Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 08:28



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Hyundai Getz - Common Rail
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Hyundai Getz - Common Rail  Odpowiedz z cytatem
Czy psuje się częściej nie można tak powiedzieć oba systemy maja swoje zalety i wady.Jest już dużo zamienników do common rail.Getz z silnikiem 1,5 to szatan takie małe autko z tym silnikiem jest rewelacyjne super przyspieszenie mało pali.Zawsze w silnikach gdzie zamontowana jest turbosprężarka należy odczekać chwile czyli zostawić go na wolnych obrotach około 2 do 3 minut w celu schłodzenia turbo.
Post Zamieszczono: 27 sty 2012, 08:52
  Tytuł:  Hyundai Getz - Common Rail  Odpowiedz z cytatem
Witam serdecznie!

Mam kilka pytań odnośnie Common Rail w Hyundai Getz 1.5.

Czy to common rail się psuje częściej niż zwykła pompka? Jak jest z częściami zamiennymi/oryginalnymi? Czy common rail daje tzw. kopa?

Czy po ostrej jeździe mogę od razu wyłączyć silnik?

Pozdrawiam i proszę o odpowiedzi.
Post Zamieszczono: 28 gru 2011, 16:53


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group