Autor |
Wiadomość |
|
|
Tytuł: |
Re: Trzaski w silniku po wymianie wtryskiwacza-2.2 CDI 2000 |
|
|
na początku pisałem,ja auta nie widziałem i nie słyszałem , brat mówił że coś trzaskało w silniku. Piszę jak się zaczęła usterka- po wymianie jednego wtryskiwacza jechał z kilkanaście kilometrów do domu,ze 130km/h auto ładnie chodziło i od razu zaczęło coś trzaskać w silniku,tak mi powiedział. Brat się dobrze nie zna na silniku,tylko dzisiaj tak powiedział,ten mechanik rozebrał coś przy silniku i powiedział że silnik jest przytarty,tyle tylko wiem. Mówiłem mu,co to znaczy przytarty,co się stało,skoro coś trzaskało to coś się rozj.. ale co,niech ci powie co ,powiedział mu że jest przytarty a jeszcze trochę i by się zatar.Tyle się dowiedziałem.
na początku pisałem,ja auta nie widziałem i nie słyszałem , brat mówił że coś trzaskało w silniku. Piszę jak się zaczęła usterka- po wymianie jednego wtryskiwacza jechał z kilkanaście kilometrów do domu,ze 130km/h auto ładnie chodziło i od razu zaczęło coś trzaskać w silniku,tak mi powiedział. Brat się dobrze nie zna na silniku,tylko dzisiaj tak powiedział,ten mechanik rozebrał coś przy silniku i powiedział że silnik jest przytarty,tyle tylko wiem. Mówiłem mu,co to znaczy przytarty,co się stało,skoro coś trzaskało to coś się rozj.. ale co,niech ci powie co ,powiedział mu że jest przytarty a jeszcze trochę i by się zatar.Tyle się dowiedziałem.
|
|
|
|
Zamieszczono: 13 gru 2012, 18:30 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Trzaski w silniku po wymianie wtryskiwacza-2.2 CDI 2000 |
|
|
napisz dokładnie co się stało i co mechanik stwierdził jako przyczynę uszkodzenia
napisz dokładnie co się stało i co mechanik stwierdził jako przyczynę uszkodzenia
|
|
|
|
Zamieszczono: 13 gru 2012, 17:35 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Trzaski w silniku po wymianie wtryskiwacza-2.2 CDI 2000 |
|
|
Tyle co mi dzisiaj brat mówił-silnik jest przytarty,ma załatwić inny silnik,wieczorem będę wiedział więcej.
Tyle co mi dzisiaj brat mówił-silnik jest przytarty,ma załatwić inny silnik,wieczorem będę wiedział więcej.
|
|
|
|
Zamieszczono: 13 gru 2012, 17:29 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Trzaski w silniku po wymianie wtryskiwacza-2.2 CDI 2000 |
|
|
nie remontować tylko wymienić bo taniej, ale jest problem bo nie wiadom w jakim stanie będzie silnik powiedz co się stało i co było przyczyną trzasków
nie remontować tylko wymienić bo taniej, ale jest problem bo nie wiadom w jakim stanie będzie silnik powiedz co się stało i co było przyczyną trzasków
|
|
|
|
Zamieszczono: 13 gru 2012, 16:14 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Trzaski w silniku po wymianie wtryskiwacza-2.2 CDI 2000 |
|
|
świece chcesz wymienić ale konsekwencje urwania pozostawiasz mechanikowi, urwałeś to twój problem ja chciałem wymienić świece a nie żebyś mi ją urwał, niestety nie da się przewidzieć wszystkiego, złośliwość rzeczy martwych. Problem dzisiaj jest taki że naprawy są drogi a tanie naprawy jeszcze droższe. Jeśli ktoś zna się na sztuce to nie wystawia jej za 5zł, bo niestety to co dobre ma swoją cenę. Można pisać w nieskończoność i podawać przykłady czy ludzie maja pieniądze czy nie, ja uważam że mają tylko zostali nauczeni że ma być tanio, ktoś nie ma na naprawę samochodu ale ma na fryzjera dla psa, więc mają czy nie mają pieniądze. Mój adres znajdziesz w profilu.
