Autor |
Wiadomość |
|
|
Tytuł: |
Re: Problem z wtryskiwaczem Santa fe 2,0 CRDi |
|
|
Witam posiadam Santa fe 2.0 crdi pod komputerem wyskoczyły błędy czojnik ciśnienia paliwa wtryski i pompa paliwa. Zbiornik czysty czojnik cisnienia działa... Palił się czek odpala tylko na plaka i do 3tys obroty i gaśnie...czek już się nie pali ale problem z opaleniem tak jak by nie dawało odpowiedniego ciśnienia paliwa
Witam posiadam Santa fe 2.0 crdi pod komputerem wyskoczyły błędy czojnik ciśnienia paliwa wtryski i pompa paliwa. Zbiornik czysty czojnik cisnienia działa... Palił się czek odpala tylko na plaka i do 3tys obroty i gaśnie...czek już się nie pali ale problem z opaleniem tak jak by nie dawało odpowiedniego ciśnienia paliwa
|
|
|
|
Zamieszczono: 28 lis 2019, 10:45 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Problem z wtryskiwaczem Santa fe 2,0 CRDi |
|
|
Wiem już na pewno że są to pierwszej generacji wtryski ,w dalszym ciągu walczę z nierówną pracą po odpaleniu na zimnym silniku. Świece żarowe wymieniłem ,wtryski na przelewach prawie jednakowo na pierwszym troszkę więcej przelewa ,kompresja dobra ,czy mogło by być tak żeby w pierwszej fazie po odpaleniu któryś z wtrysków szwankował?
Wiem już na pewno że są to pierwszej generacji wtryski ,w dalszym ciągu walczę z nierówną pracą po odpaleniu na zimnym silniku. Świece żarowe wymieniłem ,wtryski na przelewach prawie jednakowo na pierwszym troszkę więcej przelewa ,kompresja dobra ,czy mogło by być tak żeby w pierwszej fazie po odpaleniu któryś z wtrysków szwankował?
|
|
|
|
Zamieszczono: 18 wrz 2013, 21:44 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Problem z wtryskiwaczem Santa fe 2,0 CRDi |
|
|
Samochód sprowadziłem 3 lata temu z Niemiec z udokumentowanym przebiegiem w tej chwili ma przejechane 165000 km rok 2003 ,wtryskiwacze które mam z drugiego są z 2002 roku co do kompresji to raczej jest OK zastanawiam się jeszcze nad tym że może jak jest zimny któryś z wtryskiwaczy leje (problem z końcówką wtryskiwacza)
Samochód sprowadziłem 3 lata temu z Niemiec z udokumentowanym przebiegiem w tej chwili ma przejechane 165000 km rok 2003 ,wtryskiwacze które mam z drugiego są z 2002 roku co do kompresji to raczej jest OK zastanawiam się jeszcze nad tym że może jak jest zimny któryś z wtryskiwaczy leje (problem z końcówką wtryskiwacza)
|
|
|
|
Zamieszczono: 04 wrz 2013, 22:00 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Problem z wtryskiwaczem Santa fe 2,0 CRDi |
|
|
samodzielnie można jeszcze zobaczyć przelewy na rozgrzanym. Jezeli masz kompa to można zobaczyć korekty wtryskiwaczy w trybie aktualnym, to też dużo mówi.
Jezeli na ciepłym jest ok to a na zimnym są jakieś jaja, to moze być też ze kompresja zaczyna szwankować.
Dawek paliwa nie sprawdzi się niestety na aucie.
samodzielnie można jeszcze zobaczyć przelewy na rozgrzanym. Jezeli masz kompa to można zobaczyć korekty wtryskiwaczy w trybie aktualnym, to też dużo mówi.
Jezeli na ciepłym jest ok to a na zimnym są jakieś jaja, to moze być też ze kompresja zaczyna szwankować.
Dawek paliwa nie sprawdzi się niestety na aucie.
|
|
|
|
Zamieszczono: 04 wrz 2013, 00:48 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Problem z wtryskiwaczem Santa fe 2,0 CRDi |
|
|
podaj rocznik, moc może być zarówno w kW albo w KM, model itp., to zobacze co tam powinno być.
Od 2010 wkładali CRI 2.2 Wcześniej były zwykłe wtryskiwacze CRI1
Auto od nowośći u Ciebie czy kupione już od kogoś?
podaj rocznik, moc może być zarówno w kW albo w KM, model itp., to zobacze co tam powinno być.
Od 2010 wkładali CRI 2.2 Wcześniej były zwykłe wtryskiwacze CRI1
Auto od nowośći u Ciebie czy kupione już od kogoś?
|
|
|
|
Zamieszczono: 04 wrz 2013, 00:46 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Problem z wtryskiwaczem Santa fe 2,0 CRDi |
|
|
Podkładka na pewno była, mam cztery takie wtryski 3380-27000 sam wyciągałem z odpalającego silnika i na ani jednym mi nie chodził dopiero po przełożeniu cewki działa dla mnie to też jest zagadka . Wczoraj wyczytałem że 3380-27000 mogą byś pierwszej generacji a 3380-27010 drugiej co kolega o tym myśli? Dodatkowo zastanawia mnie czy nierówna praca silnika po odpaleniu na zimnym może być od wtrysków odpala od strzała lecz chwilę kuleje . Czy poza sprawdzeniem przelewów ,jestem coś jeszcze przy tych wtryskach w stanie coś sprawdzić ? Przelewy w tej chwili oczywiście na wolnych obrotach jednakowe .
