Dzisiaj jest 16 kwie 2024, 20:34



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Zmiana rozpylacza na wiekszy
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Zmiana rozpylacza na wiekszy  Odpowiedz z cytatem
i jeszcze jedno pytanie wcześniej miałem wtryski 0445110213 a teraz założyłem 0445110299 montowane w tych samych silnikach na tym samym sterowniku EDC16 czym zakodować nowe wtryski bo bo Multiecuscan nie daje rady?
Post Zamieszczono: 29 paź 2017, 17:05
  Tytuł:  Re: Zmiana rozpylacza na wiekszy  Odpowiedz z cytatem
części te same i dawki w 99% te same.
Można zamienic
Post Zamieszczono: 25 paź 2017, 00:08
  Tytuł:  Re: Zmiana rozpylacza na wiekszy  Odpowiedz z cytatem
czy ktoś mi powie czy jak wtryski o numerach
0445110299, 0445110308, 0445110327 maja taką samą końcówkę to można je stosować zamiennie??
Post Zamieszczono: 24 paź 2017, 20:45
  Tytuł:  Re: Zmiana rozpylacza na wiekszy  Odpowiedz z cytatem
Witam. Widze ze panowie macie ogramna wiedze na temat CR. Mam accorda 06 2.2 ictdi i ograniczaja mnie tylko wtryski. Macie jakis pomysl co mozna z nimi zrobic??
Post Zamieszczono: 21 mar 2017, 14:13
  Tytuł:  Re: Zmiana rozpylacza na wiekszy  Odpowiedz z cytatem
Hipo mnie także interesuje temat większych końcówek wtrysków CR i wiem że w temacie się coś dzieje,przykładem może być przekładanie wtrysków w serii D silników bmw czy zwiększanie wydajności układu CR np. https://www.facebook.com/media/set/?set ... 880&type=3
W moim przypadku dotyczy to silnika D5 euro4 185KM ale już w starszych wersjach tego silnika 165KM euro3 stosuje się końcówki wtrysków z nowszego czyli zamiana końcówki 5 otworów na 7 otworów i daje to dosyć duży przyrost bo do 250KM/550Nm przy większym turbo.
Tymczasem jak większość nowinek dotyczących przerabiania układów CR na wydajniejsze jest to owiane tajemnicą jak niegdyś większe końcówki do tdi i ich regulacja co dziś jest już nagminnie stosowane.
Niestety dostępność szczegółowych katalogów końcówek bosch(ilość otworów,średnica) jest raczej mizerna i stąd problem z znalezieniem alternatywy.
Post Zamieszczono: 16 paź 2015, 11:34
  Tytuł:  Re: Zmiana rozpylacza na wiekszy  Odpowiedz z cytatem
W jakim to jest samochodzie? Najlepiej i najspokojniej to wymiana wtryskow razem z tlokami z mocniejszego modelu(Chodzi tu tylko i wylacznie o scisle obliczona komore spalania pod koncowke wtrysku) lacznie z mapami wszystkimi sterownika. Dowiedz sie jakie jeszcze jest turbo oraz inny osprzet silnika(np glowica, walki rozrzadu, wielkosc zaworow itp). Po modyfikacji obowiazkowo do sprawdzenia moc, przebieg momentu oraz szczegolowa analiza spalin.Common Rail to nie mercedes 190 gdzie tam lejace wtryski powodowaly tylko chmurzenie za samochodem:-)
Post Zamieszczono: 30 sty 2014, 04:36
  Tytuł:  Re: Zmiana rozpylacza na wiekszy  Odpowiedz z cytatem
Witam ja znów mam takie pytanie

gdzie w polsce znajduje sie firma która by zrobiła bardziej wydajne wtryskiwacze??

Mam mondeo TDCI 2,0 na chwile obecną ma 160km/380Nm turbina hybryda ma jeszcze potencjał tylko wtryski ograniczają paliwo...

Dostałem propozycje sciągnięcia takich wtrysków z Angli bo jest tam firma która takimi rzeczami sie zajmuje ale póki co chce poszukać u nas w karaju...
Post Zamieszczono: 27 lis 2013, 08:27
  Tytuł:  Re: Zmiana rozpylacza na wiekszy  Odpowiedz z cytatem
zaksiu1985 pisze:
Cały pic polega na tym, ze własnie da sie założyć do diesla NOS.
Legalną odmianą NOS jest gaz (nie klasyczny jaki mają miliony benzynówek)
Tak tak zakłada się gaz do diesla.
Na razie robią to własciciele flot TIR-ów, ciezarówka jest mocniejsza, mniej pali, ale za to jest strasznie usterkowe, jak kazdy nowy system -narazie raczkuje.


tak ale metanol jest tańszą sprawą ale nie oto tu chodzi
chodzi mocniejsze wtryski do mondeo tddi na zwykłej pompie vp 44 idzie coś zmodzić czy nie idzie??
Post Zamieszczono: 21 cze 2013, 00:50
  Tytuł:  Re: Zmiana rozpylacza na wiekszy  Odpowiedz z cytatem
Cały pic polega na tym, ze własnie da sie założyć do diesla NOS.
Legalną odmianą NOS jest gaz (nie klasyczny jaki mają miliony benzynówek)
Tak tak zakłada się gaz do diesla.
Na razie robią to własciciele flot TIR-ów, ciezarówka jest mocniejsza, mniej pali, ale za to jest strasznie usterkowe, jak kazdy nowy system -narazie raczkuje.
Post Zamieszczono: 20 cze 2013, 00:12
  Tytuł:  Re: Zmiana rozpylacza na wiekszy  Odpowiedz z cytatem
zaksiu1985 pisze:
Niestety kolego ale nie masz pojęcia o dieslach. Nie ma czegos takiego jak wtryskiwacz/rozpylacz o większeych dziurkach.




ty masz pompe VP na aucie, i powiedz mi jak chcesz zmusić pompe sterowaną elektronicznie by podawała więcej paliwa? (zakładam ze softa juz tez wgrałeś innego).
Zmien silnik albo założ NOS.


soft jest zmieniony obecnie w aucie jest 160KM pompa vp44
do vw 1.9TDI idzie kupić już tuningowe wtryski (końcówki) 216, 230,
a do diesla nie zakłada się NOS tylko system wtrysku wody/metanol poczytaj w google
Post Zamieszczono: 19 cze 2013, 23:43


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group