1000 Bar, a actual 1600 Bar.
-Dzieje się tak aż do momentu w którym włącza się check engine, o którym wspominałe. Po wystąpieniu komunikatu ciśnienie specified i aktual wyrównują się i problem ustaje.

Oznacza to, że ciśnienie na listwie jest o wiele za duże do momentu przejścia auta w tryb serwisowy. Dodam, że w ten sam sposób obserwuje przelew pompy i wszystko się zgadza.

Dotychczas wymieniłem. Czujnik na listwie ciśnienia, zawór regulacyjny na listwie ciśnienia, sprawdziłem pompę. Co może być problemem? Może zawór na pompie?

Po za tym problemem wiem, że mam zepsuty moduł świec żarowych, czy to może powodować ten problem?

Kod błędu, który się wyświetla to: 0045A0
DDE: Rail-pressure plausibility pressure-control

Nie wiem już co mam robić będę wdzięczny za każdą sugestię.
Post Zamieszczono: 05 lut 2016, 15:25


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group