Podkładka na pewno była, mam cztery takie wtryski 3380-27000 sam wyciągałem z odpalającego silnika i na ani jednym mi nie chodził dopiero po przełożeniu cewki działa dla mnie to też jest zagadka . Wczoraj wyczytałem że 3380-27000 mogą byś pierwszej generacji a 3380-27010 drugiej co kolega o tym myśli? Dodatkowo zastanawia mnie czy nierówna praca silnika po odpaleniu na zimnym może być od wtrysków odpala od strzała lecz chwilę kuleje . Czy poza sprawdzeniem przelewów ,jestem coś jeszcze przy tych wtryskach w stanie coś sprawdzić ? Przelewy w tej chwili oczywiście na wolnych obrotach jednakowe .
|
|
|
|
Zamieszczono: 03 wrz 2013, 22:15 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Problem z wtryskiwaczem Santa fe 2,0 CRDi |
|
|
To są te same wtryskiwacze. Najprawdopodobniej cewka była walniete elektrycznie albo podkłądka pod cewką (taka mała zaginęła i poszedł przelew- ale to byś widział)
Tak czy siak to są te same wtryskiwacze.
To są te same wtryskiwacze. Najprawdopodobniej cewka była walniete elektrycznie albo podkłądka pod cewką (taka mała zaginęła i poszedł przelew- ale to byś widział)
Tak czy siak to są te same wtryskiwacze.
|
|
|
|
Zamieszczono: 02 wrz 2013, 23:31 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Problem z wtryskiwaczem Santa fe 2,0 CRDi |
|
|
Po trzech latach bez awaryjnej eksploatacji Santa fe 2,0 16V CRDI zaczęły się problemy z opalaniem trzeba było dłużej kręcić aż pewnego razu wcale nie odpalił. Podmieniłem kompletną listwę COMMON RAIL i wtedy odpalił co ciekawe postanowiłem jeszcze raz zamienić listwą na tą która była i wtedy też odpalił wtedy już nie byłem pewien czy znowu mi się tak nie stanie najgorzej jak gdzieś w trasie. Postanowiłem sprawdzić wtryski na przelewach okazało się że na czwartym biegu menzurka napełniła się do pełna w 30sekund na pozostałych w menzurkach było troszkę na spodzie. Mam w domu w tryski wiem że są sprawne bo wymontowałem go z silnika który odpalał prawidłowo tyle że skrzywiony był korbowód -wtryski te oznaczone są 3380-27000 nr Bosch 0 445 110 064 W samochodzie mam zamontowane 33800-27010 nr Bosch 0 445 110 064 na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo . Gdy podmieniłem wtrysk na ten 3380-27000 wyskoczył błąd zapaliła się lampka check silnik nie pracował na czwarty cylinder. Postanowiłem podmienić cewki na wtryskach ,delikatnie odkręciłem nakrętki i zamieniłem ,zamontowałem wtrysk do samochodu silnik odpala od strzała . Skasowałem błąd ,odpala elegancko na zimnym ,na przelewach jest teraz jednakowo. Mam takie pytanko czy ktoś robił taki trik a może wie ktoś czum różni się wtrysk 33800-27000 od 33800-27010 numer Bosch jest taki sam 0 445 110 064 ? Silnik odpala dobrze tyle że na zimnym nie równo pracuje przez chwilę ,moc wróciła do normy ,nie kopci ,fajnie przyspiesza
Po trzech latach bez awaryjnej eksploatacji Santa fe 2,0 16V CRDI zaczęły się problemy z opalaniem trzeba było dłużej kręcić aż pewnego razu wcale nie odpalił. Podmieniłem kompletną listwę COMMON RAIL i wtedy odpalił co ciekawe postanowiłem jeszcze raz zamienić listwą na tą która była i wtedy też odpalił wtedy już nie byłem pewien czy znowu mi się tak nie stanie najgorzej jak gdzieś w trasie. Postanowiłem sprawdzić wtryski na przelewach okazało się że na czwartym biegu menzurka napełniła się do pełna w 30sekund na pozostałych w menzurkach było troszkę na spodzie. Mam w domu w tryski wiem że są sprawne bo wymontowałem go z silnika który odpalał prawidłowo tyle że skrzywiony był korbowód -wtryski te oznaczone są 3380-27000 nr Bosch 0 445 110 064 W samochodzie mam zamontowane 33800-27010 nr Bosch 0 445 110 064 na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo . Gdy podmieniłem wtrysk na ten 3380-27000 wyskoczył błąd zapaliła się lampka check silnik nie pracował na czwarty cylinder. Postanowiłem podmienić cewki na wtryskach ,delikatnie odkręciłem nakrętki i zamieniłem ,zamontowałem wtrysk do samochodu silnik odpala od strzała . Skasowałem błąd ,odpala elegancko na zimnym ,na przelewach jest teraz jednakowo. Mam takie pytanko czy ktoś robił taki trik a może wie ktoś czum różni się wtrysk 33800-27000 od 33800-27010 numer Bosch jest taki sam 0 445 110 064 ? Silnik odpala dobrze tyle że na zimnym nie równo pracuje przez chwilę ,moc wróciła do normy ,nie kopci ,fajnie przyspiesza
|
|
|
|
Zamieszczono: 02 wrz 2013, 23:13 |
|
|
|
|