Dzisiaj jest 16 kwie 2024, 07:26



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Problem ciśnienie paliwa 2.0tdi cr
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Problem ciśnienie paliwa 2.0tdi cr  Odpowiedz z cytatem
Sprawdź lepiej pompę :)
https://radaryonline.pl/radar-opadow/
https://dobrzepisac.pl/
Post Zamieszczono: 27 kwie 2022, 23:05
  Tytuł:  Re: Problem ciśnienie paliwa 2.0tdi cr  Odpowiedz z cytatem
Dokrecilem , troche jeszcze poszlo ale niestety nic to nie pomoglo :( jakies jeszcze pomysly masz kolego co to moze byc ?
Post Zamieszczono: 24 kwie 2021, 17:25
  Tytuł:  Re: Problem ciśnienie paliwa 2.0tdi cr  Odpowiedz z cytatem
Po czym wnioskujesz ze jest dokrecony za slabo ? Wszedzie jest sucho nic nie cieknie ani tym podobne
Post Zamieszczono: 24 kwie 2021, 16:26
  Tytuł:  Re: Problem ciśnienie paliwa 2.0tdi cr  Odpowiedz z cytatem
dokręć mocniej ten regulator z szyny co wymieniłeś na początku.
Post Zamieszczono: 23 kwie 2021, 23:54
  Tytuł:  Problem ciśnienie paliwa 2.0tdi cr  Odpowiedz z cytatem
Witam mam problem z audi a4 b8 2.0tdi cr 143km , zaczelo sie od falujacych obrotow kupilem nowy regulator cisnienia na szynie cr Bosch orginal , obroty sie uspokoily a zaczelo wywalac blad ze cisnienie na listwie za niskie , dodatkowo dla pewnosci kupilem zawor cisnienia na samej pompie wysokiego cisnienia , niestety nic nie pomogło, w ukladzie nie ma opilkow filtr paliwa wymieniony a auto dalej wchodzi w tryb awaryjny i zapala sie kontrolka grzania swiec , nie kopci ani nic tylko brak mocy
Mam zrobiony log akurat wtedy gdy lapie blad , dodam ze zawsze po ponownym odpaleniu wraca moc i mozna dalej jechac , robilem tez test 3 bieg obroty 1,5 tys i pedal gazu w podloge do odcinki i ani razu blad nie wyskoczyl a podczas mieszanej jazdy czyli przyspieszanie zwolnienie przyspieszanie odrazu wchodzi tryb awaryjny. Obstawiam teraz czujnik cisnienia na listwie ktory moze byc ostatnia rzeczą ktora obstawiam .. podaje plik do logow i prosze o pomoc bo mam ochote juz pociąć ten samochod na zlom .. pozdrawiam


Logi
https://log.tunezilla.com/chart/475311# ... U9N3sAAAA=

https://log.tunezilla.com/chart/475307# ... fCkncAAAA=



https://log.tunezilla.com/chart/475317# ... KxCRl5AAAA
Post Zamieszczono: 23 kwie 2021, 11:02


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group