Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 21:24



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Układ Common Rail delphi a Jaguar
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Układ Common Rail delphi a Jaguar  Odpowiedz z cytatem
Admin ma rację , praktycznie nic nie możemy poradzić , pozostaje tankować na dobrych stacjach - brać faktury- rachunki , wymieniać filtry na markowe nawet co pół roku . I to praktycznie tyle co nam zostaje .
Post Zamieszczono: 12 sie 2012, 22:03
  Tytuł:  Re: Układ Common Rail delphi a Jaguar  Odpowiedz z cytatem
Dlatego pozostaje tankować tylko i wyłącznie w dużych firmowych stacjach benzynowych. Stosować markowe filtry paliwa takie jak Bosch Man Knecht Motorcraft itd.. do układu Common Rail, dodatkowo można jedną setkę oleju Mixol wlać na zbiornik paliwa to nie zaszkodzi , a poprawi smarowanie pompy i wtryskiwaczy. I wszystko co możemy zrobić , aby uchronić się przed awarją tego systemu.
Post Zamieszczono: 12 sie 2012, 16:10
  Tytuł:  Re: Układ Common Rail delphi a Jaguar  Odpowiedz z cytatem
Wszystko ładnie i pięknie,ale jak każdy układ paliwowy diesla CR psuje się.Firma Delphi nie wzięła pod uwagę że w takich państwach jak Polska paliwo jest gorszej jakości a ich pompy i wtryski są bardziej podatne na uszkodzenia,jak by tego było mało to firma Delphi blokuje dostęp do części zamiennych potrzebnych przy naprawie ich pomp i wtrysków a jak już uda się kupić jakieś części to są bardzo drogie.
Więc czy ten system common rail Delphi jest taki wspaniały?
Sami oceńcie

Pozdrawiam.
Post Zamieszczono: 12 sie 2012, 15:17
  Tytuł:  Układ Common Rail delphi a Jaguar  Odpowiedz z cytatem
Dzięki nowoczesnej technologii pierwszy model firmy Jaguar z silnikiem Diesla znalazł się na czele swej klasy. Pozostawiwszy w tyle silnych konkurentów, Jaguar X-TYPE Diesel został wybrany Samochodem Roku z silnikiem Diesla w prestiżowym konkursie Fleet Excellence Awards ...
Obrazek
Coventry, Wielka Brytania – Dzięki nowoczesnej technologii pierwszy model firmy Jaguar z silnikiem Diesla znalazł się na czele swej klasy. Pozostawiwszy w tyle silnych konkurentów, Jaguar X-TYPE Diesel został wybrany "Samochodem Roku z silnikiem Diesla" w prestiżowym konkursie "Fleet Excellence Awards". W czasie uroczystej ceremonii nagrodę wręczył Richard Hammond, dziennikarz znanego magazynu motoryzacyjnego BBC "Top Gear".
Samochód Roku z silnikiem Diesla - Jaguar Aby uzyskać taki poziom osiągów i doskonałości technicznej, który zapewnił Jaguarowi zwycięstwo w konkursie, firma zastosowała wiele spośród dziś dostępnych, najbardziej rozwiniętych i zaawansowanych technologii. "Sercem wielkiego wysokoprężnego silnika Jaguara jest układ wtrysku paliwa," wyjaśnia pan Jose Avila, dyrektor działu Delphi Energy & Chassis Systems w Europie. "Technologie typu common-rail i wtrysk bezpośredni zrewolucjonizowały konstrukcje silników wysokoprężnych i choć dzisiejsze silniki reprezentują zupełnie inny poziom techniczny, to w tym zakresie pozostało jeszcze wiele do zrobienia. Firma Jaguar była tego świadoma i poczyniła kolejny znaczący krok przyczyniający się do rozwoju motoryzacji."
W Jaguarze X-TYPE zastosowano opracowany przez firmę Delphi system wtryskowy Multec. Jest to jedyna produkowana dziś konstrukcja, która przez cały okres eksploatacji pojazdu "słucha" spalania w silniku i automatycznie reguluje ważne parametry sterujące jego pracą. System umożliwił także konstruktorom Jaguara zaprogramowanie dodatkowych wtrysków bardzo małych dawek paliwa, pozwalających uzyskać łagodniejszy początek spalania. Dzięki takim technologiom Jaguar X-TYPE zdobył wiodącą pozycję w klasie pod względem doskonałych rozwiązań technicznych i nowoczesności.
Samochód Roku z silnikiem Diesla - Jaguar Jose Avila ocenia, że do 2005 roku w Europie Zachodniej około 45 procent nowych samochodów osobowych będzie wyposażonych w silniki wysokoprężne. Do końca bieżącego roku w Zjednoczonym Królestwie co trzeci samochód zjeżdżający z taśm montażowych będzie napędzany silnikiem Diesla. "Rynek brytyjski jest bardzo wymagający i nie od razu akceptował silniki wysokoprężne. Jednak po wprowadzeniu nowych technologii, takich jak common-rail i bezpośredni wtrysk paliwa, kierowcy – bez względu na doświadczenie i umiejętności – coraz częściej decydują się na samochód z nowoczesnym silnikiem wysokoprężnym," stwierdza pan Avila z Delphi.
Obrazek
Firma Delphi umocniła swoją pozycję wiodącego światowego dostawcy układów common-rail do silników wysokoprężnych – jednego z najszybciej rozwijających się segmentów europejskiego przemysłu motoryzacyjnego. W 2007 roku Delphi osiągnie poziom produkcji wynoszący około 2,5 miliona egzemplarzy układów rocznie. Produkowany w zakładach Delphi system common-rail Multec jest montowany w samochodach grup Renault/Nissan, PSA Peugeot Citroën, Hyundai/Kia, SsangYong i Ford Premier Auto. Dzięki doświadczeniu i wiedzy w zakresie układów sterowania silnikami wysokoprężnymi EMS (Engine Management Systems), kontroli emisji i obróbki spalin firma Delphi może wprowadzać czyste diesle na wszystkie rynki.zrodlo motonews pl
Post Zamieszczono: 31 mar 2012, 22:17


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group