Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 01:49



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - korekcja dawki elektromagnetyczne vs. piezoelektryktryczne
Autor Wiadomość
  Tytuł:  korekcja dawki elektromagnetyczne vs. piezoelektryktryczne  Odpowiedz z cytatem
Mam pytanie mianowicie czy w układzie z wtryskiwaczami elektromagnetycznymi korekta dawki paliwa odbywa się tylko do pewnej wartości obrotowej silnika a później na wysokich obrotach ustaje (zeruje) ? i czy w układzie z piezoelektrycznymi odbywa się to w każdym momencie pracy silnika niezależnie od obrotów czy obciążenia ?

Dobrze ja to rozumuję ? jak to dokładnie jest ?
Post Zamieszczono: 16 lis 2013, 20:57


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group