Autor |
Wiadomość |
|
|
Tytuł: |
Re: Wtryskiwacze Bravo 2.0 Multijet. Ktoś pomoże odczytać wy |
|
|
Rzekomo podkładki też dobre. Spróbuję odpiąć. Miałem też wtryski na podmianke z rozbiórki samochodu, wrzuciłem je na auto, ale mocy dalej brak. Nie wiem w jakim stanie były, ale korekty na jałowym dużo gorsze od moich. I sam nie wiem już w co wierzyć.
Rzekomo podkładki też dobre. Spróbuję odpiąć. Miałem też wtryski na podmianke z rozbiórki samochodu, wrzuciłem je na auto, ale mocy dalej brak. Nie wiem w jakim stanie były, ale korekty na jałowym dużo gorsze od moich. I sam nie wiem już w co wierzyć.
|
|
|
|
Zamieszczono: 12 paź 2021, 23:10 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Wtryskiwacze Bravo 2.0 Multijet. Ktoś pomoże odczytać wy |
|
|
podkładki pod wtryskami dobrej grubości? jak to pukanie jest to zobacz czy można odpiąć wtyczkę od pracującego wtryskiwacza i zobacz czy ucichnie, nie wiem czy auto nie zgaśnie w tedy bo niektóre auta muszą mieć cały czas zamknięty obwód elektryczny a nie które nie.
podkładki pod wtryskami dobrej grubości? jak to pukanie jest to zobacz czy można odpiąć wtyczkę od pracującego wtryskiwacza i zobacz czy ucichnie, nie wiem czy auto nie zgaśnie w tedy bo niektóre auta muszą mieć cały czas zamknięty obwód elektryczny a nie które nie.
|
|
|
|
Zamieszczono: 12 paź 2021, 23:02 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Wtryskiwacze Bravo 2.0 Multijet. Ktoś pomoże odczytać wy |
|
|
Rozumiem. Ja zwróciłem uwagę na to "stukanie" nawet na jalowym. W przedziale tym co mówisz też tak jest. Jutro sprawdzę czy przy puszczeniu gazu jest cisza. Dziwi mnie, że pominięte zostały próby rozgrzewania i wycieków. Ogólnie samochód ciężko odpala ale czy jeden wtryskiwacz miałby aż taki wpływ na moc ? Z dołu samochód ma muła, później jakoś idzie. Ostatnio zrobiłem ze znajomym soft i odwaliliśmy do pieca, że powinien wyrzucić ok 230/480nm a tutaj 193 i 380NM. Sam nie wiem co o tym myśleć. Gość twierdzi, że wszystko jak książka pisze ale mogą wyregulować na gwarancji jeszcze raz
Tak, wtryski są zakodowane.
Rozumiem. Ja zwróciłem uwagę na to "stukanie" nawet na jalowym. W przedziale tym co mówisz też tak jest. Jutro sprawdzę czy przy puszczeniu gazu jest cisza. Dziwi mnie, że pominięte zostały próby rozgrzewania i wycieków. Ogólnie samochód ciężko odpala ale czy jeden wtryskiwacz miałby aż taki wpływ na moc ? Z dołu samochód ma muła, później jakoś idzie. Ostatnio zrobiłem ze znajomym soft i odwaliliśmy do pieca, że powinien wyrzucić ok 230/480nm a tutaj 193 i 380NM. Sam nie wiem co o tym myśleć. Gość twierdzi, że wszystko jak książka pisze ale mogą wyregulować na gwarancji jeszcze raz
Tak, wtryski są zakodowane.
