Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 21:34



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - System Common Rail CRS
Autor Wiadomość
  Tytuł:  System Common Rail CRS  Odpowiedz z cytatem
System CRS (Common Rail System) dla pojazdów użytkowych

Obrazek

System CRS jest systemem wtryskowym z wysokociśnieniowym gromadzeniem paliwa. Różnica względem wszystkich innych układów wtryskowych: sprężanie i wtrysk są od siebie niezależne. Takim sposobem system CRS oferuje większą swobodę przy optymalizacji procesu wtrysku. Dzięki temu możliwe jest projektowanie bardzo dynamicznych, cicho pracujących i ekonomicznych silników. Składniki systemu Common Rail:
Układ niskociśnieniowy z pompą wstępną i filtrem
Szyna
Pompa wysokociśnieniowa
Wtryskiwacze
Elektroniczny sterownik z czujnikami i złączami diagnostycznymi

Przegląd układu wtryskowego z Common Rail
i różnymi elementami systemu

Obrazek

1 pompa wysokociśnieniowa, 2 zawór odcinający element,
3 zawór regulacji ciśnienia, 4 filtr paliwa, 5 zbiornik paliwa z filtrem wstępnym i pompą wstępną, 6 sterownik, 7 sterownik czasu żarzenia, 8 bateria, 9 zasobnik wysokociśnieniowy,
10 czujnik ciśnienia w zasobniku, 11 ogranicznik przepływu,
12 zawór ograniczający ciśnienie, 13 czujnik temperatury paliwa, 14 wtryskiwacz, 15 świeca żarowa, 16 czujnik temperatury czynnika chłodzącego, 17 czujnik obrotów wału korbowego, 18 czujnik obrotów wału rozrządu, 19 czujnik temperatury zasysanego powietrza, 20 czujnik ciśnienia doładowania, 21 miernik ilości powietrza, 22 turboładowanie, 23 nastawnik powrotu spalin, 24 nastawnik ciśnienia doładowania, 25 pompa podciśnieniowa, 26 panel sygnalizacyjny z wyświetlaczem zużycia paliwa, obrotów, itd.,
27 czujnik pedału przyśpieszenia, 28 styki hamulcowe,
29 załącznik sprzęgła, 30 czujnik prędkości jazdy, 31 panel obsługowy regulatora prędkości jazdy, 32 sprężarka klimatyzacji, 33 panel obsługowy sprężarki klimatyzacji,
34 wyświetlacz diagnostyczny ze złączem dla jednostki diagnostycznej
Post Zamieszczono: 05 mar 2012, 14:46


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group