świece chcesz wymienić ale konsekwencje urwania pozostawiasz mechanikowi, urwałeś to twój problem ja chciałem wymienić świece a nie żebyś mi ją urwał, niestety nie da się przewidzieć wszystkiego, złośliwość rzeczy martwych. Problem dzisiaj jest taki że naprawy są drogi a tanie naprawy jeszcze droższe. Jeśli ktoś zna się na sztuce to nie wystawia jej za 5zł, bo niestety to co dobre ma swoją cenę. Można pisać w nieskończoność i podawać przykłady czy ludzie maja pieniądze czy nie, ja uważam że mają tylko zostali nauczeni że ma być tanio, ktoś nie ma na naprawę samochodu ale ma na fryzjera dla psa, więc mają czy nie mają pieniądze. Mój adres znajdziesz w profilu.
|
|
|
|
Zamieszczono: 13 gru 2012, 16:11 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Trzaski w silniku po wymianie wtryskiwacza-2.2 CDI 2000 |
|
|
krzysiek napisałeś- zamiast dać auto do serwisu i nie mam tu na myśli tylko ASO, tylko gdzie taki serwis znależć koło Torunia, ja też bratu mówię,nie jeżdzij do grzebałów tylko do kogoś kto się na tym zna, a On mi się pyta to mi kogoś dobrego poleć,ALE JA SAM NIE ZNAM SZPECÓW OD CR. Łatwo jest mówić jedż do dobrego warsztatu,tylko gdzie go znależć. Wychodzi na to że trzeba będzie zrobić remont silnika,ten z Mercedesa powiedział z 10 tys zł. Innym wyjściem jest kupić używany,i tutaj trzeba postawić pytanie-jak długo pochodzi?
krzysiek napisałeś- zamiast dać auto do serwisu i nie mam tu na myśli tylko ASO, tylko gdzie taki serwis znależć koło Torunia, ja też bratu mówię,nie jeżdzij do grzebałów tylko do kogoś kto się na tym zna, a On mi się pyta to mi kogoś dobrego poleć,ALE JA SAM NIE ZNAM SZPECÓW OD CR. Łatwo jest mówić jedż do dobrego warsztatu,tylko gdzie go znależć. Wychodzi na to że trzeba będzie zrobić remont silnika,ten z Mercedesa powiedział z 10 tys zł. Innym wyjściem jest kupić używany,i tutaj trzeba postawić pytanie-jak długo pochodzi?
|
|
|
|
Zamieszczono: 13 gru 2012, 15:50 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Trzaski w silniku po wymianie wtryskiwacza-2.2 CDI 2000 |
|
|
Ale ja nie napisałem że wszyscy mechanicy to partacze, zmam wielu mechaników i elektryków którzy umieją naprawiać auta,zgodnie ze sztuką, ale benzynowe i starsze diesle. Jeśli chodzi o układy CR to w mojej okolicy jest kompletna klapa. Wiele razy słyszałem jechać do serwisu tak jak Ty to piszesz,tylko gdzie ten serwis znależć.A może jest ich tylko kilka w Polsce. Jeśli dobrze znasz się na układach CR to podaj mi Twój adres. Z 2 miesiące temu znalazłem ASO gdzie chcieli nam wykręcić świecę żarową. Bo nikt się u nas nie chciał podjąć. Wiesz ile chcieli za tą robotę,i od razu powiedzieli że może zostać urwana,500 zł. Jak mieszkasz w Polsce to wiesz jak wyglądają kieszenie Polaków. (nawet na filtrze powietrza oszczędzają) Z 3 lata temu rozmawialiśmy z sąsiadem na temat samochodów bo jego siostra chciała sobie kupić, tak za 20 tyś.gdy powiedziałem że samochód to nie wszystko,jeszcze paliwo,opłaty,naprawy,to zaczął się drzeć że jak kogoś nie stać na auto to niech nie kupuje. Wiesz co teraz robią,z rent Jej dają na paliwo.Sam to widziałem. A taki był mądry.
Ale ja nie napisałem że wszyscy mechanicy to partacze, zmam wielu mechaników i elektryków którzy umieją naprawiać auta,zgodnie ze sztuką, ale benzynowe i starsze diesle. Jeśli chodzi o układy CR to w mojej okolicy jest kompletna klapa. Wiele razy słyszałem jechać do serwisu tak jak Ty to piszesz,tylko gdzie ten serwis znależć.A może jest ich tylko kilka w Polsce. Jeśli dobrze znasz się na układach CR to podaj mi Twój adres. Z 2 miesiące temu znalazłem ASO gdzie chcieli nam wykręcić świecę żarową. Bo nikt się u nas nie chciał podjąć. Wiesz ile chcieli za tą robotę,i od razu powiedzieli że może zostać urwana,500 zł. Jak mieszkasz w Polsce to wiesz jak wyglądają kieszenie Polaków. (nawet na filtrze powietrza oszczędzają) Z 3 lata temu rozmawialiśmy z sąsiadem na temat samochodów bo jego siostra chciała sobie kupić, tak za 20 tyś.gdy powiedziałem że samochód to nie wszystko,jeszcze paliwo,opłaty,naprawy,to zaczął się drzeć że jak kogoś nie stać na auto to niech nie kupuje. Wiesz co teraz robią,z rent Jej dają na paliwo.Sam to widziałem. A taki był mądry.
