Dzisiaj jest 29 mar 2024, 11:02



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - BMW E39 530D - szarpie przy obrotach powyżej 4tyś
Autor Wiadomość
  Tytuł:  BMW E39 530D - szarpie przy obrotach powyżej 4tyś  Odpowiedz z cytatem
Witam serdecznie,

Od jakiegoś czasu mam problem ze swoim samochodem BMW e39 530D 2003r - silnik m57b30 193KM. Szarpie silnikiem powyżej 4tyś obrotów. Podczas jazdy jak i na postoju. Inpa wskazuje problem z ciśnieniem. Gdy zaczyna się czkawka to ciśnienie wstępne spada do około 2barów - to samo dzieje się z ciśnieniem na listwie. Wymieniona została pompa progowa i w baku oraz filtr paliwa - niestety brak poprawy. Korekty w inpie na dwóch wtryskach kształtują się w okolicach 1.5, na pozostałych czterech grubo poniżej 1. Nie ma problemu z zapalaniem(czy ciepły czy zimny). Obroty jałowe są równe - silnik nie telepie się, Gdzie jeszcze mogę szukać usterki? regulator ciśnienia na pompie?

Pozdrawiam
Post Zamieszczono: 14 mar 2017, 10:43


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group