Autor |
Wiadomość |
|
|
Tytuł: |
Re: Przepływomierz |
|
|
Zamiast teoretyzować lepiej udać się do mechanika... Bez zdjęć nic Ci nie stwierdzimy. Teorie są na 90% słuszne, ale zawsze jest to 10% że może się nie udać. _____________________ https://www.salon24.pl/u/wyspaniesamowitosci/
Zamiast teoretyzować lepiej udać się do mechanika... Bez zdjęć nic Ci nie stwierdzimy. Teorie są na 90% słuszne, ale zawsze jest to 10% że może się nie udać.
_____________________ https://www.salon24.pl/u/wyspaniesamowitosci/
|
|
|
|
Zamieszczono: 12 lip 2023, 11:49 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Przepływomierz |
|
|
Ciekawa teorie przedstawiłeś na miejsce przepływomierza, ale chyba nigdy inżynierowie nie zdecydują się na miejsca wskazane przez Ciebie. No i chyba dobrze ,że tak zostanie z dwóch przynajmniej powodów. Pierwszy to taki ,że padały by przepływki pewnie co tysiąc kilometrów, a drugi to rzecz oczywista, czyli jeżeli obliczyli ,że masa powietrza wpadająca do silnika i mierzona właśnie zaraz za filtrem wystarczy do precyzyjnego ustalenia dawki paliwa przez sterownik (komputer) silnika to nie warto nic wymyślać i zmieniać. I pewnie dlatego takich rozwiązań nigdzie nie można spotkać, żeby przepływomierz był umieszczony zaraz przy kolektorze ssącym.
Ciekawa teorie przedstawiłeś na miejsce przepływomierza, ale chyba nigdy inżynierowie nie zdecydują się na miejsca wskazane przez Ciebie. No i chyba dobrze ,że tak zostanie z dwóch przynajmniej powodów. Pierwszy to taki ,że padały by przepływki pewnie co tysiąc kilometrów, a drugi to rzecz oczywista, czyli jeżeli obliczyli ,że masa powietrza wpadająca do silnika i mierzona właśnie zaraz za filtrem wystarczy do precyzyjnego ustalenia dawki paliwa przez sterownik (komputer) silnika to nie warto nic wymyślać i zmieniać. I pewnie dlatego takich rozwiązań nigdzie nie można spotkać, żeby przepływomierz był umieszczony zaraz przy kolektorze ssącym.
|
|
|
|
Zamieszczono: 06 kwie 2013, 13:11 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Przepływomierz |
|
|
Witam Mam Lancie Lybre 2,4 jtd CF-2 i pytanie; Dlaczego przepływomierz umiejscowiony jest zaraz za filtrem powietrza gdzie pracuje-mierzy powietrze w idealnych warunkach < zero zanieczyszczeń, zero przepalonego oleju> , gdzie tymczasem zmierzone powietrze przepływa przez turbinę ;łyknie trochę zanieczyszczeń ,z nieszczelnych przewodów -, lewego powietrza i wpada do kolektora ssącego z zafałszowanym pomiarem ? Jak by przepływomierz był zaraz tuż przed kolektorem ssącym,to mierzona wielkość powietrza była by prawdziwa - tak sądzę . Chyba,że sterownik EDC15 ma duży margines błędu. Pozdrowienia Zbyszek55 z Bydgoszczy
Witam Mam Lancie Lybre 2,4 jtd CF-2 i pytanie; Dlaczego przepływomierz umiejscowiony jest zaraz za filtrem powietrza gdzie pracuje-mierzy powietrze w idealnych warunkach < zero zanieczyszczeń, zero przepalonego oleju> , gdzie tymczasem zmierzone powietrze przepływa przez turbinę ;łyknie trochę zanieczyszczeń ,z nieszczelnych przewodów -, lewego powietrza i wpada do kolektora ssącego z zafałszowanym pomiarem ? Jak by przepływomierz był zaraz tuż przed kolektorem ssącym,to mierzona wielkość powietrza była by prawdziwa - tak sądzę . Chyba,że sterownik EDC15 ma duży margines błędu. Pozdrowienia Zbyszek55 z Bydgoszczy
|
|
|
|
Zamieszczono: 05 kwie 2013, 23:50 |
|
|
|
|