Autor |
Wiadomość |
|
|
Tytuł: |
Re: czujnik ciśnienia listwy 2.0 CRDi |
|
|
Najlepszym się zdarza . Gratuluje i życzę długiego użytkowania
Najlepszym się zdarza :) . Gratuluje i życzę długiego użytkowania :D
|
|
|
|
Zamieszczono: 24 mar 2015, 00:11 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: czujnik ciśnienia listwy 2.0 CRDi |
|
|
Witam, bardzo dziękuję za odzew.
Problem rozwiązany. Winny był ... filtr paliwa. Problemy zaczęły się po osuszeniu baku (4 dni po zakupie samochodu/walnięty wskaźnik poziomu). Zaciągnął gluty z dna i zawalił, już i tak zamordowany filtr paliwa. Mea culpa, powinienem to sprawdzić jako pierwsze. Niestety, automatycznie zacząłem grzebać tam gdzie zwykle zamiast sprawdzić najprostsze rozwiązanie. Bak sprawdziłem i akurat w moim wykończenie baku wewnątrz jest OK.
Witam, bardzo dziękuję za odzew.
Problem rozwiązany. Winny był ... filtr paliwa. Problemy zaczęły się po osuszeniu baku (4 dni po zakupie samochodu/walnięty wskaźnik poziomu). Zaciągnął gluty z dna i zawalił, już i tak zamordowany filtr paliwa. Mea culpa, powinienem to sprawdzić jako pierwsze. Niestety, automatycznie zacząłem grzebać tam gdzie zwykle zamiast sprawdzić najprostsze rozwiązanie. Bak sprawdziłem i akurat w moim wykończenie baku wewnątrz jest OK.
|
|
|
|
Zamieszczono: 22 mar 2015, 22:27 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: czujnik ciśnienia listwy 2.0 CRDi |
|
|
To nie rozumiem w czym problem? Wyczyścić cały układ ( zbiornik, przewody, pompę, wtryski ) i będzie po sprawie
To nie rozumiem w czym problem? :o Wyczyścić cały układ ( zbiornik, przewody, pompę, wtryski ) i będzie po sprawie
|
|
|
|
Zamieszczono: 22 mar 2015, 01:45 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: czujnik ciśnienia listwy 2.0 CRDi |
|
|
Ciśnienia pewnie brak i gaśnie. W tym aucie producent pomalował zbiornik od środka jakąś farbą która odłazi i skutecznie zapycha sitko od pompki, dlatego auto po paru km jazdy gaśnie. Temat przerabiałem już kilka razy, to samo dotyczy santa fe.
Ciśnienia pewnie brak i gaśnie. W tym aucie producent pomalował zbiornik od środka jakąś farbą która odłazi i skutecznie zapycha sitko od pompki, dlatego auto po paru km jazdy gaśnie. Temat przerabiałem już kilka razy, to samo dotyczy santa fe.
|
|
|
|
Zamieszczono: 21 mar 2015, 23:48 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: czujnik ciśnienia listwy 2.0 CRDi |
|
|
Witam. Dlaczego sądzisz że czujnik ciśnienia paliwa jest uszkodzony ? Wejdź w parametry i sprawdź jakie masz ciśnienie na listwie, podczas jazdy sprawdź czy czasem ci nie przeładowuje. W dieslu pompa wysokiego ciśnienia czy na zimnym, czy na ciepłym ładuje praktycznie w nieskończoność, wiec czujniki i zawory chodzą od początku, w innym razie rozsadziło by układ paliwowy.
Witam. Dlaczego sądzisz że czujnik ciśnienia paliwa jest uszkodzony ? Wejdź w parametry i sprawdź jakie masz ciśnienie na listwie, podczas jazdy sprawdź czy czasem ci nie przeładowuje. W dieslu pompa wysokiego ciśnienia czy na zimnym, czy na ciepłym ładuje praktycznie w nieskończoność, wiec czujniki i zawory chodzą od początku, w innym razie rozsadziło by układ paliwowy.
|
|
|
|
Zamieszczono: 20 mar 2015, 01:51 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: czujnik ciśnienia listwy 2.0 CRDi |
|
|
To ja napisałem kedar33 . To mój pierwszy post i coś nie poszło przy wysyłaniu. Sory
To ja napisałem :D kedar33 . To mój pierwszy post i coś nie poszło przy wysyłaniu. Sory
|
|
|
|
Zamieszczono: 17 mar 2015, 22:21 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
czujnik ciśnienia listwy 2.0 CRDi |
|
|
Dzień dobry, walczę z problemami CR w moim Trajecie i mam następujące pytanie, raczej do kolegów głębiej siedzących w temacie:
Przy sprawdzaniu tego czujnika, w instrukcji jest napisane że silnik, przed pomiarami napięcia powinien być rozgrzany do około 80st. Czy tu jest podobnie jak w benzynie, że dopóki silnik nie rozgrzeje się do temp. pracy, ECU ma "uproszczony" algorytm a dopiero po osiągnięciu temperatury pracy przełącza się na odczyty z czujników ?
Mam błąd P1181 i po odczytach z kompa myślę, że to RPS. Nie podaje napięć z serwisówki. Błąd pojawia się (skutkuje wyłączeniem silnika podczas jazdy) dopiero po 7-8 kilometrach w miarę dynamicznej jazdy. Jeżeli jadę zupełnie zimnym autem, w zimny poranek i trzymam niskie obroty potrafi nie wyskoczyć przez 15 km (moja droga do pracy).
z góry dziękuję za pomoc
Dzień dobry, walczę z problemami CR w moim Trajecie i mam następujące pytanie, raczej do kolegów głębiej siedzących w temacie:
[i]Przy sprawdzaniu tego czujnika, w instrukcji jest napisane że silnik, przed pomiarami napięcia powinien być rozgrzany do około 80st. Czy tu jest podobnie jak w benzynie, że dopóki silnik nie rozgrzeje się do temp. pracy, ECU ma "uproszczony" algorytm a dopiero po osiągnięciu temperatury pracy przełącza się na odczyty z czujników ?[/i]
Mam błąd P1181 i po odczytach z kompa myślę, że to RPS. Nie podaje napięć z serwisówki. Błąd pojawia się (skutkuje wyłączeniem silnika podczas jazdy) dopiero po 7-8 kilometrach w miarę dynamicznej jazdy. Jeżeli jadę zupełnie zimnym autem, w zimny poranek i trzymam niskie obroty potrafi nie wyskoczyć przez 15 km (moja droga do pracy).
z góry dziękuję za pomoc
|
|
|
|
Zamieszczono: 17 mar 2015, 21:16 |
|
|
|
|