Dzisiaj jest 18 kwie 2024, 06:16



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Szybkie pytanie. Korekty wtryskiwaczy JTDM.
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Szybkie pytanie. Korekty wtryskiwaczy JTDM.  Odpowiedz z cytatem
aroooesss pisze:
Siemka. Szybkie pytanie. Ostatnio wrzucałem screeny z regeneracji wtryskiwaczy. Wciąż szukam przyczyny braku 20KM/40Nm w Bravo 2.0 Multijet. https://seriale.best
Objawy spadek mocy, ciężki rozruch szczególnie w zakresie temperatur 10-25' C. W zimę jakoś to odpala. Coś tam kopci delikatnie na szaro (brak DPF i kata), nie bierze oleju, ani płynu chłodniczego, więcej pali i czuć delikatnie gryzący zapach z wydechu na rozgrzanym silniku.
Otóż wszystko w samochodzie zrobione, turbo, głowica, dół silnika, kompresja w normie itd itd. https://filmyonline.eu/
Będę oddawał wtryskiwacze jeszcze raz na stół na gwarancje(pewnie usłyszę, że wtryskiwacze sprawne)
Mianowicie. Korekcje - jałowy i rozgrzany silnik
Wahają się od 0,3-0,5mm^3
Podczas jazdy że stałą prędkością 2000obr.
Na dwóch jest ok 0,5-0,8mm^3 zaś na dwóch po blisko 4^mm3. Zmieniłem wtryskiwacze miejscami. Czyli 2 z najniższą korekta w miejsca tych z najwyższą. Co się okazuje ? Korekty przenoszą się za wtryskiwaczami.
Czy to może być ewidentną przyczyną braku mocy i słabą regeneracją ?
Pozdrawiam.

Witam. A sprawdź przepływomierz. Odepnij wtyczkę z ciekawości i zobacz czy moc wróciła. Daj znać.
Post Zamieszczono: 22 kwie 2022, 21:30
  Tytuł:  Re: Szybkie pytanie. Korekty wtryskiwaczy JTDM.  Odpowiedz z cytatem
Witam
Post Zamieszczono: 15 mar 2022, 16:03
  Tytuł:  Szybkie pytanie. Korekty wtryskiwaczy JTDM.  Odpowiedz z cytatem
Siemka. Szybkie pytanie. Ostatnio wrzucałem screeny z regeneracji wtryskiwaczy. Wciąż szukam przyczyny braku 20KM/40Nm w Bravo 2.0 Multijet.
Objawy spadek mocy, ciężki rozruch szczególnie w zakresie temperatur 10-25' C. W zimę jakoś to odpala. Coś tam kopci delikatnie na szaro (brak DPF i kata), nie bierze oleju, ani płynu chłodniczego, więcej pali i czuć delikatnie gryzący zapach z wydechu na rozgrzanym silniku.
Otóż wszystko w samochodzie zrobione, turbo, głowica, dół silnika, kompresja w normie itd itd.
Będę oddawał wtryskiwacze jeszcze raz na stół na gwarancje(pewnie usłyszę, że wtryskiwacze sprawne)
Mianowicie. Korekcje - jałowy i rozgrzany silnik
Wahają się od 0,3-0,5mm^3
Podczas jazdy że stałą prędkością 2000obr.
Na dwóch jest ok 0,5-0,8mm^3 zaś na dwóch po blisko 4^mm3. Zmieniłem wtryskiwacze miejscami. Czyli 2 z najniższą korekta w miejsca tych z najwyższą. Co się okazuje ? Korekty przenoszą się za wtryskiwaczami.
Czy to może być ewidentną przyczyną braku mocy i słabą regeneracją ?
Pozdrawiam.
Post Zamieszczono: 28 lis 2021, 12:04


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group