Witam Posiadam renault Kango 1.9dCi z 85 km zrobione 120 km i 257Nm przy doładowaniu 1.2b. Podczas pisania programu, tuner powiedział że nie da sie więcej ponieważ pompa nie trzyma zadanego cisnienia 19mg ( trzyma 17) . Oznacza to że trzeba zmienić pompę aby uzyskać większy wynik? Po programie samochód delikatnie kopcił na wyzszych obrotach . Zmieniłem filtr powietrza na storzkowy i doładowanie w tym momecie gdzie kopcił wzrosło do max 1.5bara i przestał kopcić . Nie wiem jaki jest teraz wynik ponieważ nie byłem na hamowni. Słysałem że orginalne wtryski w CR mają duzy zapas mocowy. Zastanawiałem sie nad pompą z laguny ale czy nie napodkam na jakieś duże problemy przy montarzu ?
Witam Posiadam renault Kango 1.9dCi z 85 km zrobione 120 km i 257Nm przy doładowaniu 1.2b. Podczas pisania programu, tuner powiedział że nie da sie więcej ponieważ pompa nie trzyma zadanego cisnienia 19mg ( trzyma 17) . Oznacza to że trzeba zmienić pompę aby uzyskać większy wynik? Po programie samochód delikatnie kopcił na wyzszych obrotach . Zmieniłem filtr powietrza na storzkowy i doładowanie w tym momecie gdzie kopcił wzrosło do max 1.5bara i przestał kopcić . Nie wiem jaki jest teraz wynik ponieważ nie byłem na hamowni. Słysałem że orginalne wtryski w CR mają duzy zapas mocowy. Zastanawiałem sie nad pompą z laguny ale czy nie napodkam na jakieś duże problemy przy montarzu ?
|