|
|
|
|
Zamieszczono: 12 paź 2021, 22:55 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Wtryskiwacze Bravo 2.0 Multijet. Ktoś pomoże odczytać wy |
|
|
Ciebie interesuje VL czyli iVM(VL) to jest dawka maxymalna czyli pełen gaz . Niżej jest R - return czyli powrót czyli przelew i one są ok. Niżej jest D - czyli dawka paliwa i ona ma być w przedziale 61,6 (mimimum) - 77,6 (maximum) czyli ideał jest po środku czyli 69,6 i tyle po naprawie powiino być no +/- 1 max 2 ale lepiej w góre niż w dół. Wtryskiwacze 2,3,4 są ładne na tej dawce ale 1 ma 64,2 czyli w normie ale powinno być wyżej. I teraz to co to dziwne to nr 4 ten niebieski. jest coś taliego jak LKT czyli przelew statyczny w zakresie 0-80. Zobacz na 1,2,3 w tym LKT zawsze coś jest i tak ma byc, im mniej tym lepiej ale coś musi być. W 4 wtrysku jest 0 (zero) a to jest NIEMOŻLIWE nie ma takiej opcji koniec kropka. Albo maszyna nawaliła albo test przerobiony. Wtryski rozumiem że zakodowane? Wtryski pukają w przedziale 1500-2000obr przy dodaniu gazu. A jak odpuszczasz gaz to powinno ustać to pukanie.
Ciebie interesuje VL czyli iVM(VL) to jest dawka maxymalna czyli pełen gaz . Niżej jest R - return czyli powrót czyli przelew i one są ok. Niżej jest D - czyli dawka paliwa i ona ma być w przedziale 61,6 (mimimum) - 77,6 (maximum) czyli ideał jest po środku czyli 69,6 i tyle po naprawie powiino być no +/- 1 max 2 ale lepiej w góre niż w dół. Wtryskiwacze 2,3,4 są ładne na tej dawce ale 1 ma 64,2 czyli w normie ale powinno być wyżej. I teraz to co to dziwne to nr 4 ten niebieski. jest coś taliego jak LKT czyli przelew statyczny w zakresie 0-80. Zobacz na 1,2,3 w tym LKT zawsze coś jest i tak ma byc, im mniej tym lepiej ale coś musi być. W 4 wtrysku jest 0 (zero) a to jest NIEMOŻLIWE nie ma takiej opcji koniec kropka. Albo maszyna nawaliła albo test przerobiony. Wtryski rozumiem że zakodowane? Wtryski pukają w przedziale 1500-2000obr przy dodaniu gazu. A jak odpuszczasz gaz to powinno ustać to pukanie.
|
|
|
|
Zamieszczono: 12 paź 2021, 22:46 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Wtryskiwacze Bravo 2.0 Multijet. Ktoś pomoże odczytać wy |
|
|
Zrobiłem zdjęcia tych wydruków a nie mam pojęcia jak tam interpretować. Ci którzy robili regenerację mówią, że wszystko gra. Gość który siedzi w Fiatach od lat i robi z nimi cuda, twierdzi że silnik zdrowy, logi wzorowe i według niego we wtryskiwaczach jest problem.
Zrobiłem zdjęcia tych wydruków a nie mam pojęcia jak tam interpretować. Ci którzy robili regenerację mówią, że wszystko gra. Gość który siedzi w Fiatach od lat i robi z nimi cuda, twierdzi że silnik zdrowy, logi wzorowe i według niego we wtryskiwaczach jest problem.
|
|
|
|
Zamieszczono: 12 paź 2021, 22:36 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Wtryskiwacze Bravo 2.0 Multijet. Ktoś pomoże odczytać wy |
|
|
Słuchaj, nie znam się i nie się i nie wiem jak to czytać.