|
|
|
|
Zamieszczono: 13 gru 2012, 15:18 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Trzaski w silniku po wymianie wtryskiwacza-2.2 CDI 2000 |
|
|
jak ktoś wam grzebie w samochodzie to nie miejcie pretensji że nie chodzi, zamiast dać auto do serwisu i nie mam tu na myśli tylko ASO dajecie je grzebaczom bo jest taniej, później jest problem jak coś się spier.... a winą obarczacie wszystkich mechaników nazywając ich partaczami, złodziejami to idzie w świat i większość potencjalnych klientów myśli że każdy mechanik chce ich oszukać, niestety nie uczciwych mechaników nie brakuje tak jak i klientów. Nowością nie jest że samochody dostawcze takie jak Sprinter, Boxer czy Ducato nie posiadają przepływomierza kwestia jest tylko normy spalin i może być również tak że wtryski będą miały IMA a nie będzie można ich przypisać.
jak ktoś wam grzebie w samochodzie to nie miejcie pretensji że nie chodzi, zamiast dać auto do serwisu i nie mam tu na myśli tylko ASO dajecie je grzebaczom bo jest taniej, później jest problem jak coś się spier.... a winą obarczacie wszystkich mechaników nazywając ich partaczami, złodziejami to idzie w świat i większość potencjalnych klientów myśli że każdy mechanik chce ich oszukać, niestety nie uczciwych mechaników nie brakuje tak jak i klientów. Nowością nie jest że samochody dostawcze takie jak Sprinter, Boxer czy Ducato nie posiadają przepływomierza kwestia jest tylko normy spalin i może być również tak że wtryski będą miały IMA a nie będzie można ich przypisać.
|
|
|
|
Zamieszczono: 13 gru 2012, 10:44 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Trzaski w silniku po wymianie wtryskiwacza-2.2 CDI 2000 |
|
|
Każdy mechanik powinien wiedzieć że w silniku jest droga powietrza i droga paliwa,i przepływka jest na drodze powietrza. Bo powietrze to medium przepływomierza. Ja też Pozdrawiam
Każdy mechanik powinien wiedzieć że w silniku jest droga powietrza i droga paliwa,i przepływka jest na drodze powietrza. Bo powietrze to medium przepływomierza. Ja też Pozdrawiam
|
|
|
|
Zamieszczono: 12 gru 2012, 23:13 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Trzaski w silniku po wymianie wtryskiwacza-2.2 CDI 2000 |
|
|
Simon. Na początek to życzę ci dużo zdrowia bo to jest najważniejsze. Powiem krótko to co napisałeś to rzeczywistość. Dlatego trzeba o tych przypadłościach pisać , aby ludzie nie mieli niepotrzebnie problemów. A co do kodowania wtryskiwaczy Common Rail, jeżeli na wtryskiwaczu Common Rail jest nadany kod IMA to nie jest on dla idei tylko po to by był wpisany do sterownika silnika i nanosił korekty w dawkowaniu wtryskiwaczy. A co do ukrytych przepływomierzy to mnie rozbawiło, ponieważ przepływomierz w porównaniu z wieloma innym czujnikami jakie znajdują się w silniku zawrze jego gabaryty zewnętrzne były największe. Poz.
Simon. Na początek to życzę ci dużo zdrowia bo to jest najważniejsze. Powiem krótko to co napisałeś to rzeczywistość. Dlatego trzeba o tych przypadłościach pisać , aby ludzie nie mieli niepotrzebnie problemów. A co do kodowania wtryskiwaczy Common Rail, jeżeli na wtryskiwaczu Common Rail jest nadany kod IMA to nie jest on dla idei tylko po to by był wpisany do sterownika silnika i nanosił korekty w dawkowaniu wtryskiwaczy. A co do ukrytych przepływomierzy to mnie rozbawiło, ponieważ przepływomierz w porównaniu z wieloma innym czujnikami jakie znajdują się w silniku zawrze jego gabaryty zewnętrzne były największe. Poz.
|
|
|
|
Zamieszczono: 12 gru 2012, 22:57 |
|
|
|
|