Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 15:41



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Wtryskiwacz CR Bosch pomiary, sprawdzenie, diagnostyka
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Wtryskiwacz CR Bosch pomiary, sprawdzenie, diagnostyka  Odpowiedz z cytatem
Mógłbyś zapodać więcej screenów? Albo jakiś film jak Ty to diagnozujesz?
Post Zamieszczono: 14 lut 2012, 01:29
  Tytuł:  Wtryskiwacz CR Bosch pomiary, sprawdzenie, diagnostyka  Odpowiedz z cytatem
Obrazek
Działanie

Wtryskiwacz paliwa to elektrycznie uruchamiany elektrozawór, który jest zasilany przez zespół sterowania.

Wtryskiwacz paliwa bezpośrednio wtryskuje paliwo do komory spalania cylindrów.

Diagnostyka

Sprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre podłączenie.

Sprawdzić opór: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze(a) z wtryskiwacza(y). Zmierzyć opór pomiędzy dwoma wtykami wtryskiwacza.

Porównać z podanym oporem. Sprawdzić podłączenie do ECU lub zespołu napędowy wtrysku: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącza z

wtryskiwaczy i ECU lub zespołu napędowego wtrysku. Zmierzyć opór pomiędzy jedną z dwóch końcówek złącza i

odpowiednią(imi) końcówką(ami) w złączu ECU lub zespołu napędowego wtrysku. Powinien on być < 1 om. Jeśli tak nie jest,

to sprawdzić okablowanie. W ten sam sposób sprawdzić drugie podłączenie do ECU lub zespołu napędowego wtrysku. Sprawdzić

uruchomienie wtryskiwacza: Zakres 1: Podłączyć oscyloskop do obu wtyków kabla sygnału urządzenia ECU lub zespołu

napędowego wtrysku. Uruchomić silnik lub pokręcić silnikiem przy pomocy korby i porównać z pokazanym obrazem. Zakres 2:

Podłączyć sondę prądową do jednego z przewodów wtryskiwacza. Podłączyć oscyloskop do sondy prądowej. Ustawienia sondy

prądowej podane zostały w parametrach. Uruchomić silnik lub pokręcić silnikiem przy pomocy korby i porównać z pokazanym

obrazem oscyloskopowym.
Post Zamieszczono: 12 lut 2012, 21:31


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group