Słuchaj, nie znam się i nie się i nie wiem jak to czytać.
|
|
|
|
Zamieszczono: 12 paź 2021, 22:33 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Wtryskiwacze Bravo 2.0 Multijet. Ktoś pomoże odczytać wy |
|
|
jak Ci napisze że nr 1 jest do regulacji a nr 4 (ten niebieski) to w/g mnie jest sfałszowany to uwierzysz mi czy mnie wyśmiejesz?
jak Ci napisze że nr 1 jest do regulacji a nr 4 (ten niebieski) to w/g mnie jest sfałszowany to uwierzysz mi czy mnie wyśmiejesz?
|
|
|
|
Zamieszczono: 12 paź 2021, 22:30 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Wtryskiwacze Bravo 2.0 Multijet. Ktoś pomoże odczytać wydruk |
|
|
Witam. Borykam się od zakupu pojazdu z brakiem mocy. Zamiast 165KM i 360 NM wypluł 142 i 320. Oczywiście sprawdzone wszystko. Wszystkie czujniki, okablowanie, rozrząd, wałki rozrządu, głowica, panewki, turbo, dolot, kompresja itd itd. wszystko sprawnie, logi w normie, błędów brak. Brak DPF, EGRu i reszty ekologii. Podczas tego wszystkiego, wszystkich wymian, napraw wyciągnąłem wtryski do sprawdzenia. Okazało się, że niby 4 do roboty. Ok, regeneracja łącznie 2990zl. Korekty na jałowym spadły do 0,3-0,8 +- z okolic 2-3. Po naprawie zero poprawy. Dodatkowo samochód spala ok 1,5-2l więcej niż normalne zdrowe Bravo. Po wizytach u mechaników, jeden spec stwierdził, że ewidentnie nie dostaje tyle paliwa ile potrzebuje i regeneracja wypadła kiepsko. Pompa CR według logów generuje ciśnienie idealnie. Dodatkowo, często ciężko zapala mimo nowego rozrusznika na zimnym. Na ciepłym jest w miarę ok. Wydaje mi się, jakby coś stukało w okolicach wtrysków. I dodatkowo jak strzeliła rura dolotu, to samochód nie kopcil obficie na czarno tylko szaro - niebiesko. Wrzucam zdjęcia po regeneracji wtryskiwaczy. Jak czytać wydruki po regeneracji ?
Załączniki: |
IMG_20210915_103110.jpg [ 3.1 MiB | Przeglądany 2513 razy ]
|
IMG_20210915_103123.jpg [ 2.87 MiB | Przeglądany 2513 razy ]
|
IMG_20210915_103134.jpg [ 2.95 MiB | Przeglądany 2513 razy ]
|
IMG_20210915_103158.jpg [ 2.88 MiB | Przeglądany 2513 razy ]
|
Witam. Borykam się od zakupu pojazdu z brakiem mocy. Zamiast 165KM i 360 NM wypluł 142 i 320. Oczywiście sprawdzone wszystko. Wszystkie czujniki, okablowanie, rozrząd, wałki rozrządu, głowica, panewki, turbo, dolot, kompresja itd itd. wszystko sprawnie, logi w normie, błędów brak. Brak DPF, EGRu i reszty ekologii. Podczas tego wszystkiego, wszystkich wymian, napraw wyciągnąłem wtryski do sprawdzenia. Okazało się, że niby 4 do roboty. Ok, regeneracja łącznie 2990zl. Korekty na jałowym spadły do 0,3-0,8 +- z okolic 2-3. Po naprawie zero poprawy. Dodatkowo samochód spala ok 1,5-2l więcej niż normalne zdrowe Bravo. Po wizytach u mechaników, jeden spec stwierdził, że ewidentnie nie dostaje tyle paliwa ile potrzebuje i regeneracja wypadła kiepsko. Pompa CR według logów generuje ciśnienie idealnie. Dodatkowo, często ciężko zapala mimo nowego rozrusznika na zimnym. Na ciepłym jest w miarę ok. Wydaje mi się, jakby coś stukało w okolicach wtrysków. I dodatkowo jak strzeliła rura dolotu, to samochód nie kopcil obficie na czarno tylko szaro - niebiesko. Wrzucam zdjęcia po regeneracji wtryskiwaczy. Jak czytać wydruki po regeneracji ?
|
|
|
|
Zamieszczono: 12 paź 2021, 21:07 |
|
|
|
|